❶❶

7.7K 179 15
                                    

Bu yazar çok bir şey istemiyor sadece emeklerinin karşılığını istiyor. Oy ve yorum is ti yo rummmmmm

Keyifli okumalar✨️

🔸️🔹️

Ağzımdan çıkan gerçekler dudaklarıma cam kırığı etkisi yaratırken sanki omuzlarımda koca bir yük vardı da içimde tuttuğum gerçeği dışa vurarak bu yükü atıp kurtuldum gibi hissediyordum.

Sarsılmaz'ın yüz ifadesinden bir çıkarımda bulunmak oldukça zordu. Bu zor adamı sevme gibi bir delilik ettiğim doğrudur. Zaten neyim doğruydu ki bu yanlış olacaktı?

Kısa süren sessizliği bozan o oldu. "Aşık olmaman gereken ve yakınında olan bir kişiden bahsediyorsun. Yoksa alkolik diyerek tanımladığın baban üvey de sen de bir ensest ilişkinin içerisine girerek ona aşık mı oldun?"

He amına koyayım öyle oldu.

Bu adam benimle konuştuğu vakit beynini devre dışı mı bırakıyordu?

"Daha o kadar kafayı yemedim ikinci patron," dedim çakırkeyifliğin vermiş olduğu etkiyle gülümserken. "Platonik takılıyorum, adam benden büyük onu çok seviyorum canımdan bile."

"Canından bile?"

Kafamı sallayıp kurumuş gözyaşlarımın çevrelediği kirpiklerimi kırptım. "İşimi geri aldım mı peki?"

"Yani. Biraz daha tatmin edilebilecek bir sırrın olabilirdi."

Onu tatmin edememiş olmak sinirlendirdi beni. "Ne söylememi bekliyorsunuz Sarsılmaz Bey? Söylediğiniz gibi ben daha liseli bir genç kızım aşk hayatımdan başka ne gibi önemli bir sırrım olabilir ki?" Sözlerim ona da mantıklı gelmiş olmalı ki üstelemedi konuyu. O öylece susarken ben içkimi içmeye devam ettim. Ne ara bu kadar alıştım bu merete bilmiyordum ama verdiği his şu anlık muazzamdı yoksa hiçbir güç beni sevdiğim adamın karşısında bu denli cesaretli şekilde oturmamı sağlayamazdı.

"Şunu içmeyi bırak artık." İçki şişesini elimden alırken ona engel olmadım bu defa. Önümü görmekte zorlanmaya başlamıştım.

Sarsılmaz karşımdaydı ve ona dokunmamak dünyadaki cehennemi yaşatıyordu bana. Ben de diğer kızlar gibi aşkımın karşılığını bulup tüm sıkıntılarıma rağmen bulutların üzerinde olma hissini yaşamak istiyordum. Kelimenin tam anlamıyla yaşamak istiyordum ben. Çünkü yaşadığım bu şey hayat değildi. Beni bu hayata bağlayan, nefes alma gayemdeki çabanın tek nedeni karşımdaki adamdı.

Gözyaşlarım tekrardan doldurdu açık kahve harelerimi. Buna şahit olan adamın ise biçimli kaşları çatıldı. Dudaklarımın titremesine engel olamadım. Onun karşısında tüm zerrem titriyordu.

Sol elim titremeye devam ederken havaya doğru kaldırıp onun yanağına doğru uzatırken nefes dahi almadan beni izliyordu. Ona dokunma isteğiyle dolup taşarken korkarak hafif sakallı tenine dokundum. Parmak uçlarımda kor bir alev harlanırken bu Sarsılmaz'ın da dikkatini çekip elimin altındaki ten kasıldı.

"Çok yakışıklısın." Fısıltı eşliğinde çıkan çatlak sesimle göz bebeği koyulaştı. Benim göz rengimden bir tık koyu olan gözlerinde farklı ifadeler yer edindi. Diğer elimi de kaldırıp onun güzel yüzünü avuçlayıp dudaklarının tadına bakmak istiyordum.

CAZİBELİ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin