Zorbalık

13.1K 429 415
                                    

Evren'den..

Sabah gözlerimi annemin "Evren, hadi oğlum.Kalk artık!" diye bağırmasıyla uyandım."5 dakika daha anne." diye söylenip yumuşak yastığıma sarıldım.Kısa süre sonra tam uykuya dalacağım sırada kafama terlik yedim.

Acıyla inleyerek kafamı tuttum, gözümü çoktan açmıştım.Kapı pervazında bana kötü kötü sırıtan annem ile homurdandım.Okulda yeterince dayak yemiyormuşum gibi birde evde de yiyordum."Kalk, terliğimi getir." dedi annem.

Ona inanmayan gözlerle baktım."Hadi!" diye konuştuğunda bir tövbe çekip terliği annemin ayağına doğru attım.Annem kırmızı püsküllü terliğini giyip bana son bir bakış attı, ardından odadan çıktı.Dudağımı büküp yataktan kalktım ve rutin işlerimi hallettim.

Yaklaşık on beş dakika sonra hazırlanıp aşağa indim.Sahte bir gülümsemeyle"Anneciğim, ben şimdi okula gidiyorum.. Görüşürüz." dediğimde gülümsedi ve "Tamam oğlum, okulda kahvaltını yap ama." dedi.Başımı sallayıp arkamı döndüm.

Arkama döndüğüm an yüzüm düştü.Okula gitmek istemiyordum.Çünkü bana üç senedir zorbalık yapan biri vardı.Oğuz..O ve çetesi istisnasız her gün bana zorbalık yapıyordu.Daha doğrusu Oğuz yapıyordu, çetesi ise destekliyordu.Ben onlara bir şey diyemiyordum.Hem benden güçlülerdi, hemde okulun sahibinin oğluydu o zorba!

Annem zaten ev hanımıydı, babam terzi de çalışıyordu.Yani işçi sınıfındaydık.Gidip de ailemi onlarla papaz etmek istemiyordum.Anlayacağınız onun zorbalıklarına katlanmak zorundaydım.

Okula geldiğimde derin bir nefes aldım ve okula baktım.Bu okul benim çocukluk hayalimdi.Sırf bu okul için geceleri uykusuz kalırdım,yemek yemezdim, oyunları bile çok nadir oynardım.Sadece ders çalışırdım.Ama şu an Oğuz yüzünden bu okul kabusum olmuştu.Arkamdan birinin beni iteklemesiyle öne doğru yalpaladım.Dengemi zar zor sağladım.Korkuyla arkama baktığımda beni iten kişinin Oğuz olduğunu gördüm.Arkasında üç arkadaşı vardı.Çağrı, Batuhan ve Yunus.

Aralarından en iyisi Yunus'du.Bana üzgün gözlerle bakıyordu şu an."Çekil önümden ezik, insanların yolunu kapatıyorsun." diyen kişi Oğuz'du.Korkuyla doğrulup iki yandan çantamın ucunu tutup sıktım."B-ben özür dilerim." dediğimde alayla gülümsedi.

Çağrı "B-ben özür dilerim." diye taklidimi yapınca Yunus hariç hepsi güldü."Özür dilenecek şeyler yapma, seni aptal." diye konuştu Oğuz.Başımı öne eğip çantamın tutma kısımlarını daha fazla sıktım.Gözlerim dolmuştu."Hemen ağlıyor bu da." dedi Batuhan.

Yunus "Tamam, uğraşmayın çocukla.Zaten sınıfa çıkacağız." dedi.Oğuz "Bir baksana bana." dese de bakmadım.Oğuz bana yaklaşınca iki adım geri gittim ama bir anda kolumdan sertçe tutup kendine çekti ve sıktı.Acıyla inlediğimde kulağıma eğildi."Ben konuşurken yüzüme bakacaksın.Duydun mu?" dediğinde korkudan cevap veremiyordum.Kolumu daha çok sıkınca inledim.

"Ah, evet duydum." dediğimde gülümsedi ve "Güzel." dedi, ardından geri çekildi.Dolmuş olan gözlerime baktı bir kaç dakika.Sonra kendine gelir gibi kafasını iki yana salladı ve kolumu ittirerek bıraktı.Kolumun morardığını hissediyordum.Zaten bedenim çok hassastı birde üstüne kolumu sıkınca kolumun morarma ihtimali artıyordu.

Oğuz ve çetesi okula doğru yürüyünce sıkıntıyla nefes verdim.Onlar gözden kaybolunca seri adımlarla okula yürümeye başladım.Bahçedekilerin hepsi bana acıyan gözlerle bakıyordu.Bu beni daha da rahatsız ederken adımlarımı olabildiğince hızlandırdım.

Okula girdim ve direkt erkekler tuvaletine ilerledim.Kabine girip uzun kollu tişörtümü sıyırdım.Gördüğüm morarık izi ile yutkundum.Oğuz'un parmak izleri çıkmıştı.Kolum hem kızarmış hemde morarmıştı.Nefeslerim hızlanırken hızla çantamdan bir krem aldım.Yavaş hareketlerle koluma sürüyordum.

ZORBA/BXB Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin