Ömər bəydən sağollaşdıqdan sonra Həyat xanım otağına gedəndə Çağan bəylə qarşılaşdı.
-Həyat xanım?
Amma Həyat xanımın ağlı başqa yerdə olduğu üçün Çağan bəyi eşitmədi.
-Bu işdə bir iş var. - Deyərək Çağan bəy Həyat xanımın qapısını döydü.
-Gəlin!
-Həyat xanım siz yaxşısınız?
-Bəli Çağan bəy. Amma bəzi şübhələrim var! Ömər bəy haqqındadı!Çağan bəy bunu gözıəmirdi çünki oda bir neçə gündür Ömər bəydən şebhələnirdi.
-Əslində məndə siz komada olanda Ömər bəyin bəzi davranışlarında qəribəlik okduğunu hiss elədim.
-Bu işdə bir iş var. Amma o işin nə olduğunu biz bilmirik!
-Elədir! Amma əvvəl axır bu işi öyrənəcəyik. Əgər başqa bir sözünüz yoxdursa mən otağıma gedim.
-Yoxdur. Gedə bilərsiniz!Bu danışmanın ardından Çağan bəy qapını açanda qarşısında Ömər bəyi gördü.
-Ömər bəy? - deyə Çağan bəy soruşdu
-Bəli Çağan bəy!
-Siz başqalarının söhbətinə qulaq asırsınız?
-Xeyr əlbəttəki mən Həyat xanımla bir şey danışacaqdım.
-Gəlin Ömər bəy! - deyə Həyat xanım Ömər bəyi çağırdı. - Çağan bəy siz çıxa bilərsiniz!Çağan bəy təşəkkürünü bildirib çölə çıxdı. Amma içində bir şübhə hissi varıydı.
-Buyrun Ömər bəy! Sizi dinləyirəm!
-Həyat xanım bilirsiniz çox çətin bir vəziyyətdən qayıtdınız!
-Bilirəm! Amma indi bunun nə dəxlisi?
-Siz komada olanda Məryəm xanım Yağmura zərər verirdi. Xəbərləmək kimi olmasın amma məncə o Yararsız cadugərlər qrupundandır!
-İlk öncəliklə mən Yağmuru Məryəm xanıma yox, Gülsüm xanım , Cəfər bəy və Çağan bəyə əmanət eləmişdim! Əgər onlara yazdığım məktublardan oxusaydınız bunu bilərdiniz! 2ci olaraq artıq burdayam və Yağmuru öz əhəmiyyətim altına almışam. İstər Məryəm xanım olsun istər başqası ona kimsə zərər verə bilməz! Əgər başqa bir sözünüz yoxdursa otağımdan çıxmanızı xahiş edirəm!
-Əlbəttə! Amma siz bunu yenədə fikirləşin!
-Otağımdan çıxın!Ömər bəy Həyat xanımın otağından çıxdı. Və öz otağına getdi. Amma Həyat xanımı hələ tam tanımırdı!
14. Bölüm sonu.....
Əgər hekayəmi sevirsinizsə oy vermək yadınızdan çıxmasın.
15ci bölümdə görüşmək diləyi ilə