15. Bölüm

16 7 0
                                    

Ömər bəy Həyat xanımın otağından çıxdıqdan sonra əsəbli bir şəkildə otağına getdi. Qapını bağlayıb Nigar xanıma zəng etdi.

-Alo Nigar tez bir şəkildə görüşməliyik!
-Noldu yenə?
-Görüşəndə danışaram. Həmişə görüşdüyümüz yerdə eyni saatda.
-Yaxşı!

Gülsüm xanım Adriano ilə görüşmək üçün hazırlaşdı. Eyni hər zqmanki yerlərinə getdi. Adriano hələ gəlməmişdi. Gülsüm xanım onu gözləyirdi. Ətrafına baxanda Ömər bəy və Nigar xanımı gördü. Tez bir şəkildə telefonunu çıxardıb onların şəklini çəkdi və Həyat xanıma yolladı. Həyat xanım şübhələrində haqlıydı. Tez bir şəkildə Çağan bəyin otağına getdi.

-Gəlin Həyat xanım!
-Çağan bəy! Şübhələrimizdə haqlı çıxdıq. Ömər bəy Nigar xanımın nişanlısıymış!
-Deməli siz komada olanda hər şeyi eşitmişdiniz?
-Çox şey eşidə bilməmişəm amma bəzi şeyləri eşitmişəm!

Çağan bəy Həyat xanım komada olanda Ömər bəydən onsuz şübhələnirdi. Ömər bəyi gözətləməsi üçün bir adam tutmuşdu. Çağan bəyin adamı Ömər bəy haqqında məlumatlar tutmuşdu.

2 il əvvəl.....

-Gəlin Fərid bəy!
-Çağan bəy. Bilirsinizki məndən Ömər bəyi gözətləməmi və onun keçmişi haqqında məlumatlar istəmişdiniz!
-Nəsə bir şey olub?
-Ömər bəy Yararsız cadugərlər qrupunun baş naziriymiş.
-NƏ?!
-Bəli Çağan bəy. Həqiqət belədir!
-Başqa?
-Nigar xanımda onun nişanlısıymış.
-Bil.. bildiyimiz Nigar xanımın?
-Bəli! Hətta başqa şeylərdə var.
-NƏLƏR?
-Cəfər bəyin köhnə nişanlısı Aylin xanımın qardaşıymış!
-Yaxşı! Başqa sözün yoxdursa çıxa bilərsən!

Fərid bəy təşəkkürlərini bildirib çölə çıxdı. Çağan bəy hazırlaşıb çölə çıxmaq istəyəndə onu Məryəm xanım tutdu.

-Çağan bəy hara gedirsiniz?
-Həyat xanımın yanına!
-Pis bir şey olmayıb ki?
-Xeyr. Amma yaxın bir zamanda olma ehtimalı var!
-NECƏ YƏNİ?

Çağan bəy Fərid bəyin ona danışdığı hər şeyi danışdı. Məryəm xanım eşitdikləri qarşısşnda şok oldu. Buna görədə Ömər bəyi gözətləməyi qərar aldılar....

15. Bölüm sonu...
Hekayəmi sevirsinizsə oy atmağı unutmayın🙂😃

Türkçede hikayeyi yazıyorum

🤍🖤☂️

LƏNƏTLİ ÇƏTİR ☂️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin