4.Bölüm

22 5 2
                                    

Ertəsi gün hamı durmuşdur amma heç kimsə bir kəlmə danışmaz. Hamının ağlında sadəcə bir şey varıydı. Elnur bəy Duman bəyə niyə elə davrandığı və o sözləri deməsiydi.
Elnur bəy və Aynur xanım Yağmurun otağında yatdıqları üçün boyunları ağıryırdı. Amma hər nə olursa olsun Yağmur üçün dəyərdi. Hər şeydən öncə qara çətirdən xilas olmaları lazımıydı.
Xeyirli cadugərlər qrupunun artıq bir çarəsi yoxuydu. Bunun üçün yeni fikirlər almaq üçün ''XEYİRXAH'' və ''YARDIM SEVƏR''cadugərlər qrupunu bir yerə gətirmək qərarına aldılar. Amma bir problem varıydı. O cadugərlərin nömrələri onlarda yox idi.
Hamı səhər yeməyini yedikdən sonra otaqlarına keçdilər. Bu vaxt Yarməd bəyə zəng gəldi. Zəng edən Duman bəydən başqası deyildi. Yarməd hər nə qədərdə Elnur bəydən qorxsada zəngi açdı:
-Yarməd salam! Necəsən?
-Yaxşıyam çox sağol sən necəsən?
-Məndə yaxşıyam çox sağol. Neyniyirsiniz o gündən sonra noldu?
-Heçnə sən gedəndən sonra heçnə olmadı
-Lap yaxşı! Yağmur necədir ən axrıncı xəstələnmişdi indi necədir?
-Yaxşıdır
-Sən indi bizi burax özündən danış. Buranı qoyduqdan sonra neynədin?
-Ordan uzaqlaşan kimi Xeyrxah cadugərlər qrupuna qatıldım. Burda amma biraz dəyişikliklər var.
-Necə yəni dəyişikliklər?
-Yardım sevər qrupuda buradadır! İkisidə birləşib insanlara yararlı öfsunlar oxuyurlar.
Yarməd bu xəbəri eşidəndə çox sevindi və baş nazirinin nömrəsini istədi.
Duman nə olduğunu başa düşüb nömrəni verdi. Və sağollaşdılar.
Yarməd bəy hər nə qədər Elnur bəydən qorxsada nömrəni verməliydi. Cəsarətini toplayıb Elnur bəyin otağına getdi. Və hər şeyi danışdı. Elnur bəy nə qədərdə əsəbləşmiş olsada nömrəni tapdıqları üçün sevindi.
Duman bəy isə onun Elnur bəyin ölümünü gözləsədə alacağı bir İNTİQAM var idi.....



5ci bölüm əlimi dincəldikdən sonra!
🤍🖤☂️

LƏNƏTLİ ÇƏTİR ☂️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin