😘 orientacje seksualne innych krajów

140 6 0
                                    

Jakby określić preferencje państw w ludzkich cześć terminach, wyglądałoby to tak:

Franciszek Łukasiewicz, jak wiemy, jest panseksualny i nie ma problemu ze swoją orientacją. Głównie dzięki Katji, ona pokazała mu, że jest coś więcej niż typowy heteroseksualny stosunek.

Luciano Vargas jest biseksualny z preferencją do kobiet i zinternalizowaną homofobią. Podobał mu się Lutz, a Lutz to zaciekły homofob, więc Luciano przejął to myślenie i starał się w sobie tłumić pociąg do tej samej płci. Plus jego historia i wydarzenia, które miały miejsce we Włoszech, nie za bardzo (ujmując to lekko) pozwalały na odkrywanie siebie i swojej orientacji. A to co go łączyło z Grecją to była relacja oparta bardziej na nienawiści, nie było tam prawdziwego pociągu seksualno-romantycznego. Teraz Luciano nie ma problemu ze sobą i swoją orientacją.

A jak to jest z resztą?

🌸 2p!Niemcy - to jest najbardziej heteroseksualny mężczyzna, który chodził po tej planecie. Plus najbardziej homofobiczny. Niektórzy faceci swoją homofobią zasłaniają to, że podobają im się inni mężczyźni, ale tak nie jest u Lutza. Lutz szczerze jest 100% hetero i uwielbia kobiece ciała. Nie jest w stanie pojąć, jak inny facet może ich nie lubić.

🌸 2p!Litwa - hetero. Przynajmniej tak mówi. A te kilka romansów które miał z ludzkimi mężczyznami po drodze się nie liczą - to było dawno i nieprawda. Zdecydowanie woli kobiety. Ale w sumie Portugalia ma ładne włosy... Nie, żeby to miało jakiś znaczenie. Leonas i tak nie za bardzo okazuje swoje emocje i większość rzeczy ma po prostu gdzieś.

🌸 2p!Włochy Południowe - jeśli mielibyśmy zrobić spektrum orientacji, to w najwyższym poziomie heteroseksualności znajdowałby się Lutz, a w najwyższym homoseksualności Flavio. Serio, czy kogoś to dziwi?

🌸 2p!Prusy - gej z niesamowicie zinternalizowaną homofobią. Przez kilka wieków walczył sam ze sobą, że powinny mu się podobać kobiety, bo taka jest naturalna kolej rzeczy. Jego szefostwo oraz brat przez lata  zdecydowanie nie pomagali. Dopiero teraz dopiero powoli zaczyna dopuszczać do siebie myśl, że być może, teoretycznie, hipotetycznie, zakładając, przykładowo, nie do końca podobają mu się kobiety. W ogóle nie podobają mu się kobiety. A gdyby sytuacja była inna i zaakceptowałby siebie wcześniej, kto wie, może niektóre wydarzenia potoczyłyby się inaczej....

🌸 2p!Rosja - Wiktor raczej nie wchodzi w związki i nie okazuje uczuć. Jeśli trzeba byłoby go określić pojęciami, to najbliżej mu jest aseksualność oraz demiromantyczność.

🌸 2p!Ameryka - hetero. To jest ten typ co idzie do klubu powyrywać laski. Normalnie sam by powiedział, że jest tak hetero, jak tylko hetero można być. Natomiast ostatnio zaczął zauważać, że pewien Polak ma bardzo ładny tyłek...

🌸 2p!Hiszpania - bi z preferencją do kobiet. Andres zawsze był bardzo otwarty na nowe doświadczenia, więc nie miał problemu z homofobią. Teraz jest w związku z Flavio i jest bardzo zadowolony.

🌸 Polska - u Feliksa chuj wie. On sam nie jest w stanie się określić. Gdyby ktoś go zapytał, to odpowiedziałby dumnie, że jest hetero. Przecież chłopak dziewczyna normalna rodzina! Natomiast w środku jest walka chyba z 50 wilków. Ma problemy ze zinternalizowaną homofobią, transfobią. Obraża i nie akceptuje Franciszka za to, że ten jest z chłopakiem, ale jednocześnie gdzieś w środku mu zazdrości. Podobają mu się sukienki, ale nie powinny mu się podobać sukienki, więc nie podobają mu się sukienki. Zanim będzie się w stanie w jakikolwiek sposób określić, będzie musiał zaakceptować pewne prawdy o sobie. I o świecie. A to jest długa droga.

🌸 2p!Japonia - greyseksualność. Nikt go raczej nie pociąga, ale raz na jakiś czas spotka się z kimś na jedną noc. Głównie z kobietami, ewentualnie z osobami, które prezentują się kobieco.

🌸 2p!Ukraina - Biseksualna. Pewna siebie i swojej orientacji, nigdy nie miała problemów z samą sobą. Jest bardzo doświadczona i wie, czego chce. Szczerze, that's iconic of her.

🌸 Węgry - miała kilka romansów z kobietami, ale to były raczej tylko przygody żeby zobaczyć jak to jest. Heteroseksualna. Ale powinna poprawić swój gust w mężczyznach. No weź, Węgierka, zasługujesz na więcej!

🌸 2p!Francja - panseksualny. Francja to w końcu kraj miłości. Zero niespodzianek w tym obszarze. Równie doświadczony, co Katja. Czasem spotykają się na herbatkę i herbatkę i opowiadają sobie o swoich przygodach. Honestly, good for them, good for them.


Narazie to najważniejsze postacie, które mają rolę w moim "kanonie hetalii" lolol. I to jest ważne akurat dla tego kanonu, hyh. Anyway, that's all from me for now, see u soon >:3
toodaloo

KWIATKI LUCIANO I FRANCISZKAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz