Düşüncelerimi olduğu gibi söylememin üstünden bir ay geçmiş bu süreçte seungmin ve jisung hyunbine bizden ayrı destek olmuşlardı. Benim onunla aynı ortamda olmak istemediğimi bildiklerinden iki taraf içinde ayrı zaman ayırıyorlardı. Hyunbin yalnız olduğu içinde genellikle onunla daha fazla zaman geçiriyorlardı. Bundan hiç rahatsız değildim zaten minhonun sınavına çok yaklaştığımız için fazla dışarı çıkmıyorduk.Bu süreçte minho güzelce sınava çalışmış ve dün sınava girmişti. Minhonun üstündeki sınav yükü kalktığı için bugünü tatil ilan etmiştik. Dünden beri görüşmediğimiz jisung ve seungmini de çağırıp changbin hyungların bahçesinde barbekü yapacaktık.
Biz minhoyla önceden hazırlıklar için hyungların evine gitmiş, eksikleri tamamlıyorken ikizim ve seungmine gelirken almaları gereken eksikler için mesajlar atmıştık.
" hyung, bunlar fazla olmadı mı?" Minho elindeki altı paket köfteyi jeongin hyunga gösterdi.
" oğluşum için az bile, sen büyük bir savaştan çıktın bol bol beslenmen gerekiyor" hyungun abartısıyla gözlerimi devirdim.
" hyung abartmasan mı? alt tarafı 120 soruluk bir sınavdı"
" benim oğluşum güçsüz kalmıştır, sus sen"
Minhoda bıkkınlıkla bana bakıp kolunu omuzuma atarak hyungun bulunduğu mutfaktan bizi çıkardı.
" sen onu umursama o biraz.. nasıl desem"
" çatlak?" Minhonun cümlesini tamamladığımda gülerek alnıma fiske vurdu.
" ayıp"" ne ayıpmış?" Bahçede ateş yakan hyung içeriye girdiğinde sordu.
" hiç hyung şey ya.. ateşi yaktın mı? Dur sana yardım edeyim" minho panikle bahçeye gittiğinde arkada kalan changbin hyung bana baktı ve omuz silkti.
" yakamamıştım, yaksın o zaman" elleri cebinde umursamadan mutfağa ilerledi.Telefonuma bakmak için masanın üstündeki telefonlara eğildiğimde minhonun telefonuna bildirim gelmesiyle gördüğüm isimle kaşlarım çatıldı ve telefonunu elime alıp mesajları açtım.
Hyunbin:
Minho neden cevap vermiyorsun
Artık cevap ver
Felix'ten çekindiğin için beni görmezden geliyorsun
Bir kere konuşalım
Beni dinle
Yüzünü görmeyeli 1 ay oldu
Senin için hiç mi değerim yoktu
Yalvarıyorum bir kez olsun konuş benimle
Artık dayanamıyorum
Buluşalım bir kez olsun
Seni çok kıskanıyorum
Hyunbine her şeyi itiraf ettiğim günden beri her hafta bu tarz mesajlar atılmış ve hiçbiri açılıp okunmamıştı minho tarafından. Bu çocukla ilgili hissettiklerimde haklıydım. Hep minhoya karşı farklı bir tutumu vardı. Ne zaman minhoyla yakınlaşsak gözlerini üzerimizde hissederdim. Hissettiklerimde haklı olmam aldığım tavır için içimi rahatlatmıştı. Ama asıl sorun minhoyu neden konuşmak için çağırıyordu aşkını mı itiraf edecekti?
Minho bu mesajlardan bana birkaç kez bahsetmişti. Ama sadece mesaj attığından ve cevaplamadığını bu yüzden endişelenmemden bahsetmişti. Minho gerçekten de hiç cevap vermemiş ve mesajları açmamıştı. Onun hayatına müdahale ettiğimi düşünmemesi için mesaj içeriğini hiç sormamıştım.