Wie is de mol?
is een avontuurlijk spelprogramma waarin een team van bekende Nederlanders opdrachten uitvoert en jaagt op een mol in zijn midden.De datum is: august 2022
Corona komt in dit boek niet voor!
En de bankzitters zijn wat bekender!!Ik stel mezelf even voor.
Hey ik ben Sophie de Bruin
Ik doe mee aan: Wie is de mol?Ik ben of een kandidaat of ik ben de mol. Ik ben op dit moment mijn koffers aan het inpakken. Ik ga morgen naar China.
Als mijn koffers zijn gepakt ga ik nog even wat eten. Ik weet niet wie de andere zijn die meedoen. Er zijn nog 9 andere. Ik heb een maand geleden gehoord dat ik of een kandidaat ben of dat ik de mol ben. Aan wie is de mol doen vooral bn'ers mee.
Ik ben ook een bn'er alleen ik ben nog niet zo heel populair. (Wie heeft dit seizoen wie is de mol gekeken? Ik kende letterlijk alleen: Kees, Rianne en Tooske. De rest kende ik niet)
Als mijn eten op is maak ik de keuken nog even schoon. Ik besluit om alvast naar bed te gaan aangezien ik er vroeg uit moet. Als ik in mijn bed lig zet ik een wekker. Ik val best wel snel in slaap~
Mijn wekker gaat. Ik zucht en ik zet mijn wekker uit. Ik stap mijn bed uit en ik doe mijn trainings pak aan. Ik pak mijn laatste spulletjes nog in.
Ik zet mijn koffer in de gang. Ik maak nog even snel een ontbijtje. Als het op is ruim ik op en ik doe mijn jas en schoenen aan. Ik pak alles en ik loop de deur uit. Ik doe de deur opslot en ik zet alles in de auto. Als ik zit in de auto rijd ik naar schiphol. Het is gelukkig maar een kwartiertje rijden.
Ik ben aangekomen bij schiphol. Ik ga opzoek naar de crew. Als ik ze zie loop ik naar ze toe. "Hey Sophie toch?" Vraagt Rik. "Ja" Zeg ik. Hij knikt. "Daar zitten er nog een paar andere" Zegt Rik en hij wijst naar een bankje waar ik 8 mensen zie. Ik ben dus de een na laatste.
Ik ga bij ze zitten en ik stel me voor.(Ik heb geen idee hoe en wat ze eigenlijk in het echt doen. Dus dit is hoe ik vind dat het gaat. In het echt gaat het waarschijnlijk anders) We kletsen wat met elkaar. Na een tijdje komt er een ginger hierheen.
"Hey koen neem ik aan" Zegt Rik. "Ja klopt" Zegt de ginger. "Daar zit de rest." Zegt Rik en hij wijst naar ons. Eerlijk die koen is echt knap... Sophie NIET DOEN!! Dit kan niet! Koen komt onze kant oplopen en hij komt bij ons zitten.
Wij stellen ons even voor aan hem en we praten met ze alle. Na eventjes regelen we alles. (Ik heb 1 keer in mijn hele leve gevlogen en toen was ik volgensmij 6 jaar..Ik ben nu 14 dus heb geen idee meer)
Na 10 uur vliegen zijn we dan eindelijk in China aangekomen. We pakken al onze koffers en we gaan opzoek naar de taxi's. De crew filmt sommige stukjes. Ik zit uiteindelijk met: Koen en nog 3 andere deelnemers in de taxi.
We praten wat met ze alle. Als we bij het hotel aankomen pakken we onze koffers. "Wie gaat met wie op de kamer?" Vraagt Rik. "Sophie wij samen?" Vraagt Koen. "Ja hoor" Zeg ik. Koen pakt een sleutel en we kijken naar het nummer van de kamer.
569 is het kamer nummer. We gaan opzoek naar onze kamer. Als we die hebben gevonden lopen we naar binnen. Ik plof op bed. Koen doet hetzelfde.
"Dus wie je wat vertellen over jezelf?" Vraag ik. "Ja isg. Ik ben dus Koen. Ik doe YouTube met mijn 4 vrienden en ik doe YouTube in mijn eentje. Ik ben singel en ik ben 22 jaar." Zegt hij. Ik knik. "Wil jij ook wat vertellen over jezelf?" Vraagt hij. Ik knik.
"Ik ben dus Sophie. Ik ben 21 jaar en ik ben singel. Ik doe acteren" Zeg ik. "Dus voor jou is het makkelijk om een kandidaat te spelen?" Vraagt hij. "Ja, maar het is ook makkelijk om de mol te spelen" Zeg ik.
"Zullen alvast nu al afspreken dat we alle info met elkaar delen? En dat we elke keer samen op een kamer slapen?" Vraagt hij. "Ja isg. Wel eerlijk zijn" Zeg ik. "Niemand in dit spel is eerlijk. Maar ik ben eerlijk tegen jou" Zegt Koen. "Oké top" zeg ik.
Er wordt geklopt op de deur. "BINNEN!" Roep ik. De deur gaat open en daar staat iemand van de crew. "Komen jullie eten?" Vraagt hij. We knikken en we staan op.
TIJDSKIPP
Na het eten zijn we gelijk naar onze kamer gegaan. Ik ben echt moe. Koen niet echt maar hij wou mij niet wakker maken als hij naar bed ging. Heel lief.
Ik heb daarom ook niet zo heel lang nodig of ik val in slaap~
BRIETJES,
Nieuw boek:)
Wat vinden jullie er tot nu van??
Kusjess,
Je favo ginger
JE LEEST
Een relatie door Wie is de Mol?
FanfictionHet is een mix van het programma wie is de mol? En de Bankzitters. De eerste drie hoofdstukken gaan over wie is de mol. Ik had niet echt inspo om alle opdrachten te schrijven. Er komt ook zoiezo nog de finale van wie is de mol voor. Ben je benieuwd...