Maandag 13 maart
Pov Sophie
Ik word wakker van de wekker. Niet mijn wekker. Maar die van Koen.
Ik draai me om en ik doe mijn ogen langzaam open. Ik merk dat Koen dichterbij mij komt liggen.
"Schatje, ik weet dat je er nu niet uit wilt. En ik wil ook nog liever blijven knuffelen. Maar je moet zo wel naar kantoor" Zeg ik.
"Hmm weet ik schatje.. maar ze zijn van me gewend dat ik te laat kom" Zegt hij.
"Nog even dan ja?" Stel ik voor. Ik voel dat hij knikt.
Ik draai me weer om en ik sla mijn armen om hem heen. Ik geef hem een kusje op zijn haar en ik ga met mijn hand door zijn haren.
"Kan je niet mee?" Vraagt hij na een paar minuten stilte.
"Kan. Wat moet je doen op kantoor dan?" Vraag ik.
"Niet veel bijzonders. Wat gesprekken met stagiaires en wat dingen regelen voor de opnames van deze week" Zegt hij."Oke, als je zeker weet dat ik geen last voor je ben. Ga ik wel mee" Zeg ik.
"Jij en een last voor mij zijn?? Dat kan niet. Jij bent nooit een last voor mij schatje" Zegt hij.Ik glimlach.
Op camera kan hij heel zielloos/gevoelloos overkomen. Maar als je hem echt goed leert kennen.Dan weet je dat hij om je geeft.
En dat hij genoeg gevoel in zich heeft.
En iedereen heeft een ziel.Een uur later zitten we in de auto onderweg naar Utrecht.
We waren iets langer dan 5 minuten aan het knuffelen maar dat maakt niet uit.Als we aankomen bij het kantoor is het 10:10.
En dat terwijl Koen er altijd om 10 uur is en ze eigenlijk altijd om 9 uur beginnen.Maar oke.
We stappen de auto uit en Koen doet die op slot.
We lopen samen, hand in hand. Naar de lift.Als we in de lift staan geeft Koen me nog een kusje.
"Gaan we het tegen de jongens vertellen ofniet?" Vraagt hij.
"Wat jij wil." Zeg ik.
"Zullen we het gewoon alleen aan hun vertellen?? En we bespreken later wel wanneer we het aan de fans laten weten." Zegt hij. "Isg schat" Zeg ik.Hij glimlacht en hij geeft me nog een kusje.
Man wat hou ik toch van hem.Als de lift op de goede verdieping is stappen we de lift uit en lopen we naar de deur.
Koen doet de deur open en we lopen naar binnen. Gelijk kijkt iedereen op.
"Ja hoor daar is ie!! De ginger!" Hoor ik Milo roepen.
"Ja leuk ben je spektiet. Dit keer kwam het niet door mij!" Roept Koen terug.
"Door wie dan?" Hoor ik Roel vragen.
"Als je eens op kijkt van je computer zie je het" Zegt Koen.De jongens kijken op en dan zien ze mij staan.
Ze staan op en lopen naar ons toe."Heyy Soof" Zegt Roel en hij geeft me een knuffel. "Roellie" Zeg ik en ik knuffel hem terug.
"Yo Sophie" Zegt Robbie en die geeft me ook snel een knuffel.
"Hey Rob" Zeg ik en ik knuffel hem terug.
"Yoo kleintje" Zegt Milo.
"Ik ben nog steeds groter dan Rob. Maar Heyy Miel" Zeg ik en ik geef hem ook snel een knuffel.
"Hey Soof" Zegt Matt. "Hey Matt" Zeg ik en ook hem geef ik een knuffel.De jongens gaan niet veel later weer terug naar hun plek en gaan ze verder met waar ze mee bezig waren.
Koen en ik lopen naar zijn plek, ik pak een extra stoel en ik hang mijn jas over die stoel. Koen hangt zijn jas over zijn stoel.
JE LEEST
Een relatie door Wie is de Mol?
FanficHet is een mix van het programma wie is de mol? En de Bankzitters. De eerste drie hoofdstukken gaan over wie is de mol. Ik had niet echt inspo om alle opdrachten te schrijven. Er komt ook zoiezo nog de finale van wie is de mol voor. Ben je benieuwd...