Dankwoord

63 5 12
                                    

Niemand had denk ik dit zien aankomen...
Maar het is echt waar.
Dit is het einde van dit boek.

Na 5 maanden aan dit boek te hebben gewerkt,
Is dit het einde.

Mijn inspo en zin om te schrijven voor dit boek
werd steeds minder.
Ik had steeds minder zin om aan dit boek te schrijven.
Ik had ook bijna geen inspo en ik wist niet meer
waar ik naartoe wilde gaan met dit boek.

Dit is niet echt een boek waar ik trots op ben eerlijk gezegd. Ik heb er lang aan gewerkt maar nee. Dit is niet een boek waar ik trots op ben.

Ik wil iedereen bedanken voor het lezen, stemmen en reageren.
Daardoor kreeg ik nog een beetje zin om te schrijven.

Ik denk dat jullie ook wel door hebben gehad dat er in dit boek geen smut zit. Das met een reden.
Ik voel me vrij ongemakkelijk als ik daarover schrijf en ik doe het liever niet. En in dit boek had ik niet echt het gevoel dat ik het zo snel zou schrijven daarom heb ik geen smut geschreven. Er zullen vast wel boeken komen waar smut in zit en er komen vast wel meer boeken waar geen smut in zit. Dus bij deze

Dit boek heeft veel van mijn verleden er in.
Mijn opa is echt overleden toen ik 11 was en daar ben ik nog steeds kapot van ookal ben ik nu 14.
Mijn oma had ook echt nierkanker en zoals je ziet staat er had.
Want ze heeft van kanker gewonnen!!
Mijn ouders leven allebei gelukkig nog.

Mijn oom is echt gay en zijn naam was ook niet verzonnen.
Dus uhm dat eigenlijk.
Ik heb ook niet zo heel veel contact met de rest van mijn familie.

Maar goed.
Nogmaals bedankt voor het lezen, stemmen en reageren en dan zie ik jullie bij een ander boek van mij!!

(Ik heb nog genoeg boeken online staan die nog niet af zijn en nog genoeg boeken klad staan. Dus je bent voorlopig nog niet van me af;))

Kusjes,
Je favo ginger
;)

(trouwens voor de mensen die denken dat ik zielig ben of die denken dat ik aandacht zoek door mijn verleden mag je oprotten:) ik zoek geen aandacht en ik vind mezelf ook niet zielig. Dit hoort er nou eenmaal bij bij ouder worden. En er maken andere mensen meer en erge dingen mee dan ik... Dus voorlopig hoef ik nog geen medelijden. Nogmaals ik zoek GEEN aandacht)

Een relatie door Wie is de Mol?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu