Oğuz'dan..
2 hafta sonra...
"Koçum, gidebilirsin artık." diyen Kamil abi ile başımı salladım."Eyvallah, abi." dedim.Eşyalarımı alıp iş yerinden çıktım.Telefonu çıkarıp direkt Evren'imi aradım."Evren." dedim yorgun sesimle.
"Oğuz." dedi o da."Bugün de geç çıktın.." diye kendi kendine konuşur gibi konuşunca saate baktım.Saat on ikiyi yirmi yedi geçiyordu."Yapacak bir şey yok, güzelim." dedim.Evren boğazını temizledi.Ona yaptıklarımı hâlâ unutmuş değildi, bu yüzden ona her iltifat ettiğimde bunu yapardı.
O günler için ben de oldukça üzgün ve pişmandım.Ama zamanı geriye alamıyorumdum, eğer öyle bir gücüm olsaydı bunu yapardım."Oğuz, kendine dikkat et." dedi üzgün bir sesle.Her ne kadar bana hâlâ sinirli olsa da başkalarını düşünecek kadar merhametli biriydi benim sevdiğim.
O gün evden ayrılıp Hülya ablanın evine yerleşmiştim.Yaklaşık üç gün sonra da bir iş buldum.Sabahları restorant, akşamları ise meyhane gibi bir yer oluyordu.O yüzden biraz geç çıkmak zorunda kalıyordum, fakat buna katlanmalıydım.İyi para da kazanıyordum hem.
"Dikkat ederim, bebeğim.Yarın izin günüm, buluşalım mı?" dediğimde bir kaç saniye ses gelmedi."Orada mısın, Evren?" dedim.Evren boğazını temizledi."Çok üşeniyorum ya, bir dahakine.." dedi.
Moralim anında yerle bir olurken yutkundum."Tamam, sorun değil." dedim sadece.Bir kaç dakika bir şey konuşmadık."Kapatayım ben o zaman." deyince, kaşlarım burukça çatıldı."Neden?" dedim.
"Biriyle konuşmam gerekiyor da, sen ararken onunla konuşuyordum.Hadi görüşürüz." dedikten sonra cevap beklemeden kapattı.Adımlarım duraksarken kaşlarım çatıldı.Telefonu kulağımdan çekip kapalı ekrana baktım öylece.
Biraz o şekilde durdum yerimde.Ardından ellerimi cebime koyup evime yürümeye devam ettim.
&
Evren'den..
Telefonu kapatır kapatmaz Can ile konuşmaya devam ettim.Aydın meselesinden dolayı onunla aramıza ister istemez bir soğukluk girmişti.Ancak iki hafta önce bana yazdığı için ben de cevaplamıştım.Güzel gidiyordu konuşmamız.
Caniş: Yarın buluşuyoruz bak bahane yok (12:26)
Kumral saçlı: Tamamm😘🥰 (12:35)
Caniş: hiç cevaplamasaydın ya (12:38)
Kumral saçlı: Geldim işte 😒
Neyse bak yarın geçen gittiğimiz kafeye gidiyoruz.👌
Tamam?
Caniş: tamam
Kumral saçlı: Meryem gelecek mi?
Caniş: Meryem ile ayrıldık
Kumral saçlı: ne😶🤕🙁
Niye???
Caniş: Kafede anlatırım.
Kumral saçlı: tamam o zaman;/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA/BXB
General FictionBxb kurgusudur.Homofobikler girmesin.Kitabım gay kitabıdır, hetero değildir! Yarı texting. Uzun süredir zorbalık gören Evren ve onun biricik zorbası Oğuz.