...."Yardım-!" Artık hiç bir şey gözükmüyordu. Yavaşça dibe doğru çekiliyordum, ne kadar çırpınsamda..gözlerim can havliyle kapanmıştı ve umudumu kesmiştimki belime sarılan eller ile gözümü hemen açmıştım, çünkü belime iki değil dört el sarılmıştı aynı anda.. fakat su nedeniyle gözlerim bulanık bulanık olduğu için kim olduğunu asla görememiştim, ve zaten sonrasınıda hatırlamıyordum...
..
..Yazar Anlatımı..
Kız bir anda paniklediği ve sıkıştırıldığı için kaygan havuz fayanslarını fark edemeden kayıp hızla havuza düşmüştü. Kafasını çarpmasada ölüme ilk adımını atmıştı, çünkü genç kız asla yüzme bilmiyordu ve havuzun boyuda boyunu fazlasıyla aşıyordu. "Yard-" sesi çıktıkça bağırıyor, gücü yettikçe çırpınıyordu.
"Lisa, yüz-yoksa..yüzme bilmiyor!Tanrım!" Havuz başındaki oğlan ilk başta umursamasada sonradan boğulduğunu anlamasıyla hızla suya atlamıştı. Fakat onunla birlikte birisi daha atlamıştı suya..ve asla kim olduğunu görmemiştide. Oğlan hızla dibe doğru giden kızı belinden tutması ile işte eline bir el daha değmesi ile karşısında görebildiği kadarıyla çok tanıdık bir sıfat olduğunu anlamıştı. Fakat buna kafa yormayarak ve genç kızı asla bırakmayarak diğer kişi ile birlikte hızla yüzeye çıkarıp hemen dışarıya çıkarmışlardı. Ve anladığı kadarıyla genç kız bayılmıştı. Fakat karşısında asla beklemediği kişi duruyordu.
"Mingyu?..ne işin var burada?-" "Jungkook onu bunu bırak! Kız boğuldu lan!" Karşısındaki en yakın arkadaşlarından olan Mingyu kızı dırek fayanslara yatırarak havuzdan çıkmıştı. Jungkookta aynı şekilde hızla çıkıp kızın yanına durmuştu. "Oğlum yüzme bilmediğini bilmiyordum lan?Siktir! " Jungkook pişmanca kafasını ovalayıp küfür etmişti. Mingyu ise hızla genç kızın göğsüne baskı uygulamaya başlamıştı. "Nasıl yüzme bilmediğini bilmezsin lan!? Kim bu kız?!" Sinirlice Jungkooka bakıp küçük çocuk gibi azarlamıştı. "Evin hizmetçilerinden birisi..ne bileyim!?" Jungkook ise sert çıkışarak tekrardan içinden küfür savurmuştu. Ve artı olarak çok pişmandi. "Siktir!..Çok fazla su yutmuş!" Mingyu daha fazla göğüse baskı yapıp kızın önündeki gömleğin düğmelerini açmıştı. Ama ne kadar göğüs masajı yapsada olmuyordu. Son çare olarak Suni tenefüs gerektiği için hızla kızın burnunu ve çenesini tutarak ağzından nefes tenefüsü vermişti. "Heyy! NE yapıyorsunuz lan!!?" Bir an gelen farklı ses ile Jungkook bir kere daha küfür etmişti. Fakat Mingyu bunu umursamadan bir kere daha nefes verdiğinde Kız su püskürerek ve öksürerek kendine gelmişti. Ama aynı zamandada Mingyu'nun omuzlarından çekilip kenarı fırlatılması bir olmuştu. "Ne yapıyorsun lan kıza- Mingyu?" Oğlan fırlattığı kişiyi tanıması ile şaşkınca baka kalmıştı. "Taehyung bir sakin ol lan!" Jungkook hâlâ Lisanın yanında durarak ikizini sakinleştirmeye çalışıyordu. Mingyu sinirle ayağa kalkarken Taehyung direk yerde duran genç kıza bakıyordu. Genç kız ise boğulmanın verdiği yorgunluk ve korku ile yerinde utanmışcasına duruyordu sadece. "Ne oldu ona." Taehyung ciddi bir şekilde sorusunu Jungkook ve Mingyu'ya sormuştu. Mingyu Taehyung'a omuz atıp Lisanın yanına eğilmişti. "Havuza düşmüş ve boğulmaya başlamıştı."Taehyung yerinde sendelenip sinirle etrafa bakıp ardından Lisaya bakmaya başlamıştı. "İyimisin?" Mingyu nazik bir şekilde Lisanın yanında durup üstündeki ceketi çıkarıp Lisanın önüne örtmüştü. Lisa ilk başta şaşırsada kafasını utançla sallamıştı. İlk defa böyle birisi kendine nazik davranıyordu çünkü. Çok uzaktı ona göre böyle şeyler.."Lisa.." Jungkook Kızın ismini seslenerek istemesede pişmanlığını dillendirmişti fakat Lisa onun yüzüne bile bakmamıştı. Çünkü onu suda can çekişirken izleyen ta kendisiydi. Bu yüzden kafasını eğerek hiç bir şey dememişti. Bu yüzden Jungkook anlamışçasına ayağa kalkmış ve biraz uzaklaşmıştı. "Ben Jennie ve Jisoo'yu çağırayım." Dediği şeylerden sonra malikaneye doğru ilerlemeye başlamıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FORLORN
FanficAnnesi ve babası tarafından halen bebek iken sokağa bırakılan Lalisa ,Köyün en büyük ve zengin ağası Dede Kim tarafından sahiplenilir. Bebekliği Kim malikanesinin müşterlamatında geçen Lalisa on beş yaşından sonra malikanenin hizmetçiliğini yapmaya...