7.Bölüm

112 13 18
                                    


....

Olanlardan sonra hızlıca mutfağa inmiştim. Jisoo unnie ve Jennie unnie bulaşık yıkıyordular. Doğrusu kahvaltının bu kadar çabuk bittiğine şaşırmıştım. "Kolay gelsin hanımlar!" Elimdeki kovaları ve bezleri yerleştirirken hoş bir tonda ikisinede seslenmiştim. Jennie unnie gülmüş ve kafasını eğmişti. "Teşekkür ederim canım benim.."  dediği şeyler ile yüzüme dahada gülümseme gelmişti. Jisoo unniede Jennie unnieden sonra kıkırdamış ve devam etmişti."Teşekkür ederiz lili hanım..işini yaptın mı?" Ya biraz daha bekleseydi söylemeseydi ben söyleyecektim, yemin ederim. "Evet unnie tamam işim. Şimdide şu kirlileri çamaşır odasına götürüp makinaya atacağım." Bir anda konuştuğumda Jisoo unnie tekrardan kıkırdayıp bana dönmüştü. "Aferin bebeğim...Biliyorum bu işleri yapmak senin için zor gelsede buna mecburuz tatlım..ama az kaldı tekrardan hayvanlarına ve özgürlüğe kavuşmaya..biraz sabret.."dediği şeylerde çok haklıydı. Sadece kafamı sallamış ve başımı yere eğmiştim çünkü her an gözlerim dolabilirdi. "Owww..bizim bebeğimiz bu gün çok duygusal..gel bakim buraya." Jennie unnie elini yıkayıp bir anda bana sarılmasıyla bende ona sarılmıştım."Hey bende sarılacağım bebeğime!" Jisoo unnienin konuşması ardından Jennie unnie ile kıkırdayıp kollarımızı açmıştık. Jisoo unnie durmadan hemen gelip bana sarılınca üçlü bir sarılma yapmıştık. "Üzülme tatlım..tamammı!?" Jisoo unnie benden kısa olsada başımı okşayıp anne şefkatiyle konuşmuştu. "Biz her zaman yanındayız.."Jennie unniede Jisoo unnienin ardından şefkatle konuşunca nedense içime huzur yüzüme gülümseme doğmuştu. "Teşekkür ederim.." sevimlice konuşup burnumu Jennie unnieye gömdüğümde hiç beklemediğim bir şaplak popoma gelmişti. "Heyy!? Popom acıdı!" İkisindende ayrılıp isyankar bir şekilde konuşunca Jennie unnie burnumu sıkmıştı. "Benim en çok neyden nefret ettiğimi iyi biliyorsun bücür hanım!" Ne dediğini gayet iyi bildiğimden dudaklarımı bir birine bastırarak gülmemi kesmiş ve kıkırdamıştım. "Tamam tamam." Kabullenirmişçesine konuşup hemen yerdeki çamaşır sepetini alarak dışarıya kaçmıştım.."Hadi size kolay gelsin Hanımlar!.ben kaçar!" Hızla konuşup dışarı kaçarken ikisininde kıkırdamasını duyarak dahada gülümsemiş ve çamaşır odasına doğru ilerlemeye başlamıştım.. Bu arada neden kaçtığımı söyleyeyim. Jennie unnie birisinin kendisine sarıldığında, burnunu ona gömülmesinden nefret eder. Bu yüzden bilerek yapmış ve uzamaması için kaçmıştım. Ama uzasaydı-..hahah..ne siz sorun ne ben söyleyeyim...
Fakat bir kişi hariçti,tabi oda sevgilisi Kai oppaydı. Kai oppanın yaptığı hiç bir şey sorun olmazken, bizi her şeyden mahrum bırakıyordu cadı karı..Ama ne olursa olsun sonsuza dek JENKAİ'ciydim ben..heheh.( ^ω^ )

Elimdeki çamaşırların ağırlığıyla zornan çamaşır odasına çıkmıştım. İçeri girer girmez kapıyı ayağım ile örtüp sepeti çamaşır makinalarının yanına atmıştım. Doğrusu resmen atmıştım çünkü ellerim kopmuştu!..

Ellerimi bir kaç kez sallayıp ellerime biriken kan ve acıyı dağıtmıştım. Ardından yere oturarak çamaşır sepetini dökmüş ve tek tek ayırtmıştım. Çünkü renklileri ayrı makineye, beyazları ayrı makineye ,yatak örtülerini ayrı makineye ve son olarak diğer şeyleride ayrı makine de yıkıyorduk. Doğrusu bu kadar büyük malikane için 4-5 tane çamaşır makinası ve kurutma makinası idealdi.
..
Hepsini tek tek seçip makinalara yerine göre koyduktan sonra teker teker çalıştırmıştım. Çamaşır kalmadığı için çamaşır sepetini makinelarinin yanına koymuş ve etrafın dağınıklığını toplamıştım. Son olarakta yerleri süpürüp işimi bitirmiştim. Çamaşırlar bitince yani öğleden sonra tekrardan gelip kurutmaya atacaktım. Bunun için artık buradan gitmeli ve Unnielerime yardım etmeliydim. Tam elimi kapıya atmam ile aniden kapının açılması ile korkmuş ve gerilemiştim. "Hey! Biraz dikkat!" Sinirlice konuşunca kapı tamamen açılınca gelen kişiyi görmem ile olduğum yerde kalmıştım. "Eunwoo?!"  Direk kapıyı dahi örtmeden üstüme gelmeye başlamıştı bu yüzden kapı azıcık bir şekilde aralık kalmıştı. "Ne yapıyorsun!?" Eunwoo üstüme gelmeye devam ederken yüzüne bakmak istemesemde  sinirle konuşmuştum yüzüne doğru. "Sadece..Artık vakti geldi Lisa.." yüzündeki garip bir ifadeyle yüzümü buruşturmuştum. "Ne demeye çalışıyorsun! Çekil önümden!" Sinirle yanından geçip gitmek için hareketlendiğimde üstüme bir anda hoplayıp beni duvar ile arasında sıkıştırmıştı. "Hayır!..bu sefer gitmene izin vermiyeceğim!.." sinirle yüzüme doğru konuşunca nefesinde iğrenç bir koku olduğunu fark etmiştim. İğrenerek yüzümü buruşturup çırpınmaya başlamıştım ama beni bir anda dahada sıkıştırıp hareket etmemi engellemişti." Çırpınmayı bırak! Bu sefer kurtulamayacaksın!..Yeter artık!Sana deliler gibi aşığım Lalisa!" Dediği şeyle vücudum buz keserken öylece dona kalmıştım. Bir farklılık vardı. Hiç kendi gibi davranmıyordu. O beni dahada sıkıştırmaya başlayınca içimde bir bulantı hissetmiştim. "Sen benimsin! Benim olacaksın!"dediği şeyler ile kıpırdıyamamanın verdiği korkuyla dahada çırpınmıştım fakat nafileydi, hiç bir yerimi oynatamıyordum. Pislik üstüme çökmüştü."Saçmalamayı kes ve beni bırak Eunwoo! Yoksa bağırırım!" Yüzüne tükürürcesine konuşunca alayla gülmüştü. "Hayır bağıramassın!" Beni dahada sıkıştırmasının ardından gözlerim dolmuştu. Yüzüne tiksinirce bakmaya başlamıştım. "Bana dokunmayı kes! seni Dede Kime şikayet edip bu malikaneden attıracağım!!..BIRAK BENİ! BIRAK!. YARDIM EDİ-"
Sinirlice konuştuğumda tehdit etmiştim fakat o bana dahada yaklaşmıştı yer varmışçasına bu yüzden son gücümle bağırmaya başlamıştımki elini ağzıma götürüp aniden kapatmıştı. "Ben sana demedimmi bağıramassın diye..artık sen benimsin Lalisa!" Dediği şeyler ile gözlerimi ayırıp son gücümle bağırmaya başlamıştım. Gözlerim dolmuştu. Hiç sesim çıkamıyordu, bunu engelliyordu. Yerimde çırpınsamda bunuda engelliyordu." Sesini çıkartma yoksa bunun bedeli ağır olur sevgilim.." iğrenç bir tonda yüzüme doğru konuşunca gözlerinin içine bakmıştım. Midem bulanıyor ve çok beter bir şekilde terliyordum. Üstüme yer varmışçasına dahada eğilip iyice dibime girmişti. "Biliyormusun..Vücudun her gece hayellerimi süslüyordu..bundan sonra tamamiyle benimsin bebeğim" dediği şeyler ile bir elini duvara yaslandığımdan dolayı açılmış bacaklarıma gidince aniden sesim çıkmasada bağırmaya ve ağlamaya başlamıştım. Kafamı hayır anlamında deli gibi sallayıp duruyordum o ise bacaklarımdaki elini dahada yukarı çıkartmıştı. "Rahat dur demiştim sana!" Tekrardan iğrenç bir tınıyla konuşup baldırlarımı sıkmış ve kafasını boynuma gömmüştü. Yerimde çırpınıp bağırma yetkimi elimden aldığı için ağlamamı dahada güçlendirmiştim. Elimden geldiğince ses çıkartmaya çalışıyordum fakat busası evin en dip köşesiydi beni kimse duyamazdı, çıkmayan sesimi duyduramazdım." Kokun ve tadın tam hayal ettiğim gibi..bebek kokusu ve vanilya kokusu..ımmmm" bir an kafasını kaldırıp konuşmuş ve tekrardan kafasını boynuma gömerek öpmeye hatta yalamaya başlamıştı. Elleri baldırlarımdan yukarı dahada çıkıp popomu okşuyordu. Ben ise kurtulmak için deli gibi çırpınıp ağlıyordum. Son çar olarak ayaklarımı hareket ettirebildiğim için yere vurmaya çalışıyordum fakat bir anda onuda engellemişti. Ağlama hissim delirirken kurtulmaya çalışıyordum. TANRIM LÜTFEN!- Bir anda yılık olan kapının aniden açılması ile ben daha ne olduğunu dahi anlamadan Eunwoo üstümden çekilmişti hatta fırlatılmıştı. Benim ne kadar uğraşsamda kıpırdatamadığım adam diğer köşeye fırlatılmıştı. Gözlerimi kırtulmam ile anında açıp Eunwooyu fırlatan kişiye baktığımda hayatımın ikinci şokunu yaşamıştım.. Ne?...

.......

Ne?...

Hehehehehehehehejehehehehehe..

Hehehehehehehehejehehehehehe

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


....

Sizce Lisayı kurtaran kişi kim..🫠🥲🤫🤔

Ay Lisaya bir şey olucak diye korkan sadece ben olmamalıyım..🫥😶‍🌫️🫣

Umarım beğenirsinizz..

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayı Lütfen..🙏🙏🫶👉👈

Sizi seviyorum..🥰☺️🥹❣️🖤🩶🤍🩷

FORLORNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin