Yorum sayısı çok az ve kurgum için neler düşündüğünüzü anlayamıyorum.Lütfen yorum yapıp oylamayı unutmayın.
Yazar'dan..
Evren o sınıftan çıktıktan sonra hemen ağabeyinin yanına gitmiş ve onu sakinleştirmişti.Ahmet'i geçiştirmek adına bir şeyler uydurmuştu ama Ahmet hiç de inanıyor gibi değildi.
Yunus "Evren, Oğuz.." dedi alt dudağını ısırarak.Evren onu anlayarak "Sınıfta, Çağrı'nın yanında ve ben iyiyim." dediğinde mavi gözlü olan derin bir nefes aldı.Ardından Ahmet'e bir bakış atıp "Ben gideyim." dedikten sonra arkasına döndü.
Evren "Abi, sen git artık.Çıkışta almaya gelirsin." dedi.Ahmet tek kaşını kaldırınca Evren "Lütfen, abi." dedi yalvaran sesiyle.Yeşil gözlü olan başını salladı ve "Ama söylediklerine pek inanmadım, çıkışta bana her şeyi anlatacaksın." dedi.
Evren başını sallayınca Ahmet gülümseyip kardeşine sarıldı.Evren de aynı şekilde.Yeşil gözlü adam, motoruna binip gaza basarken kumral çocuk az önce Oğuz ile yaşadığı şeyi düşünüyordu.
Dalmış bir şekilde okula doğru yürürken birine çarptı."Ah, pardon.Fark etmemişim." dedi kafasını kaldırmadan."Sorun değil." diye tanıdık sesi duyunca başını kaldırıp baktı."Can." dedi gülümseyerek.
"Sınıfa birlikte gidelim mi?" diye bir teklifte bulununca Evren alt dudağını büzüp "Olur." dedi.Can ile birlikte yürümeye başladıkları sırada Can'ın telefonuna bildirim geldi.Telefonunu açtı.
'Güneşim'
Can'ın sevgilisi idi ve oldukça iyi anlaşıyorlardı."Sevgilin mi?" dedi gülümseyerek Evren.Can, sırıtıp başını salladı."Evet, ismi Meryem." deyince Evren'in aklına bir şaka gelmişti."Meryem anamızla nasıl olursun, sen artık bir günahkârsın." deyince Can bir kaç saniye öylece durdu.
Ardından büyük bir kahkaha attı. "Eğlenceli çocukmuşsun." dedi gülmeleri arasında.Evren "Ne sandın?" derken bakışları alay doluydu.Sınıfa girdiklerinde geç kalmış olduklarını anladı Evren.
"Hocam, geç kaldığımız için özür dileriz.Yerimize geçebilir miyiz?" dedi saygılı bir şekilde Evren.Ders biyoloji idi ve öğretmenleri berbattı."Neden geç kaldınız?" dedi tek kaşını kaldırarak."Saatin farkında değildik hocam." dedi Can bu sefer, sert bir ifadeyle.
Biyoloji öğretmeni Gülşah, kibirli bakışları ile "Geçin yerinize ve bir daha geç kalmayın." dedi.Evren ve Can, öğretmenlerini kısaca onaylayıp yerlerine geçtiler.O sırada Evren üzerinde Oğuz'un bakışlarını hissediyordu, ama bakmayacaktı.Çünkü yaşanan olaydan dolayı utanıyordu.
Tabii kendisi utanılacak bir şey yapamamıştı ama istemsizce utanıyordu.Yerlerine geçtiklerinde sınıftan biri Evren'e bakarak konuştu."Hocam, sınıfın havası kaçtı. Hatta siz çok yoruldunuz, bence Evren üremeyi bize tahta da uygulamalı olarak göstersin." deyince, Evren üzgün bir şekilde başını eğdi.
Oğuz, Evren'in düşen yüzünü görünce çenesi kasıldı.Sınıftakiler gülüşürken Yunus dayanamayıp konuştu."Hocam, bence Hakan tahtaya çıkıp bize hayvanlarda üremeyi göstersin.Kendisi bunu çok iyi yapar ne de olsa hayvan türleri içerisinde." deyince, Evren şaşkınlıkla kafasını kaldırıp Yunus'a baktı.
İlk defa sınıfta biri onu savunmuştu ve bu gerçekten de iyi hissettirmişti.Hakan denen çocuk Yunus'a dik dik baktı.Oğuz "Bakışlarını çek, yoksa sikerim." dedi sinirle.Bu kadar fazla tepki vermesinin nedeni Hakan'ın, Evrenle dalga geçmesi idi.
Hakan korkuyla yutkunup önüne döndü.Oğuz, başını iki yana kütletip arkasındaki Batuhan'a döndü."Bu Hakan denen piçi öğle arası bodrum katına getirin." dedi.Batuhan "Kanka alt tarafı Yunus'a dik dik baktı sikik, başka bir şey yapamaz ama..sen istersen götürürüz." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA/BXB
General FictionBxb kurgusudur.Homofobikler girmesin.Kitabım gay kitabıdır, hetero değildir! Yarı texting. Uzun süredir zorbalık gören Evren ve onun biricik zorbası Oğuz.