Chenleho POV
Po tom, co jsem vyhodil Jisunga u něj doma, jsem se musel nějak odreagovat a jaký je lepší způsob, než si zajít do baru? Samozřejmě jsem nehodlal jít sám, to by byla naprostá blbost, a tak jsem se ozval Tenovi, jestli by mohl jít se mnou.
,,Lele, ty můj chundeláčku, zase jsem o tobě dlouho neslyšel." postěžoval si můj kamarád, když mi hovor přijmul.
,,Copak se děje, že mi voláš?" otázal se.,,Chtěl bych si zajít na drink a nechci jít sám, přidáš se?" šel jsem rovnou k věci a otázal se ho, jestli půjde se mnou do baru.
,,Jisung s tebou nejde?" zeptal se trochu zmateně.
,,Ach, počkej, vždyť on vlastně ještě pít nemůže. Já zapomněl, pardon." zasmál se, načež já nad ním musel pokroutit očima.,,Tak půjdeš se mnou nebo ne?" úplně jsem ho ignoroval a zajímal se o sebe a svou prosbu.
,,Nebo pořád sháníš muže, kteří jsou na smrtelné posteli?" neodolal jsem, a také si do něj musel rýpnout, když on to udělal také.,,Nerad tě zklamu, ale asi jsem našel toho pravého daddyho." pověděl mi, a když z jeho úst vypadlo slovo 'daddy', musel jsem nakrčit nos.
,,Ale nepovídej." uchechtl jsem se.
,,Nezkrotná šelma Ten a najít toho pravého? To mi nějak nesedí." pokroutil jsem hlavou.,,Vlastně se jedná o toho Johnnyho, o kterém mi říkal Jisung. Musím mu za to poděkovat, kdy se u mě zase zastavíte?" položil další otázku, která se opět musela týkat Jisunga.
,,Hele, pořád jsi mi neodpověděl, jestli se mnou do toho baru půjdeš nebo ne." zase jsem jej ignoroval, abych nemusel řešit Jisunga a tím i celou naši situaci.
,,Božínku, klídek, Chenle." uchechtl se.
,,Máš štěstí, že mám teď volno a Johnny musí být v práci." konečně mi odpověděl, i když tak, že jsem si nebyl jistý, jestli se mnou teda jde nebo ne.,,Takže to znamená, že jdeš?" musel jsem se ujistit, protože jsem si tou jeho odpovědí nebyl stoprocentně jistý; navíc je to Ten, u něj si nikdy nikdo není ničím jistý.
,,Ano, znamená to, že půjdu." dostal jsem odpověď, kterou jsem chtěl slyšet, a se kterou jsem byl spokojený.
,,Dáme sraz klasicky ve WeiShenV?" optal se, jakoby odpověď dávno neznal.WeiShenV je totiž jediný bar v našem okolí, který má otevřeno i takhle brzy - vlastně se z něj postupem času stal nonstop bar, což se v momenty, jako jsou tyhle, hodí naprosto úžasně.
,,Ovšem, kde jinde?"
,,Jen se chci ujistit." zasmál se.
,,Tak se setkáme teda tam, jdu se nachystat, čau čau." hovor ukončil a já si tiše povzdechl.Telefon jsem hodil na sedadlo spolujezdce a plně se zase věnoval řízení. Mezitím jsem se snažil zapomenout na tu fotku z ultrazvuku, co jsem dnes viděl. Sice jsem nedokázal rozeznat, co je co, ale bylo mi jasné, že jsem tam viděl své vlastní dítě, které mám s Jisungem; to by došlo i naprostému idiotovi.
ČTEŠ
Why? | Chenji [ ✔ ]
Random,,Jisungu.. tohle nejde." ,,A ty si myslíš, že já to nevím, že tohle nejde, Chenle?"