Axşam olanda hamı otağında oturmuşdu. Həyat xanım Gülsüm xanımı gözləyirdi. Bu 5il müddətində nələr olduğunu öyrənmək üçün.
Bir müddət sonra Gülsüm xanım qapını döydü.-Gəl Gülsüm.
-Necəsən?
-Yaxşıyam sən necəsən?
-Məndə yaxşıyam.
-Danış görək nə var nə yox? Adriano ilə barışdın?
-Barışdıq.
-Başqa?
-Başqa nə olmalıdır?
-Bilmirəm? Necə oldu barışdınız?
-Sizi xəstəxanaya gətirdikdən sonra mənə zəng elədi.
-Sonra?
-Mən açdım hər şeyi danışdım. Sonra aradan hardasa bir saat falan keçdi. Yanıma gəldi məni qucaqladı.
-Sonra?
-Sonra məndən üzr istədi. Bu qədər.
-Axırki barışmısınız.
-Hə... Başqa şeylərdə oldu.
-Nə oldu?
-Danışmasam yaxşıdı. Yaxşı onda. Mən gedim birazda sən dincəl. Gecən xeyrə.
-Sənində!Ertəsi gün....
Həyat xanım otağından çıxıb Yağmurun yanına gedəndə qabağına Çağan bəy çıxdı.-Sabahınız xeyir!
-Sizində.
-İndi necəsiniz Həyat xanım?
-Yaxşıyam Çağan bəy siz necəsiniz?
-Məndə yaxşıyam çox sağolun!
-Əgər başqa bir sözünüz yoxdursa mən Yağmura baxmağa gedirəm!
-Yox yoxdur buyrun!
-Çox sağolun!
-Dəyməz!Çağan bəy və Hayat xanım söhbətlərini bitirdikdən sonra Çağan bəy öz otağına Həyat xanım isə Yağmura baxmağa getmişdi.
Bu saat aşağıdan qapı döyüldü. Gələn Gülsüm xanımın sözlüsü Adriano gəlmişdi. Qapını Gülsüm xanım açdı.
-Sabahın xeyir gözəllər gözəli xanım!
-Sənində sabahın xeyr! Xeyrdə sən niyə gəldin?
-Sənin üçün gəldim!
-Adriano sənə neçə dəfə deyəcəm burda görüşməyək deyə!
-Neyniyə bilərəm 1 saniyə belə görməyəndə darıxıram!
-Nəysə! Sən indi get 2 saat sonra həmişəki yerdə məni gözlə!
-Tamam gözəl xanım!Adriano getdikdən sonra Gülsüm xanım Həyat xanımın otağına çıxdı.
-HƏYAT!
-Gülsüm xanım yaxşısınız? - deyə Çağan bəy gəldi.
-Şey əslində Həyat xanıma söz deməliydim ona görə birdən birə otağına gəldim.
-Anladım. Həyat xanım Yağmurun otağındadır. İstəsəniz yanına keçə bilərsiniz.
-Çox sağolun Çağan bəy!
-Dəyməz.Gülsüm xanım Həyat xanımın otağından çıxıb Yağmurun otağına qaçdı.
-Həyat xanım!
-Buyrun Gülsüm xanım!
-Yağmur necəsən?
-Yaxşıyam Gülsüm xanım! Siz necəsiniz?
-Məndə yaxşıyam amma Həyat xanım ilə bir şey danışmalıyam. Bizə vaxt verə bilərsən?
-Əlbəttə! - deyib Yağmur otağından çıxdı.-Noldu Gülsüm?
-Adriano gəldi!
-Off Gülsüm elə bildim başqa bir şey olub. Ağlımı çıxartdın! Nolub gəlib nə dedi?
-Deyəsən mənə....
-SƏNƏ?
-Evlənmə təklifi eliyəcək!
-Nə yaxşı! Nə gözəl! Gözəldə ağlımda bir sual var. Sən bunu hardan bilirsən?
-Cibbində bir üzük qutusu gördüm!
-Anladım! Sənə xoşbəxt evliliklər! Başqa bir sözün yoxdursa mən dərmanlarımı içmək üçün otağıma gedirəm!
-Tamam get!Həyat xanım öz otağına getmək üçün qapını açdığında qarşısında Ömər bəyi gördü.
-Ömər bəy? - deyə şübhəli baxışlarla Həyat xanım Ömər bəyə baxdı. - Siz burda nə edirsiniz?
-Mən Yağmura baxmaq üçün gəlmişdim!
-Yağmur aşağıda komitənin kitabxanasındadır!
-Yaxşı onda mən otağıma gedim! Sağolun!
-Sizdə!Şübhəli baxışların altında Ömər bəy otağına getdi!
13. Bölümün sonu......
Bu aralar biraz gec bölüm ata bilərəm.
Bu arada bir qərar aldım ''Lənətli çətir'' hekayəsini türk dilindədə yazmağa qərar verdim.Dostum Gülsümün ''Üç kalp atışı'' və ''Onun gözlerinde kayb oldum'' hekayələrinidə oxusanız çox sevinərəm.
14. Bölümdə görüşmək diləyi ilə.