O hadisənin üzərindən tam 5il keçmişdi. Amma Həyat xanım komada olduğu üçün vaxt necə gedirdi bilmirdi.
-Tam 5il. Vurulduğundan buyana tam 5 il keçdi! Amma hələdə ayılmadı.- dedi Məryəm xanım.
-Yağmura öz qızı kimi baxan xanım hələdə ayılmadı.- dedi Gülsüm xanım.
-Amma bir yanındanda baxın. Hələ həyatdadır. Sadəcə yuxu görür.
-Aynur xanım! Nə edə bilərik ayılması üçün? Bunun üçün bildiyiniz bir öfsun var?
-Xeyr! Ayıldıcı öfsunlar ən təhlükəli öfsunlardır! Onun canını təhlükəyə ata bilmərik!
-Amma o Gülsüm xanım üçün Yağmur üçün öz canını təhlükəyə atdı. O nolacaq?- dedi Mailə xanım.
-Mailə xanım məndə bilirəm! Amma əlimizdən heçnə gəlmir!
-Amma bizə atəş açanların kim olduğunu tapa bilsəydik daha yaxşı olardı.
-Mailə xanım düz deyir! Hələ onlardan xəbər yoxdur?
-Xeyr yoxdur Məryəm xanım. Hamısı kəskin nişançılar olduğu üçün məkanın görünməyən yerlərindən atəş açıblar sadəcə bunu bilirik.
-Elxan bəy!- dedi Çağan bəy - Bəs indi neynəyəcəyik?
-Sadəcə səbr edəcəyik. Əldən başqa bir şey gəlməz.1 ay sonra.....
Hamı evdə olanda bir anda xəstəxanadan zəng gəldi.-Alo! Salam Elxan bəy! Necəsiniz?
-Yaxşıyam! Bir şey olmuşdu Rəhman bəy?
-Bəli oldu! Həyat xanım gözlərini açdı!
-NƏ?!
-Vəziyyəti indi yaxşıdır! İstəsəniz gəlib görə bilərsiniz!
-Çox sağolun Rəhman bəy! Biz 5 ildirki bu xəbəri gözləyirdik!
-Mən sadəcə işimi elədim! Sağolun!
-Sağ olun birazdan xəstəxanada olacayıq!Bu xəbər ilə 5 ildir olan sakitlik pozuldu. Hamının üzündə olan kədər bir anda xoşbəxliyə çevrildi!
Amma Ömər bəy xaric!
11ci Bölümün sonu!
🤍🖤☂️QEYD:Hekayənin məzmunu mənə aiddir!
Hekayəmi sevirsinizsə oy vermək yadınızdan çıxmasın!🙂
Əgər istəsəniz türk dilindədə yazaram!