Gołębia Łapa posłusznie szła za Wilczym Pazurem, który niósł ciało Zroszonej Stopy. Nie chciała rozmawiać. Gdy usłyszała głos Bluszczowej Łapy, spojrzała błagalnie na kocura. Ten skinął głową i kotka odbiegła szybko.
Między drzewami stały Bluszczowa Łapa, Skrząca Łapa i Miętowa Łapa.
-... Łapa? Poszła gdzieś i później jej nie widziałam - do uszu kotki doleciały strzępy rozmowy. Domyśliła się, że mówią o niej. Wyszła zza gęstych roślin.
-O tu jesteś! Gdzie byłaś? - odezwała się Miętowa Łapa, upuszczając zebrany wrotycz. Gołębia Łapa już chciała opowiedzieć o Wilczym Pazurze, ale zrezygnowała. Nie mogła ryzykować.
-Eee... byłam nad jeziorem - miauknęła. W sumie to nie było to kłamstwo.
Razem wróciły do obozu. Rozmawiały o swoich odkryciach, jedynie Gołębia Łapa głównie milczała. W obozie zobaczyły Wilczego Pazura, przemawiającego do zebranych kotów. Obok niego stała Śnieżna Gwiazda z smutną miną.
-... na polowanie ze Zroszoną Stopą. W pewnym momencie rozdzieliliśmy się, by poszukać zwierzyny. Już miałem rzucić się na mysz, gdy usłyszałem krzyki. Rzuciłem się w tamtą stronę i zobaczyłem lisa, atakującego Zroszoną Stopę. Niestety zwierzę zdążyło go ugryźć. Nie przeżył - Wilczy Pazur zwiesił głowę - Przyniosłem jego ciało byśmy mogli go godnie pożegnać.
-Lisie łajno... - miauknęła Skrząca Łapa i pobiegła do Kwitnącej Chmury. Bluszczowa Łapa zaczęła trajkotać i zastanawiać się skąd na terenie Klanu Burzy był lis.
Gołębia Łapa zobaczyła Obłocznego Ogona siedzącego ze smutkiem nad ciałem Zroszonej Stopy.
-No tak! Przecież to był jego brat - pomyślała i pomknęła do mentora. Usiadła cicho obok niego.
-Obłoczny Ogonie? - położyła ogon na grzbiecie kocura. Spojrzał na nią i westchnął.
-Przepraszam. Uwielbiałem Zroszoną Stopę. Był dla mnie nie tylko bratem, ale też przyjacielem.
-Uwaga! Cisza! - zawołała Śnieżna Gwiazda - Zroszona Stopa był lojalnym wojownikiem Klanu Burzy i wspaniałym zastępcą. Nowym zastępcom przywódcy będzie Wilczy Pazur.
Rozległy się głosy zgody. Gdy ucichło, kotka kontynuowała.
-Zroszona Stopa był także mentorem Dębowej Łapy. Paprociowe Futro, przejmiesz jego obowiązki. A co do ciebie Obłoczny Ogonie, na jakiś czas nauką Gołębiej Łapy zajmie się Przymrozkowe Futro.
CZYTASZ
Przepowiednia | Omen Gwiazd
FanfictionOpowieść o wojownikach, pełna zawiłych wątków, zwrotów akcji i wielu bohaterów. Tytuł wskazuje, że istnieje przepowiednia o pewnych kotach. Przepowiednia, która może zmienić całe życie kilku osób, a może nawet społeczności wszystkich Klanów. To co d...