Evren'den..
1 hafta sonra..
Bu bir haftanın sonunda Oğuz çoktan hastaneden taburcu olmuş, ardından evine gitmişti.Bileklerini çok kullanmadığı için annesi her daim yanında oluyordu.Ben ise evdeydim.Bana yaptıklarını unutmamıştım, ama yine de aşıktım ve sevdiğim adam bileklerini kesmişti.Öylece evde elim kolum bağlı oturamazdım.
Zorbama aşık olacak kadar aptaldım, ama elimde olan bir şey değildi.Kalpti bu, ota da konar boka da.Ben bunları düşünürken pat diye içeriye abim girdi.Kalbim anlık teklerken korkuyla Ahmet'e döndüm."Hay sana!" diye bağırdım."Ne diye kapıyı çalmıyorsun!?" dedim ama sadece göz devirdi.
"Ulan bu çocukta da harbi gavur inadı var ha!" derken ağlak bir şekilde konuştu.Yunus'tan bahsettiğini anlamayacak kadar aptal değildim.Bu yüzden sırıttım."Yunus senden benim intikamımı da alıyor işte, helal olsun enişteme!" dedim ve ekledim."Ayrıca çocuğa öyle demeyecektin, eniştem çok hassas.Aptalsın, hakkettin."
Ahmet bana dik dik baktığı sırada telefonum çaldı.'Galiba aşık'.
Telefonumu açtım ve kulağıma götürdüm."Alo, Evren." dedi Oğuz."Ne oldu?" dedim durgun bir sesle.İstemsizce bana yaptığı onca şeyi düşünüyordum."Efendim?" dedim."Evren, çok kötüyüm.Ne olursun gel." derken sesi fena halde titriyordu.Kaşlarım çatılırken hızla yataktan kalktım."Ne, ne oldu!?" dedim.Oğuz "Evren, gel.Konum attım." dedi sadece.Telefonu kapatırken hızla kapıdan çıktım.
Ahmet ise beni umursamadan telefonla Yunus'u aramaya devam etti.Özür dilerim abi ama motorunu sürmek zorundayım.Sehpanın üzerindeki motorun anahtarını aldım ve kapıyı açıp çıktım.Konuma baktığımda bildiğim bir yerdi.
Hızla motora bindim.O sırada abim -motorun sesinden olsa gerek- cama çıktı."LAN!" diye bağırdı.Ona döndüm.Hızla kaskı giydim ve motora bindim."Kullanmam gerekiyor Ahmet kusura bakma." dedim.Ahmet'in yüzündeki ifade ile sırıttım.
Sanki dünyası başına yıkılmış gibiydi."Hay senin sabahları süt gevreğinin yemeni sağlayan sütü veren ineğinin sahibine sokayım lan!" dediğinde gözlerim büyüdü."TERBİYESİZ!" diye bağırıp gaza bastım.Ahmet arkamdan feryatlar ederken umursamadım.
&
Konuma ulaştığımda uçurum gibi bir yerdi.Biraz ileride uçurumun yanında oturmuş aşağı bakan Oğuz'u görünce korkuyla yutkundum ve yanına koştum."Oğuz!" diye bağırdım.Gözleri beni bulurken oldukça yorgundu."Kumral gülü." dedi.
Hızla onu uçurumun yanından çektim ve bende yere oturup gözlerine baktım."Ne oldu sana?" dediğimde yorgunca sırıtıp telefonu bana verdi.Mesajlar vardı.Hızla elime aldım ve okudum.
Abim: Ne var yine elli kere aradın
Oğuz: Abi yanıma gelir misin
Abim: Yine ne istiyorsun amk
Oğuz: sadece yanıma gelmeni.
Abim: Oğuz.
'Abim' yazıyor..
Sen benim kardeşim değilsin.
Oğuz: ne
Abim: duydun işte
Daha fazla dayanamıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA/BXB
General FictionBxb kurgusudur.Homofobikler girmesin.Kitabım gay kitabıdır, hetero değildir! Yarı texting. Uzun süredir zorbalık gören Evren ve onun biricik zorbası Oğuz.