"Hay olmayan beynimin kıvrımları teker teker sikeyim ben ya. Adam mesaj atmayı bıraktı resmen." Oflayarak dirseklerimi bar tezgahına yerleştirip yanaklarımı avuç içlerime yasladım.
"Sen de gram akıl yok, adam hem seni tanımıyor hem de üstüne üstlük kendinden soğutacak fotoğraf atıyorsun. Bu iş yaş benden sana söylemesi."
Sarsılmaz'la mesajlaştığımızı Deniz'e söylemiş bulunmuştum. Dertleşecek birine ihtiyacım vardı, piyango da bu adama patlamıştı.
"Bana bok gibi moral vermene rağmen en ufak aksilik yaşayıp soluğu yanında almam benim kaçıncı level mallığım olabilir?"
"Bundan ziyade hala Sarsılmaz'la birlikte olacağına dair umudun kaçıncı level aptallığın?"
"Yine evirdin çevirdin konuyu buraya getirmeyi başardın Deniz, bravo."
Bu gece onu görmem gerekiyordu, hafta sonu bir gün tatilim vardı ve normalde ek mesai yapıp bu tatilimi sırf sevdiğim adam için kullanmıyordum fakat dün farklı bir ruh hali içerisinde olduğum için canım çalışmak istememişti ve uzun süreden sonra tatil hakkımı kullanmıştım. Kullanmıştım kullanmasına da Sarsılmaz'ın daha başlamadan biten bana aşık olma operasyonunun içine sıçmıştım.
"Bugün içkileri dağıtırken onunla konuşmaya çalış, kendini göster. O yanındaki Behçet denen adamla da aranı iyi tut. Ayrılmaz ikililer, sıçmaya bile birlikte gidiyorlar. Yani anlayacağın Sarsılmaz'a giden yol Behçetten geçiyor."
Çok doğru bir yere parmağını basmıştı Deniz lakin ben de o özgüven var mıydı? Muallaktı işte. Karşısında elim ayağım boşalıyordu, bir gülümsemesine tav oluyordum başım dönüyordu. İçkilerini masalarına koyarken şu ana kadar dökmemiş olmam bile büyük başarıydı. Behçet'le aramı iyi yapmam için sürekli etrafında dört dönmem gerekiyordu ve ben zaten bunu yapabilseydim Sarsılmaz'ın götünden ayrılmazdım.
"Cesaretimi topladığım an dediğini yapmayı denerim."
"Sana o cesaret gelene kadar Sarsılmaz torunlarını sever artık."
Bu adam neden hep moralimi sikmek için uğraşıyordu? Ve de başarılı oluyordu hain.
"Bana en etkili içkini hazırla o zaman kanıma adrenalin lazım." Ayık kafayla rahatça iletişim kuramazdım, çakırkeyif olursam her şey daha çekilebilir halde gelebilirdi.
"O iş ben de güzellik, sen git şu masaları sil şimdi müşteriler gelir."
İstemeye istemeye yerimden kalkıp masaları silmeye başladım. Lavaboları kontrol ettim temiz mi diye. Her şey yerli yerinde olunca insanlar gelmeye başlamış, Deniz içkilerini hazırlamaya koyulmuştu. Servisleri yapıp insanların isteklerini yerine getirirken gözüm sürekli boş locadaydı. Sarsılmaz buranın ortağıydı artık, denetlemeye her akşam gelip buranın asayişini sağlamalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAZİBELİ (+18)
Romansaʙɪʀ ᴅᴀᴅʏ ɪssᴜᴇs ʜɪᴋᴀʏᴇsɪᴅɪʀ "Bana gel miniğim!" Dudaklarıyla beni dize getiren adama itaat ederken zevkten çığlık attım. Onu seviyordum, büyük kollarının arasında farklı alemlere dalmaktan hoşlanıyordum. İri cüssesi bana güven veriyordu. Yasaklı ol...