"Dobar dan, mi bismo željeli razgovarati s nekim od nadležnih u vezi sa Strahinjom Todosićem. Ovde reporterka Lenka Zujovic i trebala bih zakazati intervju za novinsku kucu Fox"- "Nažalost, gospodin Todosić nije dostupan trenutno. Mogu li vam pomoći s nečim drugim?"
-" da li mi vi mozete odrediti termin ili?"
-" na zalost nista ne mogu dok ne vidim sa gospodinom, javicu vam u koliko vam to odgovara cim budem dogovorila"
-" Hvala"
Mirno sam rekla prekidajuci poziv. Nakon cega se posvetim sastavljanju tekstova za nedeljni magazin. Nije dosao po mene i jutros, a kolace sa jabukama sam razdjelika po firmi jer ne zna sta propusta. Na sve to moja poslednja nervna celija pucala je pod savovima jer mi se Luka nije javio. Nakon što je završila razgovor s sekretaricom, Lenka je duboko udahnula pokušavajući da suzbije osećaj frustracije koji je rastao u njoj. Uzaludno je nastavljala da kuca tekstove, prica sa kolegama.
Na svu njenu frustraciju, telefon je zazvonio, a level bijesa naglo poraste.
-" Halo!"
Gotovo da je dreknula iz petnih zila. Telefonski poziv između Luke i Lenke bio je napet od samog početka. Lenka je osetila kako joj se srce steže dok je slušala ton glasa svog dečka.
-" Lenka, izvini sto nisam zvao do sada"
-"Luka, zašto se nisi javljao danima!?"
-" Znas da sam imao puno posla, pakao je ovamo! Nikako da sve zavrsim na vrijeme."
Bijesno je disala spremno da vristi na sav glas
-" Ne znam cime sam zasluzila poziv danas! ZASTO SI ME ZVAO U OPSTE!? Ako nisi mogao samo 5 minuta da izdvojis da mi se javis, ne trebas ni da me zoves!"
Drala se i pored zelje da se kontrolise silno
-"Ne možemo uvek da budemo vezani za telefone, Lenka. Treba da razumeš da imam svoje obaveze kao i ti svoje. Samo jednom budi razumna!"
-"Luka, ne mogu verovati da si mi se ovako udaljio. Osećam se kao da si me potpuno zanemario ovih dana" rekla je sa gorčinom u glasu.
-" I pored svega toga opet sam ja losa i ja nerazumna i ja ti ne dam da radis na miriu"
-"Ne možeš mi stalno držati predavanja o tome kako da upravljam svojim vremenom, hoces da ti dam svoj mjesto pa ti upravljaj mojim poslovima da bi bila zadovoljna!"
-"Lukaaa"
Cujem zenski glas, te on kaze " stizem odmah"
-" ko ke to Luka!?"
-" koleginica pobogu LENKA! STA JE SA TOBOM ZENSKA GLAVO! PREKIIDAM NE MOGU OVO DALJE. ZDRAVO!"
Opet osjecaj koji potiskujem izadje na povrsinu, osjecaj u kom svaki djelic mozga govori da Luka nije vise kao prija, da nije to to i naravno da nije vjeran.
***Strahinjina perspektiva***
-" Fox dnevni list vas je zamolio za intervju, na celu sa glavnom urednicom Zujovic"
Isti sekund sam se primeskoljio na stolici.
-" to cu ja srediti, imamo li jos nesto?"
Pitao sam dok listam Lenin broj po telefonu.
-" ne to je to sefe"
Rekla je dok kupi papire.
-" i..."
Zapocela je stidljivo
-" odmorite se malo"
Tiho je dodala, a ja klimnem glavom u znak zahvalnosti. Te pozovem broj koji nikada ranije nisam zvao.
-" Lenka Zujovic?"
Pitam za svaki slucaj da nije promjenila broj tokom godina...
-" Strahinja"
-" Dobio sam tvoj zahtjev za intervju i hteo sam da pitam da li ti odgovara da to uradimo sad kod mene u firmi?"
-"Da, odgovara mi. Hvala"
Njen poslovni ton, uvijek poznat meni me nasmije sitno i pored silnog umora koji sam osjecao. Da li ce ikada prestati da bude takva kad razgovara sa mnom?
BINABASA MO ANG
Mrzi me da bih te mrzela
RomanceNo, vremenom stvari se mjenjaju, zivot za odrasle donio je neke nove izazove i koliko god poricala da mrznja ne moze doci iz ljubavi, vec samo obrnuto... polako sam gutala svako slovo te recenice " Nije tanka linija izmedju ljubavi i mrznje... ili m...