Pov Sophie
Ik word wakker omdat iemand door mijn haren gaat. "Uhm" Mompel ik. Ik doe langzaam mijn ogen. "Goeiemorgen zonnestraaltje" Zegt koen. "Goeiemorgen" Zeg ik en ik kruip verder in Koen's armen. "Moest je nog wat doen?" Vraag ik. "Alleen naar kantoor voor wat saaie dingetjes" Zegt hij. Ik knik. "En jij?" Vraagt hij.
"Niet echt veel. Wil vandaag alleen wel een tiktok opnemen maar dat kan ook vanavond" Zeg ik. Hij knikt. En zo blijven we nog een tijdje liggen. "Hey uhm soof" Begint Koen na een paar minuten. Ik til mijn hoofd op en ik kijk hem. "Jaa koentje" Zeg ik. "Zou je miss mee willen naar kantoor?" Vraagt hij verlegen.
"ja tuurlijk. Waarom zou ik niet mee willen?" Vraag ik. "Omdat je dan vragen krijgt van iedereen.." Zegt hij. "Boeie. Ik ben er voor jou" Zeg ik en ik geef hem een kusje. Hij glimlacht tegen we lippen aan.
Na een tijdje zitten we in Koen's auto onderweg naar Utrecht. Waar zijn kantoor staat. We praten over van alles. "Soof, ik weet niet wat de jongens aan je gaan vragen. Maar als je geen antwoord wilt zeggen kun je ze negeren of naar mij komen ja?" Zegt hij. Ik knik. "Oke koen" Zeg ik.
Na 3 kwartier in de auto te hebben gezeten komen we aan bij zijn kantoor. We lopen naar binnen en we wachten op de lift. Als de lift er is stappen we in en Koen klikt op de juiste knop waar de verdieping op staat.
Gaat dit alles niet veel te snel?
We hebben niet eens iets.
Zo meteen moeten we gaan uitleggen van waar we elkaar kennen. En of we wat zijn.
We weten beiden dat we elkaar leuk vinden. Nouja dat denk ik.
Maar om nu al te gaan zeggen dat we relatie hebben."Soof, waar zit jij met je gedachte?" Vraagt Koen waardoor ik uit mijn gedachte kom. We staan nog in de lift. "Over van alles" Zeg ik. "En wat is van alles?" Vraagt hij. "Over hoe ik me moet voorstellen. Over wat er tussen ons speelt. Uitleggen van waar we elkaar leren kennen." Ratel ik door.
Pov Koen
Ze ratelt alles bij elkaar. "Soof, rustig. Het komt wel goed. En als ze vragen wat we van elkaar zijn zeg ik gewoon dat we nog aan het uitzoeken zijn. Als ze vragen over hoe we elkaar hebben leren kennen zeggen we dat mee deden met wie is de mol. Je steelt je gewoon als Sophie aan. Maar als je bedoelt met hoe jezelf moet voorstellen van wat je van me bent. Mag je zelf bepalen. Het komt wel goed" Zeg ik.
Ze kijkt me aan en ze glimlacht naar me. Ik glimlach terug. "Kom" Zeg ik en we stappen de lift uit. We lopen naar de deur en ik zie dat Soof nog 1 keertje zucht en dan knikt ze. Ik doe de deur open en gelijk gaan alle hoofden omhoog.
"Ja hoor. Daar is onze ginger!! We zijn compleet" Zegt Milo. "Ja leuk kale" Zeg ik en ik rol mijn ogen. De jongens staan op en we doen een soort bro hug.
"En wie heb je meegenomen? Je nieuwe vriendin?" Vraagt Robbie. "Jongens, dit is Sophie" Zeg ik en ik trek haar in mijn armen. "Hai, ik ben Sophie." Zegt ze. "Ik ben Robbie" Zegt Rob. "Ik ben Milo" Zegt Miel. "Ik ben Matthy" Zegt Matt. "Ik ben Raoul" Zegt Roellie.
"Maar wat zijn jullie van elkaar?" Vraagt Matt. "We zijn het nog een beetje aan het uitzoeken wat we van elkaar zijn" Zeg ik. De jongens knikken en daarna gaat iedereen weer naar hun plek. Ook ik en Sophie. We hangen onze jas op aan mijn stoel en ik ga zitten.
Ik klop op mijn schoot als teken dat ze daar mag zitten. Ze snapt het en ze gaat op mijn schoot zitten. Ze legt haar hoofd op mijn schouder en ze kijkt mee met wat ik doe.
TIJDSKIPP
We zitten weer onderweg naar Sophie's huis. "Wil je dat ik weer bij je slaap of heb je liever dat ik naar mijn eigen huis ga?" Vraag ik na een tijdje. "Als je wil mag je bij mij slapen" Zegt ze. Ik knik. "Oke, maar ik heb nog wel ff kleren nodig. Dus gaan we eerst ff langs mijn huis" Zeg ik. "Isg" Zegt ze.
Na een paar minuten leg ik mijn hand op been. Ik zie dat ze bloost. Alleen ze draait al heel snel haar hoofd weg. Ik focus weer op de weg. Maar een glimlach kan ik niet onderdrukken.
Na een tijdje zitten we aan de eettafel bij Sophie thuis. We hebben net heerlijk gegeten. We hebben samen gekookt. Ik verbaasde mezelf dat ik überhaupt kan koken maargoed.
We praten wat over ons verleden. Ik heb niet echt een heel bijzonder verleden. Ik bedoel. Mijn vader had een advocatenbureau. Nog steeds trouwens. En mijn moeder was makelaar. Dat doet ze nu nog steeds.
Dus je kan wel zeggen dat ik niet echt een heel erg verleden heb gehad. Ik was juist zo'n rijkeluiskindje. Dit vertel ik dan ook allemaal tegen Soof.
"Maar hoe was jou verleden dan?" Vraag ik. Ze kijkt me aan en ik zie dat ze slikt om niet te gaan huilen.
Pov Sophie
Fuck.
Een vraag die ik liever niet wou.
Mijn verleden ligt best, gevoelig?
Ik slik om niet te gaan huilen ieder moment. Koen ziet dit en hij komt naast me zitten."Je hoeft het niet te vertellen hé" Zegt hij. Ik knik. "Weet ik.... maar ik wil het wel ooit tegen je vertellen. Alleen niet nu" Zeg ik. "Is oké. Ik begrijp het" Zegt hij en trekt me in zijn armen. Dit was de druppel. De tranen lopen als watervallen van mijn wangen af.
Koen troost me.
Waarom kan hij mij zo goed troosten?
En mij op me gemak laat voelen?
Waarom heb ik het idee dat ik de wereld aan kan als hij in mijn buurt is?
Ik weet van mezelf dat ik totaal niet zelfverzekerd ben.
Dus van mij hoor je ook niet zo snel dat ik de wereld aan kan.Maar bij hem?
Bij hem is het anders.
Fuck.
Ik ben verliefd op hem...
Kan dat wel?
Miss liegt hij al weken tegen me.
Miss is hij de mol?
En liegt hij nu zo hard.Hij wrijft over mijn rug met zijn hand en hij geeft me een kusje op mijn haar.
Hij kan me nu niet vertellen dat hij geen gevoelens voor mij heeft.
Dan breek ik letterlijk en figuurlijk in duizend stukjes."Kom we gaan slapen" Zegt hij. Ik knik. Hij staat op en ik klem mijn benen om zijn middel. Mijn armen sla ik om zijn nek. En mijn hoofd graaf ik dieper in trui.
Niet veel later liggen we knuffelend in bed.
Ik merk nu pas hoe moe ik ben.
Hoe heb ik dat niet eerder gemerkt?
Niet veel later val ik ook inslaap~1333 woorden.
BRIETJESS,
Nou wat vonden jullie ervan?
Ik weet niet wat ik hier van moet vinden.Maar oke.
Ik had mezelf dus donderdag om 23.00 voorgenomen om te gaan schrijven en dan pas stoppen als ik dit deel af had...
Das niet gelukt...Ik besefte me om 23.30 dat ik tering veel oude tina's heb. Dus ik dacht: Ik ga om half 12 's nachts al mijn tina's door spitten voor een bankzitters poster. Ik had er al 3 aan mijn deur hangen trouwens.
EIndstand: Ik heb 1 bankzitters poster gevonden. Ik heb 4 posters van Roxy gevonden.... En 4 van Flemming....
Ik was om half 1 klaar en toen ging ik alles ff ophangen...
Uiteindelijk was ik 1 uur 's nachts klaar en heb ik alles opgeruimd.
Toen mijn laptop afgesloten en toen ben ik op mijn tel wattpad gaan lezen.....
Uiteindelijk ging ik 4 uur 's nachts slapen...
Dus ik heb op dit moment 12 posters aan mijn deur hangen.....Trouwens,
Woensdagnacht ging ik om half 1 lezen op mijn tel. En ik moest nog 2 delen en dan was mijn boek uit.
Ik heb niet eens gemerkt dat ik inslaap ben gevallen.
Ik werd donderdag wakker en ik zocht mijn tel. Nou bijna hartaanval maar uiteindelijk lag hij zowat naast me.
Ik kan me niet eens herinner hoelaat ik ben gaan pitten.Nou dit was een update uit mijn leven.
KUSJESS,
Je favo giner:)
JE LEEST
Een relatie door Wie is de Mol?
FanfictieHet is een mix van het programma wie is de mol? En de Bankzitters. De eerste drie hoofdstukken gaan over wie is de mol. Ik had niet echt inspo om alle opdrachten te schrijven. Er komt ook zoiezo nog de finale van wie is de mol voor. Ben je benieuwd...