KAYIP GEZEGEN 6.BÖLÜM: SAÇ TELİ

2.4K 132 23
                                    

Kader

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kader... Tıpkı suçlu bir mahkum gibiydi. Her şeyin suçlusu ilan ettiğimiz, başımız gelen kargaşaların sorumlusu gördüğümüz o cansız, çaresiz sözcük.

   KAYIP GEZEGEN 6.BÖLÜM: SAÇ TELİ

"Hızlı ol!"

Batuhan'ın sesi fısıltıdan farksızken duvarın üzerinden bana uzattığı elini sıkıca tutup kendimi duvarın üzerine doğru tüm gücümle çektim. Stresin baş gösterdiği bedenim tir tir titrerken duvarın üzerine zorlukla çıktığımda Batuhan'la aynı anda rahat bir nefes vermiştik.

"Hadi hızlı olmamız lazım Batu. Sen atla sonra ben atlayacağım."

Batu başını sallarken bir yandan da duvarın altına bakıyor herhangi bir şey olup olmadığını gözüyle ölçüp biçiyordu. En azından deniyordu...

"Tamam ben seni tutarım maviş. Yine de dikkat et bir taraflarımızı kırmayalım."

Başımı sallarken alt dudağımı panikle ısırıyordum. Oldukça tedirgin ve korkmuş durumdaydım. Batu yeniden duvarın dibine baktı. Derin bir nefesi ciğerlerine doldurdu ve hafifçe ayaklanıp aşağı atladı. Batu atlarken gözlerimi sıkıca kapatmış korkuyla bir elimi kalbime kapatmıştım. İçimden tüm dualarımı fısıldıyordum. Lütfen... Lütfen bir şey olmasın!

"Adel açsana kızım gözünü şşşt hadi!"

Önce işe tek gözümü açmakla başlarken tuttuğum nefesimi dışarıya bırakırken diğer gözümü de açarak aşağıda ellerini beline yerleştirmiş beklentiyle beni izleyen Batu'ya döndüm.

"Gel hadi atla tutacağım ben seni."

Başımı sallayarak derin bir nefes aldım. Hadi, hadi yaparsın Adel... Nelerle baş ettin bir duvardan mı atlayamayacaksın? İç sesimin motivasyon konuşmasına kulak vererek içimden üçten geriye doğru saymaya başlayarak bir yandan da atlayabileceğim bir pozisyon belirlemekle ilgileniyordum. 3... 2... 1... Ve tam şu an Atlamış beni tutacağını söyleyen Batu'yla birlikte yere kapaklanmıştım. Hafifçe, acıyla bağırmaya yeltenen Batu'nun dudaklarına elimi sertçe bastırdığımda gözlerim büyümüştü. Neredeyse çığlık atacaktı!

"Şşt sakın Batu sakın! Bizi öldürtmek mi istiyorsun sen? Sakın bağırma sakın."

Batu başını sallarken elimi dudaklarından yavaşça ayırdım. Konuştuğumuz her şey dudaklarımızdan fısıltı şeklinde dökülüyordu ve artık sesim fısıltılarımın aşinası olmuştu.

SİRİUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin