Deel 13

145 7 45
                                    

Zaterdag 11 maart 2023

Pov Sophie

Ik word wakker van mijn wekker.
Ik word in mijn eentje wakker.
Ohja, Koen ging thuis slapen omdat hij pas laat thuis zou komen en hij wou me niet wakker maken.

Ik snap het wel. Alleen ik ben gewend dat hij in het weekend bij mij slaapt. Trouwens wat denk ik nu weer?
We hebben niet eens een relatie en ik denk nu al zo over hem.
Wat is er nou mis met me?

ik zucht.
Ik denk veel te veel  na.

Ik  sta op en ik doe mijn chill pak aan.
Ik maak me wel klaar als het tijd is om te gaan.
Waarheen?

De finale van wie is de mol is vandaag.
Ik heb er echt zin in. 
Dan weet ik eindelijk wie de mol is na al die maanden.
Als Koen het is word ik echt gek.
Maar ik verdenk hem ook wel weer

Ik snap het zelf ook niet meer.

Ik loop naar de keuken en ik maak een ontbijtje.
Daarna ga ik aan tafel zitten en ga ik mijn ontbijtje op eten terwijl ik wat tiktok scroll. 
Soms komt er een edit van Bankzitters voorbij en soms komt er een edit van mij en Koen. 

En soms komt er echt onzin voorbij. Maar dat is tiktok. 

Als mijn ontbijt op is pak ik de vaatwasser uit en dan doe ik mijn vieze spullen er weer in.
Daarna plof ik op de bank en zet ik de tv aan. Ik zet mijn serie aan.

Na 3 afleveringen is het al weer 12 uur. En de bel gaat. Ik zet mijn serie uit en ik sta op. Ik loop naar de gang en ik doe de voordeur open. Ik zie mijn favo ginger staan. "Hey Koen" Zeg ik blij. "Hey Soofje" Zegt hij glimlachend. Ik stap opzij zodat hij naar binnen kan. Als hij binnen staat doe ik de deur dicht. 

Hij zet zijn tas bij mijn schoenen en dan doet hij zijn jas en schoenen uit. 
Daarna lopen we samen naar de woonkamer. "Wil je wat drinken?" Vraag ik. "Koffie alsjeblieft" Zegt hij. Ik lach. "je bent niet in een restaurant hé. Je hoeft geen alsjeblieft te zeggen" Zeg ik.

"Ik wil gewoon beschaafd zijn" Zegt hij. "Jij en beschaafd?" Vraag ik. "Ja oke dat slaat nergens op. Maar ik wou je wat vragen. Daarom ben ik hier eigenlijk" Zegt hij serieus. We lopen naar de keuken en ik zet een bakkie koffie. 

Als die klaar is geef ik de koffie aan Koen en gaan we aan het keukeneiland zitten. "Duss wat wou je vragen/zeggen?" Vraag ik na een paar minuten stilte.

Hij zucht. "Ik weet dat ik dit een beetje laat vraag. Maar zou je miss mijn date willen zijn voor de finale? We uhm hoeven het niet te zeggen." Zegt hij. Ik glimlach. "Natuurlijk wil ik je date zijn! Maar zeggen niks tegen iemand. De kijkers kunnen er zelf achter komen aangezien we allebei iets blauws aan hebben" Zeg ik. 

"Echt?" Vraagt hij. Ik knik. "Ik wil je date echt zijn. Koen ik hou nog steeds van je en dat gaat niet veranderen zoals ik vorige week al zei. " Zeg ik. Hij glimlacht. "Bij mij veranderd het ook niet zo heel snel" Zegt hij. Ik sta op en ik geef hem een knuffel. Ik voel een kusje op mijn haar.

"Zullen we nog ff een serietje kijken?" Stelt hij voor. Ik knik. "Ja isg" Zeg ik. Ik laat hem los en hij loopt met zijn koffie naar de bank. Ik pak ook wat te drinken voor mij en daarna loop ik ook naar de bank. 

Ik zet de tv weer aan en ik ga opzoek naar onze serie. Ik kruip in Koens armen en zo kijken we de serie. Hij gaat langzaam met zijn hand door mijn haren.

Kleine tijdskip

Het is nu half 6.
Om half 9 begint de live uitzending en alle kandidaten moeten er om 8 uur zijn.
Het scheelt dat het in het paleis Soestdijk hier in Amsterdam is. Dan kunnen we net wat later weg.

Een relatie door Wie is de Mol?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu