Qeyd: Hekayə tamam mənə aiddir.
-Bunu necə edə bildiki? Sizin o məktubların yanmağından hardan xəbəriniz oldu? - Soruşdu Məryəm xanım.
-Vüsalə xanım və Vüqar bəyin toy günü olanda o məktubları otağıma qoymuşdum. Əgər özümlə götürsəydim pis xarakterli insanların əlinə keçə bilərdi. Amma orda bizə aid bilgilər saxlıydı. Mən komada olan vaxt siz tez-tez mənim yanıma gəlib olanları danışırdınız. Hər dəfə diqqətlə qulaq asırdım. Hər dediyinizi eşidirdim. Yağmuru mənim otağıma keçirtdiyinizdə o məktubları tapa bilməmişdiniz. Çünki Ömər bəy hamınızdan tez bir zamanda o məktibla3ı özünə götürmüşdü. Mənim yanıma gəlib bu cümlələri fısıldamışdı. ''Məktubları tapdım və yandırdım. İstədiyinizi əldə edə bilməyəssiniz.!''Hamı eşitdiklərinə inana bilmirdi. Amma artıq saat gec olmuşdu. Bir neçə saatdan sonra Ömər bəy gələcəkdi. Ona görə hamı dağılışıb sabah damışma qərarı aldılar.
Ertəsi gün hamı Ömər bəyə şübhəıi gözlərlə baxırdı. Ömər bəy bir anda Çağan bəy və Həyat xanıma baxanda ikisidə göz qırpdı. Heçnə anlamayan Ömər bəy hazırlaşıb evdən çölə çıxdı.
Ömər bəy evdən çıxan kimi bütün cadugərlər iclas otağına getdilər. Nə edəcəyik deyə fikirləşəndə Gülsüm xanımın ağlına bir fikir gəldi.
-Ömər bəy Yararsız cadugərlər qrupuna gedirsə onu orda tuta bikərik!
-Amma başqa problemlərimizdə var. Çətirlə əlaqədar! - dedi Çağan bəy.
-Necə yəni?
-Yağmurun artıq çölə çıxması lazımdır. Bütün günü onu burda tuta bilmərik!
-Düzdür. Ağ çətir alıb bağışlasaqda qara çətiri yox etməliyik!
-Elxan onu hələ necə yox edəcəyimizi bilmiriksə necə Yağmuru qoruya bilərikki?
-Əslində bir yolu var!
-O yol nədir Məryəm xanım?
-Yadınızdadırsa məktəb dövrlərində müəlliməmiz ''Əgər lənətlənmiş bir şey varsa onu lənətliyəni yox edərək lənəti yox edə bilərsiniz''
-Bu o zaman çətiri lənətliyən Nigar xanımı öldürəcəyik?
-Biz onu edə bilmərik Mailə xanım! Bir canın pisdə olsa yaxşıda olsa canına son verə bilmərik!
-Bəs onda nə edəcəyik Həyat xanım?
-Onu heç kim bilmir! Bir neçə vaxtda belə dəvam etsəl daha yaxşı olacaq!Cadugərlər bu qərarı aldılar amma Ömər bəyin onların tərəfində olduğunu bilmirdilər......
Bu günlük bu qədər🙂