12.Bölüm

96 9 9
                                    


....

Yerimde rahatsızca kıpırdayıp elimi yüzüme götürmem ile uykudan aymıştım. Yavaşça gözlerimi açıp boş tavana bakarak gülümsemiştim. Bu gün nedense kendimi biraz daha aktif hissediyordum. Yerimden doğrularak kollarımı kaldırmış ve esnemiştim. İçerisi oldukça sessiz ve boştu. Jisoo ünnie ve Jennie unnie yoktu, yatakları düzeltilmiş bir şekilde boş duruyordu. Ne dün akşam görebilmiştim ne de sabahten görebilmiştim. Onlarla vakit geçirmeyi gerçekten özlemiştim...

Ayaklarımı yataktan yere doğru indirip terliklerimi giymiş ve başı ucumda bulunan saate bakmıştım-..tanrımm!.Saat tam 11:20'yi gösteriyordu!..Ben bu kadar uyurmuydum be!..Ama doğruyu söylemek gerekirsede çok rahat bir uyku çekmiştim..O kadarki Jennie ve Jisoo unnienin gidişlerini dahi duymamıştım..bir anda uykulu halimle fark edemediğim saatin altında bulunan kağıt parçasını görmem ile merakla gözlerimi kırpıştırmış ve hızla elimi uzatıp almıştım. Şaşkın bir ifade ile ellerim ile gözlerimi ovuşturup yavaşça açıp notu okumaya başlamıştım. Ve ilk satırı görmem ile rahatlamam bir olmuştu tabi.

....
Not;

Korkma Lisacım benim, Jisoo unnien. Yani ilk başta bunu yazdım çünkü endişelenme diye. Şimdi bebeğim. Biz erkenden malikaneye gitmek zorunda kaldık bu yüzden bu mektubu yazdık.(tabi Jennie unnien ile) bu yüzden seninle vakit geçiremediğimiz için ve senin baya bir bitkin olduğunu gördüğümüz için sana bir şey hazırladık. Mutfağa git ve gör..

Bir de, kapını kilitle, ve biz gelene kadar akıllı dur.. şu günler içerisinde malikaneye gelmen yasak küçük hanım..bu yeni bir yasadır..Unnieler yasası..

Hadi seni seviyoruz bebeğimmm..♡

Jisoo ve Jennie
unnien
....

Yüzümde istemsizce bir gülümseme olurken yerimden kalkmış ve yavaşça mutfağa ilerlemiştim. Kapıyı açarak içeri girmem ile şaşkınlık içinde gülümsemiştim. Çünkü karşımda çok güzel bir kahvaltı duruyordu. Sevinçle hemen masanın başına gitmiş ve hızla sandalyeye oturup sabırsızlıkla bakmıştım masaya..kelimenin tek anlamıyla 'harika" görünüyordu. Hemen elimi zeytin kasesine götürüp bir tane alıp ağzıma atmış ve mutlulukla yerimde kıpırdamıştım. Diğerlerinide sabırsızlıkla yemeye başladığımda Unnielerime bir minnet borcum olduğunu hatırlamıştım. Onların hakkını asla ödeyemezdim. Onlar paha biçilemezdi..

..

Son bir şey daha ağzıma attığımda tamamıyla doyduğumu hissetmiş ve masadan çekilerek sandalyeye yaslanmış ve mutlulukla sofraya bakmıştım. Çok iyi gelmişti açıkçası, bu kadar işlerinin arasında bir de beni düşünmeleri beni garip hissettirsede gerçekten ama gerçekten iyi de hissettirmişti beni..daha doğrusu bunu nasıl açıklayabilirdim bilemiyordum..

Sofradan kalkmış ve güzelce toplamış, bulaşıkları tezgahın içine koymuş, yiyemediğim kahvaltılıklarıda dolaba yerleştirmiştim. Ardından masayı silmiş ve bulaşıkları yıkamaya geçmiştim. Bulaşıkları tek tek sudan geçirip bulaşık makinasına dizmiş ve dizilmeyecekleride elimde yıkamıştım. Tezgahın üstünüde toplayıp tekrardan yattığımız odaya geçmiştim. Etraf topluydu sadece yatağımı düzenlemem gerekiyordu. Hızla yatağımın başına gitmiş ve yatağımı düzenlemiştim. Bir anda gözüme çarpan çikolata ile dünü hatırlamam bir olmuştu. Yüzümde gülümseme oluşurken elime çikolatayı almış ve uzunca bakmıştım. Ne kadar yemek istesemde saklamakta istiyordum..Ama tabikide yiyecektim. Heheh..

Hızla paketi açıp tam bir parça koparacakken aklıma daha dişlerimi fırçalamadığım, elimi yüzümü yıkamadığım ve ayrıca hâlâ pijamalarım ile olduğum gelince çikolatayı hızla masamın üstüne tekrar koyup banyoya ilerlemiştim. Banyoya girir girmez lavaboyun başına gelip diş fırçamı alıp dişlerimi firçalamaya başlamıştım. Ardındanda elimi yüzümü yıkayıp güzelce kurulayıp banyodan çıkmıştım. Benim pek cilt bakımı yaptığım söylenmezdi..yüzümü yıkardım yeterdi..fazlasına hiç ihtiyacım yoktu. Yani ne gerek vardı..sen kendini temiz tutsan her şeyden daha sağlıklı oluyordun zaten..fakat ne kadar böyle şeylerde desemde illaki tutuyordu bakımlı kız damarım..arada sırada..sonuçta bende bir kızım..aa..

FORLORNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin