Zondag 5 maart 2023
Pov Sophie
Ik word wakker in de armen van koen. Ik probeer wat wakkerder te worden en ik staar wat voor me uit. Ik heb best wel goed geslapen. Maar ik slaap altijd goed als ik bij koen lig.
Ik pak mijn telefoon en ik kijk of ik nog wat gemist heb. Ik reageer op wat appjes en ik maak een gm snap en die stuur ik naar mensen waarmee ik een streak heb. Daarna scroll ik wat door tiktok en wacht ik totdat Koen ook wakker is.
Na een kwartier merk ik dat Koen langzaam wakker word. Ik leg mijn telefoon weer terug en ik draai me om.
"Goeiemorgen Koen" Zeg ik. "Mhm" Mompelt hij.
Tijdskip
Het is wat later op de dag en we lopen samen door Amsterdam. Gewoon gezellig over de grachten lopen.
"Soof" Begint Koen. Ik draai mijn hoofd om. "Ja, Koen? Wat is er?" Vraag ik. "Ik uhm wil wat vragen maar wel thuis.." Zegt hij. Ik kijk hem raar aan maar ik knik dan toch.
We lopen richting mijn huis in stilte. Geen awkward stilte maar een fijne stilte.
Als we bij mij thuis zijn open ik de deur en we lopen naar binnen. We doen onze jas en schoenen uit en we lopen naar de bank.
"Dus wat wou je vragen?" Begin ik dan.
"Zijn je gevoelens nog steeds hetzelfde?" Vraagt hij. Ik kijk hem fronsend aan. Waar komt dit nog nou weer vandaan?"Ja, en zullen ook niet zo heel snel veranderen. Hzo?" Vraag ik. "Nee gewoon...." Zegt hij. "Zijn jou gevoelens nog hetzelfde?" Vraag ik dan. Hij kijkt me aan.
"Ja." Zegt hij snel. Te snel voor mijn gevoel.
"Ik wil een relatie met je. Echt heel graag maar ik zit nu meer met andere dingen in mijn hoofd. Ik denk te veel na over iets.." Zegt hij. "Waar denk je dan aan?" Vraag ik."Ik heb steeds het gevoel dat ik een last voor je ben. Of ik denk na over later. Bijvoorbeeld als we een relatie hebben hoe we het bekend maken. Hoelang we wachten totdat we bekend maken dat we relatie hebben. En wanneer het de juiste tijd is om een relatie te starten..." Zegt hij.
"Koen, je denkt te veel na over de toekomst. Daar komen we later wel allemaal uit en dat zien we dan wel allemaal. Maar denk nu gewoon nu en kijk later verder. Het komt wel goed" Zeg ik.
Ik schuif meer naar hem toe en ik geef hem een knuffel. Ik vind hem echt leuk. En ik zou alles doen voor deze gozer. "En je bent echt geen last voor mij. Onthoud dat Koen" Zeg ik.
Tijdskip
Het is avond. Ik lig in bed. Koen is na het avond eten weer naar huis gegaan. Ik vind het wel jammer. Maar we hebben nou eenmaal afgesproken dat we elkaar alleen in de weekenden zien.
Als we een relatie hebben gaat dat echt wel veranderen. Nou ja ik hoop dat het gaat veranderen. Maar dat zien we dan wel.
Ik draai me nog een keer om.
Zouden mijn ouders trost op mij zijn?
Ik hoop het...Had ik maar nog mijn familie.
Maar nee. Die besloten om mij te laten vallen. Tuurlijk ik heb Roel dan weer is gezien. Maar zoveel contact heb ik nou ook weer niet met hem.Ik mis mijn familie.
Ookal hebben ze domme dingen gedaan.
Iedereen doet wel eens domme dingen?
Ik zucht.Waarom?
Waarom ik?
Ik heb toch niks verkeerds gedaan?Die vragen zitten al in mijn hoofd sinds dat ik 15 á 16 ben.
En ik ben nu 22 jaar.En niemand kan ze beantwoorden. Of Raoul weet ineens alle antwoorden. Maar dat betwijfel ik.
Ik kreun gefrustreerd en ik pak een kussen dat aan de andere kant ligt en die leg ik op mijn hoofd.
Waarom kan mijn fam niet gewoon zijn??
Is dat echt zo moeilijk?
Om normaal te zijn?
Of vraag ik dan al te veel?Ik zucht en ik haal het kussen weer van mijn hoofd af en die leg ik naast me neer. Ik draai me nog een keer om en ik doe mijn ogen dicht.
Ik ga een poging doen om in slaap te komen.
Ik heb al weet ik het hoeveel pogingen gedaan. Geen 1 lukte.Maar deze lukt wel en ik val in een diepe slaap~
827 woorden
BRIETJESS,
Mijn inspo was denk ik al op vakantie...
Ik wist niks voor dit deel dus heb ik maar wat in elkaar geflanst:)Laat weten wat je ervan vond.
En miss is het volgende deel al de finale.
Als in de finale van wie is de mol.
Niet de finale van dit boek.Maar ik heb toetsweek!!
Yippie!!Ik heb 2 toetsen gehad: M&M, Engels. (M&M is Mens& Maatschappij. Echt een kutvak)
Maar deze 2 vakken zijn ook allebei mijn slechtste vakken:)Nou goed nog 4 te gaan!!
Kusjes,
Je favo ginger:)
JE LEEST
Een relatie door Wie is de Mol?
FanficHet is een mix van het programma wie is de mol? En de Bankzitters. De eerste drie hoofdstukken gaan over wie is de mol. Ik had niet echt inspo om alle opdrachten te schrijven. Er komt ook zoiezo nog de finale van wie is de mol voor. Ben je benieuwd...