Hastane

2.4K 170 133
                                    

Çok seviyorum sizi ya tesadüfen gördüm🤍😸

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok seviyorum sizi ya tesadüfen gördüm🤍😸

Yazar'dan..

Oğuz'u hastaneye getirdikten hemen sonra Ayşen Hanım ve Şerif Bey, Oğuz'un babası, hastaneye gelmişlerdi.Yunus, önce Batuhan'ı aradı."Alo, Batu." dediğinde Batuhan'ın sesi telefondan geldi.

"Ne?" deyince Yunus "Oğuz.." dedi ağlak sesiyle.Batu yerinde doğruldu."Ne, ne oldu kardeşime?" dediğinde sarışın çocuk "Bileklerini kesmiş." dedi.Batuhan "Ne demek bileklerini kesmiş?Lan biz daha geçen Evren'in evine gittik ya." dedi sonra kendi kendine konuşarak.

Yunus "Hastanenin konumunu atıyorum, gel." dedi ve cevap beklemeden kapatıp konumu yolladı.Şimdi sıra gelmişti en zor olan işe.Evren'i aramak.Evren'in numarasını çevirdi ve sertçe yutkunup aradı.

Bir kaç dakika sonra açıldı.Yunus "Alo, Evren." deyince kumral çocuk "Efendim, abi?" dedi."Evren, şimdi sakin bir şekilde beni dinleyeceksin ve korkma tamam mı?" deyince Evren korkmaya başladı.Yine de "Tamam." dedi.

"Oğuz.." dedi Yunus derin bir nefes alırken."Bileklerini kesti." deyince Evren'in çatık kaşları gevşedi, gözleri büyürken beyninden vurulmuş gibiydi.Elindeki telefon sertçe yeri boylarken gözleri doldu.Gözünden yaş gelirken sertçe yutkunup, gözyaşlarını sildi.

"Hayır, Oğuz bunu yapmış olamaz." diye konuşurken hızla kapıyı açıp aşağı indi.Bugün Yasemin Hanım ve Abdullah Bey evde değillerdi.Yemeğe gideceklerdi.Salondaki abisinin yanına gitti, yaşlı gözleriyle."Abi, Oğuz bileklerini kesmiş." dedi.

Ahmet'in ağzı açılırken "Ne?" dedi şaşkın bir şekilde."Abi." diyerek yere çökerken ağlamaları arasında derin nefesler almaya çalışıyordu Evren.Ahmet, kardeşinin yanına gelip çökerken neden bu kadar kötü olduğunu anlamamıştı.Aklına gelen ihtimal ile kaşları derince çatıldı ama bir şey demeyerek Evren'i yerden kaldırdı.

"Bebeğim, hastane nerede biliyor musun?" dediğinde, Evren daha çok ağlayarak başını iki yana salladı.Ahmet, hızla Yunus'u aradı ve adresi aynı serilikle öğrenip kapattı.Kardeşinin kolundan tutarken dış kapıya doğru yürüdüler.

&

Hastaneye geldiklerinde danışmaya gittiler."Oğuz Demirkıran, nerede?" dedi hızlı bir şekilde Evren.Danışman "Üçüncü katta ameliyathane de." deyince asansöre binip yukarı çıktılar.

Evren, ameliyathanenin önünde gördüğü kişiler ile daha çok ağlayası gelmişti.Ayşen Hanım, Şerif Bey, Batuhan, Yıldız ve Yunus vardı.Yunus, kumral çocuğu görünce sanki içi acımıştı.Kötü gözüküyordu."Yunus, Oğuz.. Oğuz iyi mi?" dediğinde sarışın çocuk başını eğdi.

"Bilmiyoruz." deyince, Evren'in ağlaması şiddetlendi.Abisi, kardeşinin başından tutup göğsüne yasladı ve sevdi."Oğuz iyi olacak yavrum, sakin ol." dedi.Ahmet, Yunus'un halini görünce onun da elinden tutup göğsüne yasladı ve başını okşadı.

ZORBA/BXB Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin