-Giriş-
07/04/2020
Yirmilerinin sonlarında olan adam elindeki şarap bardağını sertçe önünde ki masaya bıraktı. Büyük masa da toplanmış adamların hepsinde göz gezdirdi.
" Olmaz. " dedi kalın ve sert sesiyle. Sesi netti. Kendisi gibi. Hafif dalgalı olan saçlarını elleriyle gözlerinin önünden çekti. Bunaltıcı ortamda onu daha da bunaltan kravatına uzanıp biraz gevşetti. Esmer ve pürüssüz teni onu nefes kesici bir hale sokmuştu. Evet tam anlamıyle nefes kesiciydi. Sadece mecazi anlamda değil, biraz daha sınırları zorlanırsa masadakilerden birinin nefesini gerçekten kesecekti.
Çattığı kaşlarıyla yerinde hareketlenen adamalara döndü. O sırada içlerinden bir tanesi kararları bir şekilde baktı esmer tenliye.
" Ama çok iyi işler çıkartabiliriz. Hem ucundaki para hiç birimizin hayal edemeyeceği kadar fazla. Bir düşünsene zengin oluru- " esmer tenli ellerini sertçe masaya vurarak ayağa kalktığında oda da ölüm sessizliği oluşmuştu.
" Yeter. " dedi kesin bir sesle. Artık onun sözüne aksi hiçbir şey söyleyemezdi kimse. " Bu örgütü bin bir türlü zorlukla kurdum. Bugüne kadar kardeşimle birlikte hayal edemeyeceğiz şeyler yaşadık. Bu yola çıkarken tek bir amacımız vardı. İnsanları koruyacağız, kurtaracağız. Hiçbirine zarar gelmeyecek. Şimdi kalmış oradan hiç bir sik bilmeden sadece para uğruna bu insanları feda efmemi isteyemezsin benden. " dedi ses tonu bir an olsun değişmezken. Sonra gözlerini hepsinin üstünde gezdirdi. " Hiçbiriniz isteyemezsiniz! " dedi sonlara doğru bağırarak çıkarttığı sesiyle.
Ellerini masadan ayırarak geri çekildiğinde arkasını döndü ve kapıya doğru ilerledi. O sırada son bir kez geri dönüp son sözlerini söyledi. " Blindé her daim iyiliğe hizmet edecek. Sizin aşağılık düşüncelerinizle kirlenmeyecek. " dedi ve kapıyı sertçe çarpıp çıktı.
O saatten sonra söyleyecek söz kalmamıştı. Çünkü o odada ki herkes biliyordu ki
Vante herzaman dediğini yapardı.
__________
Hadi herkes buraya başladığı tarihi bıraksın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blindé | taekook
FanfictionGüney Kore'nin en büyük örgütlerinden birinin lideri Vante bir gün gözlerinde yıldızları gördüğü bir çocukla karşılaşır. " Gözlerin yıldızlar kadar parlakken ben asla karanlıkta kalmam Jungkook. "