23

2.3K 118 3
                                    

-" Varao sam Lenku Strahinja, ona je sve to saznala... napustila me je"

-" Luka prestani da places, znao si sta radis i pricao si da ce sve biti u redu"

-" Na kamerama sam video da je usla u stan kad sam saznao da sam napravio dijete Neveni koju ne volim. Zvao sam Lenku, ne javlja se, nije ni na posao isla iako sam je cekao..."

-" Znas da ti Lenka tako nesto nece oprostiti, milion puta sam ti rekao! Milion puta sam te savjetovao da pored sebe imas posebnu devojku"

"Luka, shvati da si napravio grešku," rekao je Strahinja, pokušavajući biti podrška svom prijatelju pa makar i lazna. "Ali sada moramo razmišljati o tome kako dalje."

Luka je kimnuo glavom, brišući suze s lica. -"Šta da radim, Strahinja? Lenka me je napustila, a ne znam kako dalje bez nje! Ceo zivot sam sa njom, ja bez nje ne umijem"

jecao je kao dijete. Strahinja je znao jako dobro da je Luka voli. Samo hteo je zabavu.

-" Postaces otac, fokusiraj se na to Luka to je najvaznija stvar"

-" ne zelim da budem otac, ne zelim da budem sa Nevenim. Volim Lenku. Ja ne mogu da budem dobar za bilo koga ako nisam sa njom"

-" Varao si je Luka, da si je voleo nikada je ne bi varao. Odbijao si je da bi se zabavio pre nego je vjeris. Saznala je, a ti moras nastaviti dalje. Dobro je da neka od one 3 ne dodje pore ove."

Luka je sjedio na kauču, gledajući u prazno, dok su ga misli i emocije preplavljivale. Osjećao je kao da je cijeli svijet srušen na njega. Sjećanja na sretnije dane s Lenkom mu se vrzmala po mislima, a svaki trenutak proveden s njom sada je bio obavijen tugom i kajanjem.

Osjećao se kao da je izgubio sve što mu je bilo važno, sve zbog vlastite nepromišljenosti i sebičnosti. Svaka slika Lenkinih osmijeha mu je narušavala srce, podsjećajući ga na ono što je izgubio.

Luka je s teškim očima gledao Strahinju, tražeći utjehu i savjet koji ce magicno vratiti vrijeme ili dovesti Lenku u stan.

-"Ali kako da nastavim dalje? Osjećam se kao da mi je srce slomljeno na komadiće," jecao je, a Strahinja takvog ga nikada nije video.

-" Pruzi podrsku Neveni, budi dobar otac. Nemoj bar to dijete da iznevjeris i da mu unistis zivot jer si sebican"

Nekontrolisano je rekao, od silne zelje da pomogne... Nije znao kako

-" Necu prestati da se borim za Lenku znam da ona nece voljeti nikog vise od mene"

Cutao sam i samo slusao kako spuje sve redom jer mu se Lenka je javlja. Zvao je i Ivana koji takodje nije hteo da se javi.

-" Samo zelim da se cujem sa njom bar da joj kazem sta imam"

-" polako javice se kad bude imala snage da te cuje, mozda i on nije sada sposobna da cuje bilo sta"

-" hocu da znam da je bar dobro, molim te pozovi je ti mozda se tebi javi. Tebi ce se javiti"

-" to nije dobra ideja..."

-" moli te"

-" ja i Lenka nismo bas najbolji"

-"  bar pokusaj za mene molim te"

Strahinja nije imao kuda, pozvao je njen broj, te se ona javila isti sekund

-" strahinja?"

-" Lenka, Luka mi je ispricao za vasu svadju... Hteo sam samo da provjerim da li si dobro"

Brzo sam rekao iako to nije bio plan ali ne zelim da dodatno napravim problem.. ovako pijan i bijesan mi ne treba sada na grbaci.

-" Da dobro sam, zamolicu te da me vise ne zoves jer ne zelim da cujem ni tebe ni njega."

-" Lenka Luka te voli."

Mirno sam rekao dok Luka ispusta suze

-" Znam ponavljas mi to cesto, a ipak ceka bebu sa drugim.... Samo nek nikog vise ne voli kao mene. A ti ne savjetuj los si"

Dobro mi je rekla... trebao sam je ljubiti svaki sekund, a ne pobjeci od nje.

-" volim samo tebe, molim te sa..."

Prekinula je cim cuje Luku, a on krene da Lomi sve redom po stanu.

****
Nakon silnog razocarenja u Evroviziju i cinjenicu da komsije Hrvati nisu pobjedili nju/njega KAKO GOD SE DEKLARISAO... Nakon cinjenice da nisu videli koliko je Teya talentovana cura na dobrom sam putu da ne gledam sranje vise.

Ljubac za sve moje komsije iz Srbije i Hrvatske. Bili ste sjajni i volim sto vas imam ovde 🥰

Mrzi me da bih te mrzelaWhere stories live. Discover now