26

2.1K 116 5
                                    

Luka je stigao do Leninog ureda, samo par sekundi nakon sto je ona svoje stvari iznijela. Usao je u zgradu te zatekao potpuno prazan sto na kom Lenka radi. Vise nije bilo njenih biljaka ni prepun sto sarenih flomastera.

-" Gde je Lenka?"

Pitao sam Vuka jednog od urednika koji je sa njom bio dobar.

-" Zar ne znas? Dala je otkaz mislio sam da sa tobom ide za Novi Sad"

Njegove oci su se rasirile za dva broja...

1+1=2... Lenka dala otkaz, Strahinja dao otkaz, Strahinja kad sam zaprosio Lenku bjezi... Otisla je za njim do toaleta, kada se vratio zatekao ih je polu tuzne u kaficu, jedva da su se i pogledali kada je i on upao. Bilo mu je cudn da ih vidi zajedno! STFAHINJA I LENKA SU SE UVIJEK IZBJEGAVALI NIKADA NE BI SJEDELI JEDNO SA DRUGIM I UVIJEK BI NEPRIJATNO CUTALI... Ostavio sam Strahinji da pazi na Lenku bas jer se ne vole ni prijateljski, a on!?

Bijes u njemu kiptio je kao lava, dok je vozio do Strahinjine kuce. Molio je Boga da ne bude ono sto misli da jeste. I do kuce se ubjedio da  mozda samo umislja
Ali kad cije

-" Strahinjaaaa necuuuu da probam susiiiii"

Presjekao se kao nikada prije.

Strahinja je Lenku zeleo da  natjera da proba susi.

-" Ako to volis, ne moram ja da volim"

-" ali ljubaviiii sto mi ne vjerujes"

-" Strahinjaaaaaaa"

-" Hajde Leno"

-" Strahinja necu da probam susi!"

Zakikotala se no onda lupanje na vratima prekine njihov smijeh.

-" Otvori mi vrata nitkove jedan!"

Lukin glas se zacuje  iz petnih zila, dok ona sa strahom pogleda u Strahinju.

-" otvori vrata pobicu vas sve, zapalicu vas zive!"

-" pozvacu policiju"

-" Lenka idi gore... slusaj me hajde rjesicu ovo i ne silazi. Vazi?"

Luka nije mogao kontrolirati svoj bijes. Osjećao se izdanim i poniženim, a taj osjecaj ga je tjerao da svom snagom udara u vrata tako da su i komsije pocele da izlaze i provjeravaju je li sve u redu.

-" Volis moje ostatke je li olosu jedan!"

-"Smiri se, Luka,"

rekao je Strahinja, pokušavajući zadržati svoj glas smirenim i staloženim. No Luka ga nije cuo.

-" Gde je ona!? Gde je ona je li vas sramota da mi to radite iza ledja. Ti moj brat kog sam voljeo vise od sebe, djelio sa njim sve ceo zivot.  Izdao si nase prijateljstvo radi pi**e koja ce i tebi uraditi isto ovo kao i meni"

-" Luka ne pricaj tako o Lenki! Varao si je sa kim si stigao. Cura je to saznala"

-" a ti si joj bio utjeha!? Zar ne shvatas zar ne vidis uradila je to samo da bi se meni osvetila ne voli te! Ceo zivot mi je pricala da te mrzi"

-" Smiri se"

Ponovio sam ali on svom snagom obali sto ispred mene.

-" Tjesis me, a radis mi iza ledja!? Znas li da si me prodao  ni za sta. Ja je volim, ja sam je prvi voljeo, a ti mi to radis!?"

-"Smiri se, Luka," ponovio je Strahinja, ali njegove riječi su bile poput slabe prepreke pred Lukinim bijesom.

Luka je bio kao rulja divljih bikova, ne zaustavljajući se ni pred čim dok je urlao na Strahinju. "Gdje je ona!? Gdje je ona?" vikao je, njegov glas odjekujući i do komsija koje su u strahu pozvali i policiju.

- "Je li vas sramota da mi to radite iza leđa? Ti i ta drolja koja se samo sveti preko tebe"

Strahinja je pokušavao ostati staložen, ali Lukine riječi nije zeleo da slisa, ne kada vredja jedino dobro u zivotu i njegovom i svom.

-"Luka, ne pričaj tako o Lenki," rekao je, pokušavajući staviti doznanja tonom da pretjeruje sad vec.

-" pristala je da zivi sa tobom, a mene je odbila sta to to govori!? Sveti mi se i koristi tvoju dobrotu."

Njegove šake su bile stisnute u čvrste pesnice, dok je udarao u zidove oko sebe s neopisivom snagom. Svaki udarac je stvarao odjek koji je zazvučao poput udarca bubnja.

-" Gde je ona!?"

Krenuo je da ide uz stepenice sto Strahinji upali alarm  i povuce ga snazno dalje od stepenica gde je bila Lenka.

Nakom cega Luka svom snagom udari Strahinju. Nije zeleo ovo, nije hteo da povredi svog najboljeg prijatelja ali nije ocekuvao da ce ovo zavrsiti mirnim putem.

Ne bi mu uzvratio da Luka opet ne krene prema Lenki. Okidac padne, te Strahinja svom snagom udari u Luku

-"Ne zelim ovo Luka, ne zelim da se tucemo. Znas jako dobro koliko sam pricao kakvo blago imas pored sebe, cutim sve vrijeme samo da ne dodje do ovoga."

-"  Sad si ti olosu odlucio da je utjesis"

Krenuo je na njega, na sta Strahinja nije imao izbora. Nije hteo da pokaze svoju fizicku snagu ali tuca je eskalirala do te mjere da je Luka u nedostatku snage krenuo nozem na svog najboljeg prijatelja.

Kada se policija pojavila na vratima sekund Strahinjine  nepaznje  bio je dovoljan da na prevaru Luka zarije noz u njegova ledja.

-" Strahinja!"

Lenka se prodrala iz petnih zila kada se Strahinja nadje na koljenima padajuci na stomak

Borio se za svjest dok posmatra suze u Lenkinim ocima i rijeci " molim te nemoj da zaspes"





Mrzi me da bih te mrzelaWhere stories live. Discover now