KÖŞE BUCAK/ FRAGMAN

1.6K 88 113
                                    

~Hellooooo... Tek bölümlük Köşe Bucak kurgusundan bir kesitle geldim..Yorumlarda da konuştuğumuz gibi sevgili olan ve Asi'nin isteği üzerine bunu bir süre saklama kararı alan AsLaz okuyacağız.. Umarım beğenirsiniz🤍~

                        Asi derin bir nefes alıp her milimini işgal eden bakışları yok saymaya çalıştı. Çatalıyla önündeki yemeği didik didik ederken bir an önce eve dönmekten başka istediği bir şey yoktu .. Hem bu yemek nereden çıkmıştı ki durduk yere? Şu deccal kılıklı adam bakışlarını üzerinden çekseydi az da olsa rahatlayacaktı ama.. Hem ne konuşmuşlardı? Neden hiçbir şey hatırlamıyormuş, hiçbir söz vermemiş gibi davranıyordu? Kuruyan boğazını rahatlatmak için kristal kadehi dudaklarına götürdü. Şarabın kekremsi tadı ağzına yayılırken bir anlığına bakışları buluştu. Alaz'ın arsızca göz kırpmasıyla az daha ağzındaki yudumu püskürtüyordu.. Öksürerek aptallığını gizlemeye çalışsa da bu, tüm gözlerin ona çevrilmesine neden oldu.. Çağla sırtına vururken "İyi misin Asi?" diyordu endişeyle. Yine de genç kız; bu cümlede gizli bir neşe, bir oyunbazlık sezdi.. Endişeyle Çağla'ya baktı; biliyor olabilir miydi? Yok canım.. Söz vermişti Alaz.. "Kimseye söylemem Asi kız.." demişti. İyi olduğuna dair bir şeyler sıralayıp gözünü tekrardan tabağına dikti. Onca yer varken gelip tam karşısına kurulmuştu! "Yok.." diye geçirdi içinden. "Beni kudurtmak adamın hoşuna gidiyor.. İlgi alanı bu demek ki.." Laf dinlemeyen gözleri bir kez daha Alaz'a döndü; genç adam yamuk gülümsemesini bir kadehin ardına gizlemeye çalışıyordu.. "Anlayacaklar aptal.." dedi genç kız gözleriyle. Bakışların öldürme gücü olsaydı Alaz Soysalan dakikalar önce eşekler cennetini boylamış olurdu doğrusu.. "Eee Asi'cim.." "İşte geliyor.." diye geçirdi içinden genç kız. Neslihan dün gece arayıp da onu akşam yemeğine davet ettiğinde bir terslik olduğunu anlamıştı zaten. Neden Yaman'ı veya Cesur'u değil de özellikle Asi'yi davet etmişti ki? Sebep ne olabilirdi? Genç kız, önce bunun kız kıza bir yemek olduğunu düşünerek kendini kandırsa da kapıyı açan bir adet Alaz Soysalan, tüm tahminlerini yerle bir etmişti. Kıstığı gözleriyle karşısındaki adama bakarken masadaki herkes aklından çıkmıştı.. "Hayatında var mı birileri?" İçkisi boğazında kaçan bu defa Alaz oldu; öksürüklerinin arasında kaçamak bakışlarla genç kızı süzüyordu. Tabii annesinin ve kız kardeşlerinin keyifle onu izlediğinden bihaberdi.. "Evet Asi abla.." diyerek lafa daldı Ece. "Çok güzel kızsın.. Sevgilim yok deme, inanmayız bak.." Genç adam, bardağını tekrardan doldurup tek dikişte içti ve karşısında oturan Asi'ye baktı. Annesi ve meraklı kız kardeşlerinin ne yapmaya çalıştığına dair hiç bir fikri yoktu doğrusu; ama durum gittikçe eğlenceli bir hâl alıyordu. Kaşlarını kaldırıp meydan okurcasına baktı ona, ne diyecekti? Dudaklarını peçeteyle kurulayan Asi, Alaz'ın ukala ve uslanmaz tavrının farkındaydı. Başını masadan kaldırıp alayla gülümsedi; bu Alaz oğlan ne sanıyordu? Ona pabuç bırakacağını mı?  "Yok." dedi şüpheye yer bırakmayan bir ses tonuyla. Çağla'nın bakışları anında ikizini buldu; Alaz'ın suratı öfkeden kararmıştı sanki. "Yaaaa.." dedi annesine göz kırparak. "Aslında bizim okuldan.." "Çağla kapa çeneni." "Ne var canım, ben sadece.." Genç kız cümlesini yarım bırakmak zorunda kaldı; zira Alaz'ın anında onu bulan bakışları iyi şeyler vadetmiyordu.. Suçlu bir çocuk gibi bardağından bir yudum su içti; kardeşini daha önce hiç böyle görmemişti. Ki sadece bu bile doğru yolda olduklarını gösteriyordu. Ece'ye bir kaş işareti yaptı, ablasının mesajını anında alan Ece boğazını temizledi ve "Aslında şeyden sormuştum Asi abla.." dedi. "Dedemin anma töreninde sınıf arkadaşımın abisi görmüş seni ve çok beğenmiş." Neslihan -sanki günlerdir bunun provasını yapmıyorlarmış gibi- şaşırıp "Kimmiş bu zevkli çocuk?" demeyi ihmal etmedi. Kızı daha ağzını açmaya fırsat bulamadan "Biz helva yerken millet Asi'yi mi kesiyormuş?" dedi Alaz, sesi buz gibiydi. Asi, parmaklarını boynuna getirip ona öldürücü bakışlar fırlattı. "Bu adam önceden de böyle salak mıydı?" diye düşünüyordu bir yandan da. "Yoksa o kalın kafasını aynaya çarpınca mı böyle oldu?" Yem atıyorlardı işte, bir şeyden şüphelenmiş olmalılardı.. Ne vardı bunda anlamayacak?! Uyarı niteliğinde ayağını uzattı ve masanın altından Alaz'ın bacağına dokundu. Genç adamın yüz ifadesi anında değişirken önündeki dolu kadehi de bir dikişte içti. Asi, onun dumura uğramış suratından zevk almıştı.. Nerede az önceki ukala tavır nerede bu ne yapacağını şaşıran yüz ifadesi? Yemeğinden bir lokma daha alıp ayakkabısının ucunu genç adamın bacağında gezdirmeye başladı. "Sena'nın abisi.." dedi Ece annesine. "Hani bir defasında veli toplantısında karşılaşmıştınız ya, hatırladın mı? Sinan abi.." Neslihan tam bir şeyler söylemek için ağzını açmıştı ki yemek salonunu Alaz'ın kahkahası doldurdu. "Veli toplantısı mı?" diyordu kesik kahkahalarının arasından. "Allah bilir çift ütülü takım elbise de giyiyordur beyefendi.." Endişeyle Neslihan'ın ve kızların yüzüne bakan Asi sertçe yutkundu; kesinlikle şüpheleniyorlardı.. Masanın altından topuğuyla genç adama sert bir tekme savurdu. "AAAAAAA!" Alaz'ın durduk yere attığı bu çığlık, herkesin şaşkın şaşkın ona bakmasına neden oldu. Asi ise gülümsemesini parmaklarıyla kapatmakla meşguldü o sırada. "Aaaaaaa?" diyerek sesinin perdesini düşürdü genç adam, dışardan ne kadar aptal görünüyordu acaba? "Yemekler çok güzel olmuş.. Feride abla nerede, eline sağlık diyeyim ben.." O esnada eli kolu dolu halde mutfaktan çıkan Feride abla "Afiyet olsun oğlum. dedi neşeyle. "Sen hep böyle evde ol ben sana hep yaparım.." Bu ima Asi'nin kaşlarını çatmasına neden oldu; gece kuşu Alaz Soysalan ha? Genç adam, onun çatılmış kaşlarına bakarken sesli bir şekilde yutkundu. Bu konu ilerde kesinlikle bir daha açılacaktı.. "Tabi canım.." dedi hevesle tatlıya uzanan Çağla. "O bar senin bu bar benim gezmesen her akşam yersin Alaz.." Genç adam, sinirden seğiren gözlerini kapattı ve derin bir nefes aldı. Bunların nesi vardı bugün? Neden kuyusunu kazar gibi konuşuyorlardı Asi'nin önünde? İkizi, tatlısından tam bir çatal alacaktı ki tabağı önünden çekti ve "Sen kilo aldın son günlerde.." diye homurdandı. "Yeme, Asi yesin." "A a.." dedi Feride abla. "Herkese var oğlum, niye öyle diyorsun.. Cık cık misafirin önünde.. Ayıp!" Genç adam, dudaklarını büzüp tabağı geri verdi. İkizi kıstığı gözlerinin arasından nefretle bakıyordu ona. Omzunu silkip "Asi misafir değil ki.." dedi ama daha cümle ağzından çıkar çıkmaz masanın altından bir tekme daha yedi. Dudaklarını ısırıp acısını yuttu; e bu kadarı da şiddete girerdi canım! "Ben artık gideyim.." Neslihan, yüzünde bilgiç bir gülümsemeyle ayaklanan genç kıza bakıyordu. Çağla şüphelerinden bahsettiğinde pek üzerinde durmamıştı ama kızının hakkı vardı; bu ikisinin arasında kesinlikle bir şeyler dönüyordu.. "Nasıl istersen canım kızım.." Son kelimesi, oğlunun hızla dönüp ona bakmasına neden olmuştu. "Alaz seni geçirsin madem.. Hadi oğlum." Genç adam, saatlerdir bu anı beklermiş gibi hızla sandalyesini itti ve ayağa kalktı. Asi, herkesle tek tek vedalaşıp ona göz ucuyla bir bakış attı ve kapıya yöneldi. Alaz, elleri cebinde tam arkasındaydı. Onlar salondan çıkar çıkmaz Neslihan, kızlar ve Feride hızlı adımlarla salonun kapısına yaslandı. "Sessiz olun.." dedi Neslihan parmağını dudağına götürürken. Feride abla ise masadan bir su bardağı almadığına hayıflanıyordu.. Bu mesafeden her şeyi nasıl duyacaklardı canım!

                      Yeterince uzaklaştıklarına kanaat getiren Alaz, ellerini cebinden çıkardı ve birkaç adım ilerisinde yürüyen Asi'yi kendine doğru çevirdi. Genç kızın ateş saçan gözleri onu bulduğunda gülümsemeden edemedi; öfke ona ayrı bir yakışıyordu. Yüzleri bu kadar yakınken nasıl olur da aklından geçenleri toparlayıp konuşabilirdi? Koridoru kontrol edip gelen giden olmadığından emin olunca Asi'yi duvara yapıştırdı ve fırsattan istifade dibine kadar girdi. "Bu Sinan denen it kim?" dedi, elleri genç kızın kollarının üzerindeydi. "Törende seninle konuşan birisi mi oldu? Ben neden görmedim? Gözüm senin üzerindeydi halbuki.." Yarım bir gülümsemeyle kolunu kurtaran Asi "Bir de helva dağıtıyorduk diye hayırlı evlat pozu kesiyorsun!" diye söylendi. "Orda burda sabahlamaktan gözlerin bozulmuş demek ki Alaz, tam görememişsin!" Genç adam, onun kendisine adıyla seslendiğini farkedince kaşlarını çattı; gerçekten sinirlenmiş olmalıydı.. "Yakışıyor mu sana kıskançlık?" dedi burnunu onun saçlarında gezdirirken. Tam derin bir nefes almak için boynuna yönelmişti ki Asi onu göğsünden ittirdi. "Delirdin mi sen?!" diye fısıldıyordu bir yandan da. "Birisi görecek!" Ondan uzak durmaktan hiç hoşlanmayan Alaz'sa başını iki yana sallayıp "Lise talebesiyiz sanki.." dedi. Sonra aklına yeniden gelmiş olmalı ki yüzüklü elini havaya kaldırıp "O Sinan'ı görmeye gideceğim.." diye homurdandı. "Hatta yarın kahvaltıyı onlarda yapacağım! Benim sevgilime asılmak.." Dudağının üzerine kapanan eller cümlesini tamamlamasına izin vermedi. Alaz, yeniden kurulan bu yakınlığı kaçırmak istemezmiş gibi kollarıyla Asi'yi belinden çekti ve kendisine yapıştırdı. Çaresizce ondan kurtulmaya çalışan genç kız bir yandan da sövüp sayıyordu. "Ulan bir yakalanalım var ya! Senin o yarım aklını da yerinden söküp almaz mıyım ben.. Lucifer kılıklı yalancı herif! Hani söz vermiştin? Saklayacaktık bir süre?!" Dudakları hâlâ Asi tarafından kapatıldığı için kahkaha atamayan Alaz, boğuk sesler çıkararak gülüyordu. O sırada koridorda duydukları adım sesleriyle ikisi de kocaman açtıkları gözleriyle birbirine baktı ve sanki anlaşmış gibi aynı anda uzaklaştılar. Neslihan, koridorun iki ayrı ucunda duran ikiliye bakarken gülmemek için dudaklarını ısırdı. Asi, öfkeden kıpkırmızı olmuş yüzüyle derin derin soluyordu. Oğluysa, yüzünde o bilindik gülümsemesiyle, elleri cebinde genç kıza bakıyordu. "Hâlâ gitmediğine çok sevindim Asi.." dedi Neslihan. "Ali ve Cesur'a da haber verir misin? Çağla hafta sonu için bir kamp etkinliği ayarlamış.. Hep beraber gidersiniz, yakınlaşmanız için de güzel bir fırsat olur." İkilinin bakışları anında onu bulurken "Yani..." diye açıkladı Neslihan. "Ali ve Alaz'dan bahsediyorum tabii.. Hem hepinize bir değişiklik olur fena mı?"

***
~Kampta başka kimler olacak ve neler yaşanacak dersiniz??~

ENEMIES TO LOVERS - ASLAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin