🔆
- Edureira, a hó a jég és a fagy királysága. Aarushaoul, a nap a forróság és a szárazság királysága. Aquaglory, a víz az eső és a hullámok királysága. Mindhárom uralkodói levél megérkezett hozzám. - Visszhangoztak a szavak egy olyan valakitől, akinek a vállán egy főnix madár pihent.
- Tudjuk, azért hívtál ide, hogy ezt közöld velünk? - Szólalt meg a pap előtt álló három rangjához képest nagyon fiatal hadvezér közül az egyik, aki talpig vörös és bordó színeket viselt.
A másik két férfi meglepődötten a mellettünk udvariatlanul megszólalóra nézett, a pap pedig csak elnézően elmosolyodott.
- Rhys, a nap királyságának legnagyobb hadvezére, netán elhagynád e templomot, mielőtt elkezdenék intézkedni a levelekben olvasottak miatt? De garantálom, még egy tiszteletlen szó, és nem csak hogy kitiltalak innen, de Aarushaoul is elfelejtheti a segítségemet ellentétben a másik két birodalommal.A Rhys-nek hívott férfiba ennek hallatán belefulladt a szó, majd mérgét lenyelve alázattal szólt ezuttal.
- Elnézést Aguya papnő...kérlek folytasd.A bocsánatkérést elfogadva fejezte be mondanivalóját.
- Arra jutottam, hogy sajnos én nem tudom megoldani a problémát.- Mi!?
- Hogy??
Hangzott a felháborodás és a meghökkenés a két vezértől.- Még nem fejeztem be! Bár én nem vagyok képes megmenteni az otthonaitokat, Blaze tud keresni olyat, aki talán igen.
- Talán!? - Kérdezett vissza ismét Rhys.
- Megértem a kételkedést a tekinteteitekben - Folytatta Aguya - De jelenleg ez az egyetlen megoldás. És bízzátok nyugodtan Blaze-re, ő az egyetlen madár, akinek van a sorsdöntő kérdések meghozatalához érzéke. - A főnix ekkor kitárta hatalmas, vörösen lobogó szárnyait, és felépült, majd ki a kastélyból. - Kövesse kinek királyságban körberepül. Akire először leszáll, az lesz az önök jövője.
Miután Aguya végzett a beszéddel, a hadvezérek elhagyták a három birodalom közös határán álló templomot.
- Az ér ha megpihen egy fán? - Mosolyogta oda a kékbe öltözött férfi a fehér ruhásnak.
- Gondolod hogy épp most van itt az ideje az ilyen vicceknek? Húzd ki magad és legyél komoly! Miféle hadvezéreket alkalmaznak Aquaglory-ban?
- Ami azt illeti, csak egy hete neveztek ki, és úgy gondolom az élet semmit sem ér, ha minden a komolyságról szól. - Szállt fel a lovára.
Minden harcos hazament, egyrészt azért, hogy közöljék uralkodóikkal a hírt, másrészt mert a főnix Aarushaoul felé tartott és követni kellett.
Pár nap múlva a tűzzel borított madár egy mondhatni szárazabb napon Aquaglory-ba repült, ahol a fiatal hadvezér négy kísérővel követte lovaik kantárját markolva, és vágtatva, amíg a messzi távolban úgy látták, hirtelen lefelé tett egy manővert.Egy fiatal, szinte gyermek külsejű idegen állt egy kis patak közepén két kövön. Fején csukja, hátára köpeny terült. A három nép egyik színét sem viselte, hajából egy-két tincs mintha világos rózsaszínnel csillant volna meg, amely szín sohasem volt normális egy egyszerű emberen. Meglátta a borult égen ragyogó vörös fényű madarat, ami mikor vissza nézett rá, azonnal alászállt, hogy elfoglalja helyét az idegenen.
Meg is tette. Könnyedén rászállt a vékony karra, amit a meglepődött fiatal gyengéden nyújtott felé.- Egy főnix itt? Mit keresel ilyen messze a száraz vidéktől? - Kérdezte vékony hangján, miközben mutatóujjával végigsimított a madár állán.
YOU ARE READING
Tündérmese a Bosszúról. |Javítás Alatt|
FantasyEgy fél szárnyú tündér, három kísérő és egy csomó rejtély és megoldásra váró feladat. Három különböző királyság, mind a saját katasztrófáival néz szembe, ám egy valamin közösen osztoznak. A víz, a szárazság és a hó királyságának közös határán egy hó...