Wstęp

63 1 0
                                    

Niektóre historie nie zaczynają się od wielkich wydarzeń ani nie kończą się na głośnym, dramatycznym finale. Są jak ciche fale, które niepozornie rozbijają się o brzeg – subtelne, a jednak niepowstrzymane. Taka jest moja opowieść.

Miłość nie zawsze jest tym, czego się spodziewamy. Bywa, że nadchodzi niespodziewanie, zmieniając wszystko. Czasem łamie schematy, sprawia, że przekraczamy granice, o których istnieniu nie mieliśmy pojęcia. W innych przypadkach staje się cichym ciężarem – słodkim, ale jednocześnie przytłaczającym. Miłość nie pyta, czy jesteś na nią gotowy.

To historia o uczuciach, które targają sercem, o wyborach, które wydają się prostsze niż są, oraz o kontroli, która stopniowo wymyka się z rąk. O namiętności, która potrafi zranić, i o decyzjach, które mają większe konsekwencje, niż byśmy chcieli.

Moja droga wiodła przez zawiłe emocje – gniew, rozczarowanie, tęsknotę i nadzieję. Każdy krok, każdy wybór stawiał mnie przed pytaniem, ile jestem w stanie poświęcić dla miłości i wolności. Czy można kochać kogoś tak bardzo, że z miłości się zatraca? Czy można walczyć o siebie, nie krzywdząc przy tym innych?

W tej opowieści nie ma prostych odpowiedzi. Jest tylko droga, którą idziemy, i serce, które czasem podąża własną ścieżką.

Lost MemoriesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz