1

2.8K 126 2
                                    

Stajala sam ispred svoje zgrade tapkajuci u mjestu, cekala sam dostavu i svog decka koji ce zajedno sa radnikom unijeti kauc u stan. Posmatrala sam procvjetalo lisce i ptice koje su se vratile nakon duge i ostre zime kada se meni poznato crno mat auto zaustavi   malo ispred ulaza.

-" Strahinja?"

Zbunjeno izustim tiho. Dugo ga nijesam vidjela, zapravo vidjela sam ga kad je pukla cijev u moju zgradu i nakon visesatne Lukine intervencije zvao je Strahinju koji je za 3 minuta sve razmontirao i opet namontirao.  Zezajuci Luku da je stvoren samo da kuca na lap top naravno da ja ne cujem... cula sam i vidjela taj osmijeh koji za sve godine iza nas nikada nisam. Lijep je i opravdano ga jure zene.

-" Zdravo Leno, dosao sam da pomognem jer je Luka na sastanku zaglavio"

Pa je poslao tebe, direktora firme da mi pomognes?  Zapara mi usi i Leno nadimak koji zaista rijetko kad cujem od ljudi oko sebe.  Jedino ga je on koristio.

-" Nisi trebao da se mucis, ja bih mu pomogla"

Rekla sam pruzajuci mu ruku u znak pozdrava, zadrzao je ozbiljnu facu kulirajuci moju opasku. Nisam izdrzala i morala sam dati jos jednu...

-" direktor firme nije na sastanku?"

Mjesto direktora dobio je radom, zanjem i time sto je sposoban da sve sto krene zavrsi.  Bio je vrijedan i zaista vrlo pametan.

-" Dirktor firme nije zaduzen za planiranje izgradnje. Tvoj decko je  glavni arhitekta."

Potpuno hladno mi opravda Luku na kog sam vec bijesna. Obecao mi je, a u poslednje vrijeme stalno ispali i stalno ne moze. Opet me je iskulirao na svoj nacin, ostavljajuci nas u tisini dok nije stigao kombi. Luka koji u svakoj nevolji zove Strahinju koji mi pomaze me nervira!

-" Draga mojaa!"

Ivan me poljubi i zagrli cim se parkira ispred zgrade. Ivan najbolji drug kog volim kao brata.

-" Gospodine decko, puno sam toga cuo o vama i steta je sto Lenka ne prica o vasoj ljepoti toliko jer ste zaista veoma lijepi, Ivan."

Pruzio mu je ruku, a  on uzvrati hladno ne konstatujuci ga.  Znao je Ivanovo opredeljenje i nije osudjivao, ali ni podrzao.

-" Strahinja"

Isti tren Ivan pogleda u mene zbunjeno jer je znao moj blagi prezir prema umisljenom Strahinji sa kojim se ne volim.

-" Aa ti si drug deckov..."

-" znaci i o meni si pricala"

Zakljucio je mirno, a ja osjetim a umirem od sramote.

-" Neizostavan si, jer te vise gledam nekog Luku, pokazacu vam kuda idemo"

Brzinski kazem, te njih dvojica uzmu kauc i krenu ka zgradi. Strahinja bi i sma mogao da ponese kauc, bar tako djeluje s obzirom sa kolikom lakocom ga nosi.

-" Hvala puno, jeste li za kafu"

-" naravno, imam taman pauzu, a i uradio sam za tebe muski posao"

Ivan odmah  izusti, a Strahinja odmahne glavom.

-" ja moram da krenem"

Rekao je  bez trena premisljanja.

-" Napravila sam i tortu sa visnjama, hoces li ostati?"

Mirno sam rekla licno njemu jer znam koliko je voli. Sve to je samo u cilji da se zahvalim sto mi je pomogao...

-"  Ne mogu imam posla, ali hvala svakako"

-" Strahinja sacekaj bar da  ti spakujem u kutijicu da se osladis posle posla"

-" Ne treba hvala"

Pojurila je za njim, te ga zaustavim da ode.

-" to mi je minut i prosli put si me spasio od poplave i da ne nabrajam sve prethodne pomoci. Red je"

Rekla je gledajuci ga ravno u oci provaljujuci tek sad koliko neobicno zuto zelenu nijansu ociju ima.

Klimnuo je glavom i sacekao parce torte koje je ona poprilicno izrezala bar da mi se nekako zahvali. Cudno je kako je upamtila sve sto voli i ne voli tokom ovih godina. Nije joj rekao ali bio je zahvalan,  posebno znajuci da ga ona ne gotivi.

-"Hvala Leno, vidimo se"

-" Hvala tebi i izvini u Lukino ime stalno te gnjavi"

Silina mrzenje koju osjetim kad me god iskulira je poprilicna. A cesto je znao da samo zacuti...

-" kako lijep, a cudan lik"

Ivan prokomentarise cim se vratim pored njega.

-" i sam znas sta mislim"

-" Da ali zasto si propustila da mi kazes da je tako lijep"

-" Ivane nije gej"

-" Steta, a ti se vucas sa propalim lukom godinama pored ovog avioncica. Jos Luka stalno nesto zajebe. Ovaj djeluje zaista kao pravi materijal za muza."

Mrzi me da bih te mrzelaWhere stories live. Discover now