Zondag 12 maart 2023
Pov Koen
Ik word wakker van het licht. Ik doe mijn ogen open en ik probeer een beetje wakkerder te worden.
Ik merk een gewocht op mijn borst. Ik kijk naar mijn borst en ik zie dat Soof daar ligt. Ik glimlach en ik haal mijn handen door haar haren heen.
Het heeft wel lang genoeg geduurd.
We doen al heel lang alsof we een stelletje zijn en we weten ook al heel erg lang dat we elkaar leuk vinden. Dus waarom zijn we dan nog niet officieel?Ik had het gister tijdens de finale kunnen doen. Toen ik echt zeker wist dat Soof de mol was.
Toen ik echt zeker wist dat Soof al die tijd aan het liegen was.Ik zucht.
Wanneer en hoe ga ik het vragen??
En als ze ja zegt.
Wat gaan we dan doen??"Koen, dat komt allemaal nog wel. Over het bekend maken kunnen jullie samen overleggen. Dates komen wel. Het komt nog wel. Ga het er gewoon met der over hebben."
Ik zucht.
Rob heeft gelijk.
Het komt allemaal nog wel. Maar eerst alles stap voor stap.En nu?
Nu is de eerste stap: haar vragen of ze een relatie met mij wilt.
Ik hoop het wel.Pov Sophie
Ik word wakker omdat iemand door mijn haren gaat. En al snel realiseer ik me dat dat Koen is. Ik glimlach al automatisch.
Ik vind het hem echt zo ontzettend leuk.
Waarom wacht hij zo lang?
Heeft hij al een ander gevonden?
Nee, toch?
Als hij een ander had gevonden had hij dat echt wel gezegd.
Toch?Waarom denk ik altijd zo veel na?
Tijdskip
We moesten wat boodschappen doen dus daar lopen we dan.
In ons trainingspak door Amsterdam opweg naar de appie.Als we alle boodschappen hebben gedaan lopen we weer richting mijn huis.
Als we bij mijn huis zijn ruim ik alle boodschappen op en Koen gaat op de bank zitten en kijkt wat op zijn telefoon.
Als de boodschappen zijn opgeruimd plof ik naast Koen op de bank en ik scroll wat door TikTok.
"Heb je vanavond iets te doen?" Vraagt Koen na een paar minuten stilte.
"Nee volgensmij niet. Hzo?" Vraag ik.
"Oke. Dan heb je nu wel iets" Zegt hij met een grijns.
Hier kan ik dus niet tegen. Ik kan niet tegen verrassingen."Wat gaan we doen dan?" Vraag ik.
"Op date." Zegt hij.
"Oké" Zeg ik.TIJDSKIPP
Ik ben me aan het klaarmaken voor de date.
Koen heeft ondertussen wat meer losgelaten over de date.We gaan uiteten en dan gaan we nog wat doen. Maar wat mag ik dan weer niet weten.
JE LEEST
Een relatie door Wie is de Mol?
FanficHet is een mix van het programma wie is de mol? En de Bankzitters. De eerste drie hoofdstukken gaan over wie is de mol. Ik had niet echt inspo om alle opdrachten te schrijven. Er komt ook zoiezo nog de finale van wie is de mol voor. Ben je benieuwd...