Deel 3

212 9 49
                                    

Pov Sophie

Ik word wakker van mijn wekker. Vandaag gaan we naar een ander gedeelte van China. Dus daarom staan we wat eerder op om ook onze koffers weer in te pakken.

Eigenlijk als ik zo nadenk ken ik de andere niet echt heel erg goed ofzo. Ik ben vooral bij Koen. Niet dat ik het erg vind maar stel Koen is niet de mol? En ik zelf ook niet. Wie is dan wel de mol?

Ik heb me ondertussen klaar gemaakt en Koen wakker gemaakt. Ik ben mijn koffer aan het inpakken.

Als Koen ook de kamer weer inkomt begint hij ook aan zijn koffer.

Als de koffers zijn ingepakt pakt Koen onze koffers. "Ik kan mijn koffers zelf wel tillen" Zeg ik. "Weet ik" Zeg hij maar alsnog neemt hij mijn koffers mee.

We lopen naar beneden en Koen geeft de koffers aan de productie. We stappen de bus in en we gaan naast elkaar zitten. Ik doe mijn oortjes in en ik luister naar muziek.

"Kutzooi" hoor ik naast me. Ik kijk naast me. "Wat is er?" Vraag ik. "Ja mijn oortjes zijn leeg" Zegt hij. "Hier" Zeg ik en ik geef hem een oortje. "Dankje" Zegt hij en glimlacht lief naar me. "Geen probleem" Zeg ik.
Daarna begint de bus met rijden. Ik merk dat ik nog best wel moe ben. "Ga maar slapen. Je mag je hoofd op mijn schouder leggen" Zegt Koen. Ik glimlach naar hem en ik leg mijn hoofd op zijn schouder.
Hij slaat zijn arm om me heen en het duurt niet heel lang of ik val inslaap.

"Soofje wakker worden" Hoor ik. Ik doe mijn ogen langzaam open en ik zie dat we er zijn. "Hey" Zeg ik nog slaperig. "Hey, kom we gaan naar onze kamer" Zegt hij. Ik knik. We doen onze oortjes uit en Koen geeft die van hem terug aan mij.

Daarna stappen we de bus uit en pakken we onze koffers. We halen ons pasje bij de balie. Kamer nummer 365.

Op zoek naar onze kamer.

TIJDKSIPP
Naar 19  november
Nog steeds pov Sophie

We zijn een paar maanden verder. Ik ben terug van Wie is de mol? En ik heb tot het einde gehaald dus dat betekent dat ik in de finale sta!!
Samen met Koen.

Koen en ik hebben nog steeds contact. Eerst was het nogal vriendelijk contact maar dat is nu wel een beetje veranderd naar flirten. Ik vind het niet erg. Want vanaf dag 1 had ik al gevoelens voor hem.

Alleen ik liet het niet zien aan het begin. Hoe verder we in het programma zaten hoe meer ik dingen durfde. Dus bijvoorbeeld op zijn schoot zitten terwijl het vol in beeld was. Ookal waren er nog plekken ging ik op zijn schoot zitten.

Nou goed vandaag zie ik hem weer. We gaan outfits kopen voor de finale. Ik heb er echt zin in. Ik kijk nog een aflevering van mijn serie.

Na mijn serie gaat de deurbel. Ik sta op en ik doe de deur open. Daar staat hij. Koen. "Heyy soofje" Zegt hij. "Hey Koen" Zeg ik. Ik laat hem binnen terwijl ik mijn spullen nog snel pak. Als ik alles heb loop ik weer terug naar Koen. "Ja? Heb je alles?" Vraagt hij. Ik knik. "Mooi dan kunnen we gaan" Zegt hij.

We lopen de deur uit en ik doe de deur nog snel opslot. Daarna lopen we naar zijn blauwe bmw en ga ik aan de bijrijderskant zitten.

TIJDSKIPP

We zijn terug van het shoppen. Ik ben zeker geslaagd. Koen ook.
Dit is mijn outfit👇🏻

 Dit is mijn outfit👇🏻

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Een relatie door Wie is de Mol?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu