6. Bölüm

19 6 0
                                    

Elxan bəyin yerə yıxılmasından sonra hamı təlaşa düşmüşdü. Bəy cadugərlər Elxan bəyi bir şəkildə ayağa qaldırıb yatağına apardılar. Hamı Elxan bəyin başındaydı. Oyanmağını gözləyirdilər.

2 saat sonra......
Hamı işində gücündə idi. Xeyirxah cadugərlər qrupu isə otaqlarında dinclərini alırdılar. Amma Məryəm xanımın beynində düşüncələr var idi.
-Niyə birdən birə Elxan bəy Ömər bəyin boğazına yapışsınki? Nə demək istəyirdi? Ən yaxşısı Elxan bəy ayılanda onunla söhbət eləmək olacaq! Yoxsa belə heçnə anlamayacağam.
Məryəm xanım özünündə tapa bilmədiyi sualları fikirləşə fikirləşə yuxuya getdi.
Axşam tərəfi cadugərlərdən Gülsüm xanım mətbəxdə yemək bişirir, Aynur və Cəfər bəy isə təzə gələn cadugərlərə evi gəzdirirdilər.
Gəzə gəzə gəldilər çatdılar balaca qızımız Yağmurun otağına. Təzə gələn cadugərlər uşağın gözəlliyinə vuruldu. Bu cürnə qəşəng uşağı nevə lənətliyə bilərdilər axı. Necə belə bir şey eləyə bilərdilər? Hamının beynində bu suallar gəzirdi.
Bu vaxt qapı döyüldü. Xədicə xanım Yağmurun yeməyini gətirmişdi.
Axşam Elxan bəy özünə gücnən gəlmişdi. Başında sadəcə Aynur xanım diyanmışdı. Elxan bəyin özünə gəldiyini görəndə azda olsa rahatladı. Çünki Elxan bəyin xəstəliyi var idi. Hər dəfə özünə diqqət yetirməli, sağlığına fikir verməliydi. Bu vaxt qapı döyüldü. Gülsüm xanım Elxan bəyin bu gün yataqdan qalxabilməyəcəyini bilirdi. Buna görədə ona yeməsi üçün yemək gətirmişdi.

-Aynur xanım icazəniz varsa Elxan bəyin yeməyini gətirmişdim.
-Gəl Gülsüm! Aşağıdakı təzə gələn cadugərlər neyniyirlər?
-Heçnə özümüzün cadugərlərimiz aşağıda axşam yeməyi yemək üçün süfrəni qururlar. Təzə gələn cadugərlərimiz isə otaqlarında dinclərini alırlar.
-Lap yaxşı. Məryəm xanımdan xəbəriniz var?
-Xeyr yoxdur. Oda ən axrıncı dəfə otağında dincini alırdı. Ondan sonra görmədim.
-Anladım! Əlindəki stolun üstünə qoyub çıxa bilərsən!

Gülsüm xanım əlindəki yeməyi stolun üstünə qoyub çölə çıxdı. Bu vaxt Məryəm xanımla qarşılaşdı.

-Gülsüm xanım Elxan bəy oyanıb?
-Bəli! Amma indi biraz yorğundur.
-İçəridə kimsə var?
-Nişanlısı Aynur xanım var!
-Başa düşdüm! Gedə bilərsən!
Məryəm xanım artıq gözləmək istəmir tələbəsinə qarşı göstərilən acığın səbəbini öyrənmək istəyirdi. Amma gözləməliydi

6cı bölüm sonu🤍🖤☂️

LƏNƏTLİ ÇƏTİR ☂️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin