Lenka je provodila veći deo popodneva pripremajući se za večeru s Strahinjom. Odlučila se za ležernu, ali elegantnu kombinaciju, dok je njen osmeh na licu odavao uzbuđenje zbog večeri koja je pred njom. Odlučila se za jednostavnu frizuru koja joj je davala ležeran, ali privlačan izgled.
Ne sjeca se kada je tako veselo negde krenula u spremanje. Voli taj bend i svirka je sjajna, a i Strahinja koji je rijetko kada izlazio na takve svecanosti bio je iznenadjenje da u opste zeli da ide. Ceo zivot Luka je kukao jer je za sve godine do sada Strahinja izasao 4 puta.
-" Ne smjes da zavedes pevaca, znam da ga volis ali nemoj da me Luka posle ubije"
-" hoces da kazes da sam lijepa?"
Njena iskrenost nije mogla da se sakrije, a ni ona ne kontrolise svoje misli i brz jezik.
-" Izvoli"
Otvorio joj je vrata ne zelecu da bilo sta kaze. Osjecao je da bi bilo pogresno da bilo sta izusti. Luka je idiot jer ne postuje devojku koja moze da ima bilo koga, a izabrala je njega.
-" Da li si i danas radio preko vremena da bi imao slobodnog vremena?"
-" Morao sam, na zalost neki od zaposlenih nijesu na poslu"
-" cula sam da kontrolises poslove drugih direktora i da nista ne mogu bez tebe"
-"Jako si radoznala"
-" hoces da kazee dosadna"
Nije mogao da se ne nasmije, znao je da voli da prica, upoznat je sa tim ali nikada nije bila dosadna. Nekako sam je uvijek pazljivo slusao.-"Nikada mi nije dosadno s tobom, Lenka," odgovorio je Strahinja sa osmehom. "Tvoja radoznalost me je iznenadjivala uvijek, a sada mi je simpaticna"
Nije zeljela da kaze bilo sta... cutala je grizuci se za jezik. Zar covek u beloj kosulji moze da izgleda tako lijepo? Zar taj mali deo ispod nadlaktice smije da izgleda tako seksi?
Grize se za unutrasnjost usne po ko zna koji put. Ma koliko znala da je pogresno nije se otimala cinjenici da tek veceras Strahinju vidi...
-" Zato si ti suprotnost..."
Mirno je rekla povlaceci svoj pogled u stranu. Pogresno je, pogresno da tako skenira nekog bezbrazloga zbog prijateljskog gesta.
-" ja zapravo mislim da smo poprilicno slicni jedno drugom..."
Rekao je mirno skenirajuci je do zelenog svijetla na semaforu.
-" Osim sto ti volis cokoladnu tortu, a ja sa visnjama... Jos ne mogu da shvatim kako tako dobro pamtis stvari."
Disala je duboko, jezivo je sto zapravo zna sve o njemu... a i on, on zna jako puno stvari o njoj... Usudice se reci da je zna bolje od samog Luke.
YOU ARE READING
Mrzi me da bih te mrzela
RomanceNo, vremenom stvari se mjenjaju, zivot za odrasle donio je neke nove izazove i koliko god poricala da mrznja ne moze doci iz ljubavi, vec samo obrnuto... polako sam gutala svako slovo te recenice " Nije tanka linija izmedju ljubavi i mrznje... ili m...