Pov Koen
Zaterdag 29 juli 2023Gisteren was ja...
Intens voor Soof.
Ik snap het.We liggen nog in bed.
Soof slaapt nog en ik staar maar wat naar het plafond.We hebben al 4 maanden maar ik ben nog steeds zo blij en trots dat ik haar de mijne mag noemen.
We weten bijna alles van elkaar.
Ik wil zo graag weten waar ze is opgegroeid en wat haar favo plekjes waren. En wat ze overdag deed.Daarom kwam ik ook gisteren met een spontaan idee om terug te gaan naar haar geboorteplaats. Maar voor eventjes. Niet gelijk voor altijd.
Ik kijk naar der en ik glimlach.
Ik hou zoveel van der.
Das niet te om schrijven hoeveel.Na een tijdje gestaard te hebben word Soof langzaam wakker.
"Hm" Mompelt ze.
"Ook een goeiemorgen slaapkop" Zeg ik glimlachend.
"Goedemorgen" Zegt ze en ze gaapt.Ze legt haar hoofd op mijn schouder en ze slaat haar armen om me heen.
"Hoelang was je al wakker?" Vraagt ze.
"Een kwartiertje denk ik" Zeg ik
Ze knikt."Lekker geslapen schat?" Vraag ik.
"Mwah.. en jij?" Vraagt ze.
"Wel prima" Zeg ik."Wanneer wil je uhm naar mijn geboorteplaats gaan, schat?" Vraagt Soof.
"Wanneer jij wil" Zeg ik.
"Volgende week vrijdag tot zondag? Dan zijn we er een weekendje en kan ik alles laten zien..." Stelt ze voor."Isg.. hoe gaat het? Na gister?" Vraag ik.
"Het gaat... ik mis hem elke dag alleen op die dag wat meer." Zegt ze."Snap ik schatje" Zeg ik en ik geef der een kusje.
"Zullen we maar ontbijten?" Vraag ik.
Ze knikt en we stappen uit het bed.
Soof pakt een joggingbroek en die doet ze aan. Daarna loopt ze al naar boven.Ik pak een shirt en joggingbroek en daarna loop ik ook naar de keuken.
Tijdskipp
Naar vrijdag 4 augustus
Nog steeds pov KoenGisteren was de verjaardag van Miel.
Hij is nu 24.Vandaag had ik een kantoor dag.
Die gelukkig voorbij is.Want ik zit samen met Soof in de auto onderweg naar haar kleine dorp.
Waar ze is opgegroeid.
Zelf noemt ze het kleine kut dorp.Ik heb mijn hand op der been gelegd en zij heeft der hand op mijn hand gelegd.
Ik focus me op de weg en Soof zorgt voor de muziek.Het is in totaal een uur en 12 minuten rijden zonder file.
Soof heeft aan een oude vriendin gevraagd of we een weekendje bij haar mogen slapen.
En dat mocht gelukkig.Tijdskipp
We zijn bij die vriendin van Soof aangekomen.
Nina.
Een heel aardig meisje.Soof en ik slapen op zolder.
Das ook de logeerkamer bij Nina en haar vriend."Dus wat wil je als eerst gaan doen?" Vraag ik als we onze koffers hebben gedumpt.
"Rondje lopen door dit kut dorp? En dan gaan we naar plekjes waar ik vroeger veel ben geweest en dan leg ik ook uit waarom" Stelt ze voor."Isg. Ik volg jou" Zeg ik.
We lopen naar beneden en Soof zegt tegen Nina dat we een rondje gaan lopen en Soof krijgt een extra sleutel van Nina zodat we niet hoeven aan te bellen.Daarna lopen we het huis uit.
"Dus waar gaan we heen?" Vraag ik.
"We gaan eerst naar mijn oude huis. Waar ik altijd heb gewoond met mijn ouders... Ik heb via mijn oom contact gehad met de mensen die er nu wonen en we mogen als we willen naar binnen." Zegt ze.
JE LEEST
Een relatie door Wie is de Mol?
FanfictionHet is een mix van het programma wie is de mol? En de Bankzitters. De eerste drie hoofdstukken gaan over wie is de mol. Ik had niet echt inspo om alle opdrachten te schrijven. Er komt ook zoiezo nog de finale van wie is de mol voor. Ben je benieuwd...