Temiz Ruh

273 38 55
                                    


❗️Bu bölüm tetikleyici unsurlar bulundurur.
Hassas olanlar olabilir üzgünüm.😞

——

" burada bebek mi olacak?" Minho parıltılı gözlerle babamın karnına bakıyordu.

" orada zaten bir bebek olmuş bile" Jisung memnuniyetsizce mırıldandığında koluna çimdik attım. Babam zaten üzgündü bir de üstüne, bebeğe olumsuz yaklaşım sergilersek hepten üzülürdü.

" çok tatlı, Minho bebeğin hemen olmasını istiyor, ne zaman doğacak?"
Ağladığı için gözleri kızarmış babam Minhoya gülümseyerek karnını okşadı.
" doğması için daha çok erken, daha küçücük o"

Minho dudaklarını büzerek bana döndü. Dudaklarını büzdüğü zaman ne kadar tatlı olduğu hakkında en ufak bir fikri yoktu sanırım.
" felix bebekler çok tatlı. Minho da bebek istiyor"

Babam ve Jisung boğazlarını temizlediğinde Seungminde yerinde kıpırdandı. Yanaklarımın kıpkırmızı olduğuna emindim.

" hey tavşan çocuk, bebeğin nasıl olduğunu bildiğine emin misin?" Jisungun söylediklerine Minho düşünür gibi kaşlarını çattı.

" Minho biliyor ama söyleyemez" gözlerim irice açıldığında yardım için seungmine döndüm. Seungmin yerinde doğrulup onların farklı yönlere kayabilecek sohbetlerini kesti. Babam ise ellerini karnına sarmış kısık ve kırmızı gözlerle hepimizi izliyordu.

" Minho, her düşündüğümüzü söylememek hakkında ne konuşmuştuk."

" ama Seungmin, Minho kötü bir şey söylemedi sadece bebek istediğini söyledi" Minhonun savunmasıyla Seungmin sıkıntılı bir nefes verdi.

" Minho, şu an felixi utandırıyorsun ama" Minhonun bakışları bana kaydığında ısınan yanaklarımda uzun uzun bakışlarını gezdirdi.

" Minho, felixi utandırmak istemedi. İlerde bebek istediğini şimdiden söylemek istedi. Zaten Minhonun şu an bebeği olamaz, bebeğe bakamaz. Minho kendine bakamıyor doğacak bebeğine bakabilecek duruma gelmeden istemiyor"

Dedikleriyle sanki kalbimden vurulmuş gibi hissettim. Minhonun böyle her şeyden haberdar değilmiş gibi görünüp aslında içinde biriktirdiklerine bir kez daha şahit olmuştum. Doğmamış çocuğunu düşünerek ona destek olacağından emin olunca anca bebek istediğini söylüyordu. Kendini çoğu şey için eksik görse de epey fazlaydı.

Babam bu atmosferi dağıtmak için
" Minho bebeğimin üçüncü abisi olabilirsin" dediğinde Minhonun kırık gülüşü genişleyip mutlulukla babama döndü.

" Minho çok ister, çok çok"

" kardeşimizin abisi olacaksan felixlede kardeş olursun haberin olsun minhoş" Jisung gevşekçe kahkaha attığında minhonun gözleri açıldı ve hızla kafasını iki yana salladı.

" Minho istemiyor, istemiyor. Kardeş olmak istemiyor" babama döndü " Minho abisi olmak istemiyor"

Babam hızla eğilip ayağındaki terliği jisunga fırlatttığında tam isabetle Jisung çığlık attı. " sen ona bakma Minho, bu sincap kılıklı civciv bilerek uğraşıyor seninle. Bebeğin abisi olsan da felixle kardeş falan olmazsınız merak etme" babamın jisunga attığı kötü bakışlarla Jisung hızla terliği yerden alıp babamın ayağının dibine bıraktı ve sessizce koltuğuna oturdu. Bu çocuk sadece Hyunjin babamdan korkuyordu.

Babam yüzündeki gülümsemeyle Minhoya döndü
" sen benim çilli civcivi çok sevdin galiba"

Minho bakışlarını halıya çevirerek olumlu anlamda kafasını salladı. Elimi yavaşça ellerinin arasına uzattığımda parmaklarını parmaklarıma kenetleyerek tuttu.

oeuf surprise | minlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin