❷︎❺

1.7K 99 21
                                    

Bu bölüm geçiş bölümüdür.

Yıldıza basmayı ve oy vermeyi unutmayınız canlarım❤️

Keyifli okumalar✨️

🔸️🔹️

2 ay sonra

"Elçin, kız uyan Pınar arıyor seni." Annemin bilmem kaçıncı defa beni uyandırmak için girdiği çabalara sadece pikeyi başımın üstüne çekerek karşılık verirken uyumaya kaldığım yerden devam ettim. Zaten benim problemlerimden tek kaçış yöntemim uyumaktır.

Annem bu defa kanmadı tabii, üzerimdeki pikeyi aldığı gibi odanın diğer tarafına fırlattı. Metrekaresi küçük olan odada çok da savrulmadı canım pikem. En fazla yatağımın ucunda kalabildi.

"Hala uyumaya devam ediyor. Kız sen beni deli edeceksin. Yerleştirme sonuçların açıklanmış haberlerde gördüm. Pınar da seni o yüzden arıyor galiba. İkimizi de çatlama da aç şu telefonu."

Duyduğum haberle anında gözlerimi açtığım gibi annemin elinden telefonu kaptım. Pınar'ın aramasına cevap verdim. "Sana neresi çıktı söyle çabuk."

"Sonunda açtınız telefonu Elçin Hanım," telefonun diğer tarafında ne kadar kızgın olduğunu anladım ama şu an buna vakit ayıramazdım. "Sen bak ondan sonra söylerim."

"Pınar sıçtırma şimdi öfkene, asıl benim kızgın bir boğaya dönmemi istemiyorsan söyle nereye yerleştiğini."

"Olmaz, söylemem."

"Siktir git."

Telefonu yüzüne kapatıp çalışma masamın üstünde duran tabletimi elime alıp nereye yerleştiğime bakmak için sisteme giriş yaptım. Annem arkamdan yeğenine küfür ettiğim için bana ahlak dersleri verirken ben bambaşka bir alemin içerisindeydim. Sitenin yavaşlığıyla kalp ritmim daha da hızlanırken parmaklarım masanın üstünde gergin bir şekilde ritim tutuyordu.

"Lütfen istediğim yer gelsin, lütfen istediğim yere yerleşmiş olayım."

Annem de benimle birlikte henüz açılmayan beyaz ekrana bakarken "İki saattir niye açılmadı bu?" Diye sordu.

"Ülkedeki herkes siteye akın edince çökmüş olmalı," tırnak kenarlarımdaki eti kemirirken ayağımı sallıyordum bir yandan da. "Ya yerleşemediysem anne, ne yapacağım ben?"

Annemin elini saçlarım da hissettiğimde gözlerimi yumdum. Bu şefkati az da bulsam seviyordum. "İyi düşün ki iyi haberler alasın Elçin'im. Böyle kötü düşünerek sadece kendine zarar verirsin. Ben inanıyorum kızım istediği yere gidecek."

Annemin moral veren sesi az da olsa yatıştırdı beni. Site açılacak gibi olurken tüm dikkatimi oraya verdim. Tekrardan sisteme giriş yaptığım an sayfa yenilendi ve sonuç ekranı birden açıldı. Ne tepki vereceğimi bilmeden ekrandaki yazıyı okumaya başladım.

"Site açıldı galiba, neresi gelmiş kızım?"

Ekrandaki yazıyı okurken dudaklarımın yukarıya doğru kıvrıldı ve ayağa kalkarak anneme sarıldım.

"Muğla Üniversitesi Hemşirelik bölümünü kazanmışım anne!"

Evet, istediğim tam da buydu. Sınav zamanı boyunca akşamları ders çalışsam da fazla verim alamamıştım. İşten ayrılmış olmam bana zaman kazandırmış, son bir ayımı verimli bir şekilde kullanmıştım. Tercihlerimin ilkine elbette Sarsılmaz'ın bulunduğu şehire yazmıştım. İstediğim yerin gelmeme ihtimaline karşı da çevre illeri yazmıştım ama çok şükür ki istediğim üniversiteye yerleşmiştim.

CAZİBELİ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin