Minhoyla eve girdiğimizde babamlar salonda değillerdi. büyük ihtimal öğle yemeği hazırlamaya mutfağa gitmiştiler.
Salona girdiğimizde Minho Jisungu görünce suratını çevirip görmemezlikten geldi. Bu haline gülümsedim çünkü küsmesi bile ayrı tatlıydı.
" bir merhaba yok mu Minho" Jisung mutsuz yüz ifadesiyle sorduğunda Minho ona bakmamaya devam etti.
" Minho, Jisungla küs konuşmayacak onunla"
" ama Jisung da minhodan çok özür diliyor" dudaklarını büzdüğünde Minho göz ucuyla ona baktı.
" Minho biliyor, özür dilemek kırılan kalbi düzeltmez"
Jisung kafasını sallayıp " hemen geliyorum" diyerek yatak odasına koştu.
Elinde sürpriz yumurta kolisiyle döndüğünde Minhonun dikkatini çekmişti.
" biliyorum yaptığım çok kötü ama kendimi tutamadım ve unutarak bir anda temas ettim"
" Minho temas sevmez" kendi kendine söylenip kafasını iki yana salladı.
" çok özür diliyorum her şey için" elindeki koliyi Minhoya uzattı. " uzun zamandır bunları sana nasıl vereceğimi düşünüyordum. Bir türlü yüzüne bakmaya cesaretim olmadı"
Minho göz ucuyla kutuya bakıp bana döndüğünde gülümseyerek gözümü kapatıp açtım ona güven vermek için.
" Minho yabancılardan bir şey almaz" kafasını iki yana salladı ve yüzünü çevirdi.
" ama ben peri çocuğun ikiziyim, yabancı değilim ki."
Minhonun bakışları bana döndü. " sen nasıl istiyorsan. Seungmin sana kızmaz eğer ondan çekiniyorsan"
"Minho jisungu affedecek, zaten affedecekti sadece çok korktu ve kırıldı"
Jisung mutlulukla " teşekkür ederim söz bir daha olmayacak, aptallık ettim." dediğinde Minho da ilk defa onun yüzüne bakıp kafasını salladı.
" çocuklar yemek hazır sofrayı kurmaya yardım edin" hyunjin babamlar içeri girdiğinde şaşkınlıkla Minhoya baktılar.
" tatlı çocuğu da getirmişsiniz, hoş geldin tatlı çocuk" Minho utangaçça hyunjin babama baktı.
" Minho bak bunlar babamlar, hyunjin babam ve Chan babam" ellerimle göstererek tanıttığımda Minho hızla ayağa kalkıp önlerinde eğildi.
" minho, sizin peri çocuğun babaları olduğunu bilmiyordu"
Chan babam gülümseyerek oyuncu bir tavırla Minhoya baktı. " Peri çocuk dediğin felix mi? Jisung mu?"
" Minho, peri çocuk felixten bahsediyor. O peri çocuğa benziyor çünkü çok güzel"
" peri çocuğun babaları önünde bunu konuşman ne kadar doğru" gözlerini Chan babama çevirdi "özellikle Chan babası konu eşi ve çocukları olunca çok kıskançtır" hyunjin babam oyuncu bir tavırla konuştuğunda gülümseyerek Minhonun köşeye sıkışmış tatlı ifadesine baktım.
" Minho da çok kıskançtır" kaşlarını çatarak babalarıma baktığında tatlılığına kahkaha attılar.
" çok şekersin" hyunjin babam göz kırparak mutfağa girdiğinde Minhonun yanakları kızardı ve başını eğdi.
" hadi yardıma siz de" Chan babamın yönlendirmesiyle Jisung da yardıma gittiğinde Minhoyla tek başımıza kaldık.
" Minho peri çocuğum güzelliğinin nereden geldiğini anladı" yerdeki utangaç bakışları yüzüme döndü ve gözlerimin içine baktı. " Peri çocuk babasına benziyor"