Seungsung (m)

194 30 9
                                    

❗️bu bölümün büyük bir kısmı yetişkin içeriktir.

( Seungmin'den)

Ağaç evin içinde Jisung büyük bir dikkatle etrafı inceliyordu.
" eskisi gibi olmuş, çok güzel yapmışlar" kafasını kaldırıp tavana baktığında ben de baktığı yöne baktım ve jisungu incelemekten farketmediğim cam tavanla bir ıslık çaldım. Birkaç damla yağmur damlası cama vurmaya başlamıştı.

" Yağmur yağıyor" ben gökyüzündeki yağmur damlalarının şiddetini arttırıp cama vurmasını incelerken arkama bir bedenin yanaşmasıyla elimi arkaya jisungun ensesindeki saçlara attım.

Elini belime atıp beni kendine çevirdiğinde sırıtarak ellerimi kalçalarına attım. Avucumdaki kalçaları sıkıp yoğurduğumda Jisung ellerime şaplak attı.

Ellerimi tutup kulağıma fısıldadı.
" ellerin yanlış yerde bebeğim" ellerimi omzuna bırakıp kendi ellerini kalçama attı.

" böyle daha iyi olmadı mı hmm" kulağımdaki fısıltısı tüylerimi diken diken etmişti.

Kafamı aşağı yukarı salladığımda kalçalarımdaki ellerini sıkılaştırıp birini enseme attı ve beni kendine çekerek dudağıma öpücük kondurdu.

Gözlerimin içine bakmaya devam ederken sessizliğime gülümseyip ensemdeki elini bu sefer de yüzüme kaldırıp işaret parmağını dudaklarıma sürttü.
" bu benim tanıdığım Seungmin mi? Öyle masum bakıyorsun ki az önce beni yumruklayan sen değilmişsin gibi" parmağı yavaşça dudaklarım arasına girip içindeki ıslaklığı parmağıyla dağıttı.

Parmağını ağzıma iyice ittirip içinde yuvarladı ve yavaşça içinden çıkardı. Islaklığı dudaklarım üzerinde dağıttığında hissettiğin soğuk ürpertiyle titredim.

Islak parmağına bakarken omuzlarında duran ellerim hızla kafasını iki yandan tutarak kendine çekti ve dilimi dışarı çıkararak dudağını boydan boya yaladım.

" sana az önce yumruk atanla aynı kişiyim, daha fazlasını göstermemi ister misin?"

Yavaş yavaş jisungu istediğim yöne yönlendirmek için üstüne birkaç adım attığımda heyecanlı bakışlarla geriye adımlar atmaya başladı. Yatağa çarpan bacağıyla dönüp arkasına bakmasını fırsat bilip göğsünden yatağa ittiğimde boydan boya yatağa düştü.

Yatağa düştükten sonra dirseklerinden yardım alarak doğrulan bedene yatağa çıkıp emekleyerek yaklaştım. Yüzümdeki sırıtışla yaklaştığım bedenin bacaklarına ellerimi atıp yavaşça yukarı çıkarak elimi kemerinde durdurdum ve bakışlarımı küçük bir gülümsemeyle beni izleyen jisunga çevirdim.

Parmaklarımla birkaç kez kemerinin tokasına vurup " ister misin?" Dediğimde kafasını geriye atıp küçük bir küfür mırıldandı.

Bunun onay olduğunu varsayarak kemerinin tokasını söküp bedeninden ayırdım. İnce belinde duran pantolonun düğmesi ve zincirini de açınca görünen baksırın altındaki şişliğe elimi attım.

Jisung haz dolu bir çığlık atıp " sikeceğim ama" diyerek elini enseme attı ve yüzümü baksırının üstünden aletine yapıştırdı.

Nefessiz kaldığım için tırnaklarımı kafama bastıran kollarına atarak çizdiğimde yavaşça kafamı serbest bıraktı.

Ben nefeslerimi düzene sokmaya çalışırken elini belime atarak sırtımı yatakla buluşturduğunda hemen üstüme çıktı. Kalkmaya niyetlendiğimde ellerini kelepçe gibi kollarıma sararak iki yanımda kilitledi.

Yüzünü yüzüme yaklaştırıp burnunu burnuma sürttü. " uslu bir köpüş ol" dudaklarını dudaklarıma bastırıp alt dudağımı sertçe emmeye başladığında elleri de tişörtümü çekiştirerek yukarı sıyırdı.

oeuf surprise | minlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin