(Tip: als je snel zou kunnen gaan huilen pak dan ff zakdoekjes;) veel lees/huilplezier brietjes;))
Pov Sophie
Als we bij mijn oom aan komen stappen we de auto uit en Koen doet de auto op slot.
Daarna lopen we hand in hand naar de voordeur.Mijn oom en Koen hebben elkaar al een keer gezien. Maar dat was maar voor heel eventjes. Nu blijven we denk ik de rest van de dag bij mijn oom.
Ik bel aan en na eventjes wachten doet Luca de deur open.
"Hey Soof en Koen" Zegt hij.
"Hey Luc" Zeg ik en ik geef hem een knuffel.
"Hey Luc" Zegt Koen en hun doen een Bro hug ofzo.Ik doe mijn schoenen uit en ik loop naar de woonkamer waar mijn oom zit.
"Hey bassie" Zeg ik.
Hij kijkt op.
"Hey soofje" Zegt hij.
Ik loop naar hem toe en ik geef hem een knuffel.
Ik ga naast hem op de bank zitten."Hoe gaat ie?" Vraag ik.
"Slecht. En met jou?" Vraagt hij.
"Hetzelfde" Zeg ik.
Hij legt zijn hoofd op mijn schouder en hij kijkt voor zich uit."Soof wat wil je drinken?" Vraagt Luca.
"Water graag" Zeg ik. Luca knikt en hij loopt naar de keuken.Koen loopt achter Luca aan naar de keuken.
"Ik mis hem Soof" Zegt Sebas.
"Ik ook..." Zeg ik.
"Kom we gaan een spelletje spelen. We gaan jullie ff afleiding geven want we gaan niet de hele dag verdrietig zijn en voor ons lopen uit te staren" Hoor ik Luca zeggen.Sebas zucht.
"Prima. Welk spel?" Vraagt hij.
"Wat dacht je van Mens erger je niet?" Stelt Luca voor.Mijn oom en ik kijken elkaar aan.
"Oke dan" Zeggen we.
Luca pakt de doos en Sebas staat op en loopt naar de eettafel.Koen komt naast me zitten op de bank.
"Liefje, weet dat je altijd met me kan praten ja? Ik luister naar je en ik heb geen vooroordeel. En als je het moeilijk hebt mag je me altijd knuffelen ja?" Zegt Koen."Oké. En weet ik schat" Zeg ik en ik geef hem snel een knuffel en een kus op zijn lippen.
"Als de tortelduifjes klaar zijn met klef doen. Komen jullie dan?" Vraagt Luca.
"Ja we komen" Zeggen we en we lopen naar de tafel."IK BEN ROOD!" Roep ik.
"Isg. Dan ben ik groen" Zegt Sebas.
"Ik ben wel geel" Zegt Koen.
"En dan ben ik zwart" Zegt Luca.
We pakken allemaal onze pionnetjes en zetten ze goed op het bord.Ik ben altijd rood.
Sebas is altijd groen.
Mijn oma was altijd geel.
En mijn opa was altijd zwart.Flashback naar 28 juli 2010
"YEEE GEWONNEN!!" Roep ik blij uit en ik sta op. Ik doe mijn vreugde dansje en mijn opa lacht naar me.
Mijn oom lacht me uit maar na eventjes dansen we samen lekker gek.
"Stelletje sukkels zijn jullie toch" Zegt mijn oma. En mijn opa kijkt blij naar ons.
"Nouja zeg" Zegt Sebas nep beledigend.
"Nog een potje?" Vraag ik blij.
"Isg. Maar ik doe niet mee. Ik voel me niet helemaal top." Zegt mijn opa."Oh oke..." Zeg ik.
"Ik doe wel mee" Zegt mijn moeder.
Ik glimlach naar der en zo starten we een nieuw potje."Ha lekker peu" Zegt mijn moeder als ik heb verloren.
En drie keer raden wie heeft gewonnen.
Juist mijn moeder.En nu is het mijn moeders beurt om een vreugde dansje te doen.
"Pap! Mama doet raar" Zeg ik.
"Ik zie het ja. Maar zo is je moeder altijd al geweest." Zegt mijn vader lachend.
JE LEEST
Een relatie door Wie is de Mol?
FanfictionHet is een mix van het programma wie is de mol? En de Bankzitters. De eerste drie hoofdstukken gaan over wie is de mol. Ik had niet echt inspo om alle opdrachten te schrijven. Er komt ook zoiezo nog de finale van wie is de mol voor. Ben je benieuwd...