44

1.2K 35 7
                                    

"A အသီးအရွက်တွေ ဖယ်မစားနဲ့ ထည့်ပေးတာအကုန်စား"

"မမကလည်း A မှမကြိုက်တာ နည်းနည်းလေးစားပြီးပြီလေခုနကဘဲ"

"မမA မကြိုက်ရင် ထွေးထွေး ဖယ်ပေးမယ်နော် အသားလေးရွေးထည့်ပေးမယ်"

"မလိုဘူး ထွေးထွေး ဘယ်လောက်မှများတာလည်း မဟုတ်ဘူး A အကုန်စားနိုင်ပါတယ်"

"A အသီးအရွက် ဒီလောက်လေးက်ို ဂျီးများမနေနဲ့ စားဖြစ်အောင်စား တစ်ဇွန်း လောက်လေးထည့်ပေးထားတာကို ဟိုရွေးဒီရွေးနဲ့ ထိုင်ကြည့်နေမယ် သေချာစား"

"မမကလည်း ..."
ဘေးတွင်လာရပ်နေသော ထွေးထွေးကိုကြည့်ကာ မျက်နှာရှုံ့မဲ့ပြလိုက်သည်။

"ဘာမှမျက်နှာ ရှုံ့ပြမနေနဲ့ A ထွေးထွေးကို ငါကိုယ်တိုင် ချက်ခိုင်းထားတာ နေက်လည်း စားရမယ် ခုကတည်းက လေ့ကျင့်ထား"

"ဟုတ်ကဲ့မမ"

မမကျေးဇူးနဲ့ အသီးအရွက်ကြော်လေး တစ်ဇွန်းစာကို နာရီဝက်ခန့်ကြာအောင် ထိုင်ဝါးစားပြလိုက်ရသည်။

A ခံစားလို့ကိုမရဘူး ဒီအစိမ်းရောင်ဟင်းသီးဟင်းရွက်တွေကို...

At 8:pm
Ting...Ting....
20 mins ago... ဆိုသည့် comment မြင်ပြီး A မူးသာလဲလိုက်ချင်မိသည်။
Facebook post တစ်ခုအောက်တွင် A နှင့်သူငယ်ချင်းအဖွဲ့များ ဆေးပုံများနဲ့စရင်းနောက်ရင်း
ချိုသံစဉ် မန့်ချလာသော ပုံအားမြင်ပြီး A ခေါင်းနပန်းကြီးသွားရသည်။

တီ...... တီ ..... တီ..... တီ.....
"ချိုကလည်းကွာ အရေးအကြောင်းဆို ဖုန်းမကိုင်ဘူး"

တီ....တီ...

"Hello A "

"အေး စိမ်းလား ငါ့ကိုကယ်ပါဦးဟာ ချို comment မန့်လိုက်တဲ့ပုံက တကယ့် ပြသနာပုံကြီး မမမြင်ရင် ငါသေမှာ နင်ကလည်း သူ့ကိုသေချာမပြောထားဘူးလား"

"ငါအဲ့နေ့ညထဲက ပြောပါတယ် A ရယ် ချိုသံစဉ်မကတော့လေ လုပ်လိုက်ရင် တကယ်တလွဲချည်းဘဲ ဒါနဲ့ နင့်မမက ချို့ comment ကပုံအထိတော့မတွေ့လောက်ပါဘူးဟ ငါသူ့ကိုမြန်မြန် ဖျက်ခိုင်းလိုက်ပါမယ်"

"ဟာ နင်ကလည်း မမဝင့်ဝါက နင်တို့အားလုံးနဲ့ Friend လေ အခုချိန်မှာသူ facebook ထမသုံးတာ ကျေးဇူးတင်ရမယ် ချိုကငါဖုန်းဆက်တာပါ မကိုင်လို့ တစ်ခုခုကြံပေးဦး စိမ်းရေ"

Koe Koe's BaeWhere stories live. Discover now