Strahinja? Najbolji prijatelj mog decka...
-" Lijep, zgodan, neodoljiv"
-" visok, razvijen, paravi muskarac"
-" ne shvati pogresno Lenka, ali bolji je frajer od Luke"
-" da slazem se, jos je jasno da covjek ne gleda zene kao neki pacenik okolo. Djeluje jako vjerno."
-" jos na sve to nema devojku"
Bile su samo neke od opaski mojih drugarica, silno su uzdisale za Strahinjom. Strahinja koji je gleda zene okolo i da nije u pijanom stanju "otresao" kako Luka kaze jednu od zgodnijih curu sa fakulteta mislili bi da je gej jer ga cure zvanicno smatraju za najljepsg decka, a on ni da odreaguje.
Nakon sto sam jasno iznijela misljenje pred Lukom da me njegov najbolji drug iz djetinjstva nervira, da je nadobudan i umisljen i zvanicno promjenila sam misljenje koje sam imala iz prica svog decka.
Cesto bi mi Luka pricao da jako grijesim, da je Strahinja jako divan decko, da je pravi drug, da nikada nije pokazao moc koju ima s obzirom da su mu roditelji u politickim vodama puni novca i veza. On je sve sam uradio... Nije koristio cure, same su mu padale pod noge i nikada im nije nista obecao ako bi ih i probao u krevetu cisto radi potrebe. Nikada joj nije rekao previse o njegovom ljubavnom zivotu, ali izmedju redova je shvatila da iz nekog razloga voleo je samo jednu negde nekada...
Postojala je jedna stvar koju sam jako cijenila kod njega... Radio je da bi imao tokom studiranja u kaficu. Nije tajna da je taj kafic radio samo zbog njega, od tinejdzerki do zena u 30-tim. Dolazile su da piju kafu. U njegovoj smjeni bilo je najvise zena, te kako je smjenje mjenjao tako bi kafic bio prazan, a potom pun kad on dodje. Ne preuvelicavam, coveka su placali duplo da ne uzima slobodan dan.
No, da se vratimo na glavnu stvar... Cjenila sam ga sto radi za sebe, sto je roditeljima tokom svadje koju sam slucajno cula rekao da ne zeli da njihov novac i da mu ne salju!A sve drugo? Pa osjecala sam bijes kad god ga vidim jer je bio umisljeni gospodin, minimalno je pricao kada god je u drustvu, uvek bi rekao nesto pametno ako bi progovorio. Ps. Nisam ironicna! Bio je nedostupan svima osim Luki.
Posle odredjenog vremena drugarice su krenule sa:
-" umisljeni idiot"
-" kreten nadobudni"
-" Ne vjerijem da nije ni na poruku hteo da mi odgovori"
Nakom sto ga je Luka naterao da izadje sa mnom i Lidijom na veceru ne bi li mu nabacili Lidiju zaista zgodnu devojku on je jasno odbio.
Ludija je platonski prsla za njim, mislila sma da samo tinejdzeri tako mogu ali sam se prevarila jer ona je bila dokaz. godinu dana kasnije kada smo zavrsili fakuktet nije bilo stanje drugacije. Minimalno sam ga vidjala, nasao je dobar posao i dalje samujuci.
Imala sam osjecaj da me mrzi, a i ja imala takva osjecanja prema njemu. Nisam uspjela naci nista dobro u njemu dugo vremena, uvijek je bio isti prema meni uradio bi sve sto Luka zeli, pomogao bi mi sta god da sam trazila ali imao je jasnu distancu ne dozviljavajuci mi previse da ga upoznam... No, vremenom stvari se mjenjaju, zivot za odrasle donio je neke nove izazove i koliko god poricala da mrznja ne moze doci iz ljubavi, vec samo obrnuto... polako sam gutala svako slovo te recenice " Nije tanka linija izmedju ljubavi i mrznje... ili mrzim ili volis nema izmedju. Kako da zavolim nekog, a prethodno ga mrzim?"
******
Krecemo 🤝
YOU ARE READING
Mrzi me da bih te mrzela
RomanceNo, vremenom stvari se mjenjaju, zivot za odrasle donio je neke nove izazove i koliko god poricala da mrznja ne moze doci iz ljubavi, vec samo obrnuto... polako sam gutala svako slovo te recenice " Nije tanka linija izmedju ljubavi i mrznje... ili m...