Pov Sophie
We zijn een dag verder. Gisteren hadden we opdrachten en vandaag nog 1. Daarna moeten we een test make. Ik haat het om testen te maken. Op de basisschool moest ik zo'n test maken en ik kreeg gewoon bijna een paniekaanval...
Het is minder nu maar testen blijven gewoon kut.
Ik ben me aan het klaar maken. Ik doe mijn laatste beetje make up op en ik doe een hoge staart in mijn haar. Als ik klaar ben maak ik Koen wakker.We hebben afgesproken dat ik eerst mezelf klaar maak en dan maak ik Koen wakker. Dus dat doe ik nu ook.
"Koen wakker worden" Zeg ik. "Mhn" Mompelt hij. "Koen we moeten zo ontbijten" Zeg ik.
Hij doet langzaam zijn ogen open. "Goeiemorgen Soof" Zegt hij. "Goeiemorgen Koen" Zeg ik. Als Koen wat wakkerder is staat hij op en hij loopt naar de badkamer.Ik ga op het bed zitten en ik kijk wat op mijn telefoon.
Na 10 minuten is Koen klaar en doen we onze schoenen aan. Dan lopen we met ze'n tweeën de hotelkamer uit en lopen we naar het ontbijtbuffet.
Tijdskipp
We hebben de laatste opdracht gedaan. Het is nu tijd voor de test. Ik open mijn mollenboekje en ik lees alles door.
Ik heb best veel. Maar dat komt dankzij Koen. Hij is echt lief. Maar dit kan ook allemaal een strategie zijn. Dat hij nu valse info zegt.
Als ik aan de beurt ben ga ik zitten en ik voer mijn naam in.
Ik zucht nog een keer en dan begin ik. Ik ga spreiden. En Koen vertrouw ik nog niet helemaal dus spreid ik ook op hem.
Als de test klaar is sta ik op en ik pak mijn tas.
Daarna loop ik weg. Naar alle andere kandidaten die de test ookal hebben gedaan. Koen is ookal klaar dus loop ik naar Koen staan."Hoe ging het?" Vraagt hij als ik naast hem sta. "Goed. Bij jou?" Vraag ik. "Ook goed" Zegt hij.
We praten nog wat. Maar al snel is iedereen klaar. We lopen naar de plek waar Rik zit met zijn laptop.
We nemen plaats. Koen en ik zitten naast elkaar.
Rik doet zijn zegje en dan begint hij bij Koen. Hij typt zijn naam in en hij kijkt Koen aan. Ik zie dat Koen zenuwachtig is dus ik pak zijn hand vast. Hij knijpt in mijn hand.
Na een paar zenuwslopende secondes is Koen's scherm GROEN! Hij haalt opgelucht adem. "Sophie" Zegt Rik. Ik kijk naar Rik en typt mijn naam in. Zelf ben ik ook tering zenuwachtig. Koen en ik hebben elkaars handen nog steeds vast. Nu knijp ik zowat zijn hand fijn.
Na weer een paar zenuwslopende secondes krijg ik ook een GROEN schrem. Ik haal opgelucht adem. Daarna laten Koen en ik elkaars handen los.
TIJDSKIPP
Iemand is naar huis. We zitten nu met de overige kandidaten en de mol aan tafel. We zijn aan het eten.
Als het eten op is loopt iedereen weer naar zijn of haar kamer. Ik plof op mijn bed en ik scroll wat door tiktok.
Als ik op een gegeven moment naar de tijd kijk zie ik dat het al 23.00 uur is. Ik besluit om mezelf klaar te maken om naar bed te gaan.
Als ik klaar ben ga ik in bed liggen en ik stuur nog wat snaps naar de mensen waarmee ik een streak heb.
"Mag ik miss je snap?" Vraagt Koen. "Ja isg. Mijn snap is: Sophie_debruin" Zeg ik.
"Oké ik heb je gevoegd" Zegt hij. Ik knik en niet veel later krijg ik een melding dat koenvanheest vrienden wil worden. Ik accepteer hem."Ik ga slapen Koen" Zeg ik. Hij knikt. "Isg ik ga ook zo slapen. Slaaplekker Soof" zegt hij. "Slaaplekker koentje" Zeg ik en ik leg mijn tel onder stroom.
Ik ga goed liggen en niet veel later val ik dan ook inslaap. Met Koen in mijn gedachten~
Pov Koen
Sophie is net gaan slapen. Ze is echt knap, lief, slim en zorgzaam. KOEN JE MAG NIET VERLIEFD WORDEN!
De reden dat ik met haar op de kamer wil slapen en dat ik alle info met elkaar wil delen is gewoon om elkaar beter te leren kennen en dat we meer met elkaar zijn.
Ik bloosde zo erg toen ze mijn hand vastpakte met de test. Ik zei dat ik het heel warm had..
Ik ben denk ik al verliefd.Ik kwam 2dagen geleden natuurlijk weer als laatste aan. Ik zag haar zitten en ik kreeg gelijk vlinders in mijn buik. Ze doet wat met me wat niemand eerder heeft gedaan bij me.
Ondertussen lig ik ook in bed. Ik hoor wat gemompel naast me en Soof draait zich om.
Ze ligt der hoofd op mijn schouder. Ik glimlach. Ik sla mijn arm over haar heen. Niet veel later val ik zo inslaap. Ik hoop echt dat ze mij ook leuk vind en dat we in NL nog steeds contact houden~
866 woorden.
BRIETJES,Deel 2 is een feit.
En ik dacht miss is het leuk om een Koen Pov te doen.Dusja.
Nou goed ik heb niet echt iets te melden.Kusjess,
Je favo ginger
JE LEEST
Een relatie door Wie is de Mol?
FanfictionHet is een mix van het programma wie is de mol? En de Bankzitters. De eerste drie hoofdstukken gaan over wie is de mol. Ik had niet echt inspo om alle opdrachten te schrijven. Er komt ook zoiezo nog de finale van wie is de mol voor. Ben je benieuwd...