-" izvoli ljubavi"
Otvorio joj je vrata restorana, a ona napravi samo par koraka kada krene pjesma na radiju njenog omiljenog benda. Bas onog kog su nekada zajedno isli da slusaju i zbog kog su oboje uspjeli sa pokrenu emocije. Pijane ali uspjesne emocije.
-" Mama!??"
Vrisnula je, pre nego uspje da shvati da je cijela njena porodica tu, na celi sa svim prijateljima koje je imala.
Nije stigla do njih, svako pojedinacno podigao papir na kom je pisamo "will you marry me?" (Da li ces se udati za mene)
Stajala je zbunjeno par trenutaka, a kada se okrene ka Strahinji sokirano muzika se stisala...
-" "Lenka," počeo je, osjećajući kako mu srce lupa brže nego ikada prije,
-"od prvog trenutka kada sam te upoznao, znao sam da si posebna. Nikada ti nisam rekao ali, sreo sam te na hodniku fakulteta i tada sam znao, prosto sam znao da cu te jednog trenutka u svom zivotu voljeti vise od sebe... Zelim da do kraja zivota slusam tvoj osmijeh, da tvoje ruke budu moj dom, zelim da do kraja zivota svako jutro pocinje i svaki dan zavrsava sa tobom... zato, zelim da te pitam da li bi pristala da budes moj zivot, moja ljubav, sreca i cijeli svijet dok disem... hoces li se udati za mene"
Kao nikada prije Lenka je plakala od srece, ruke su joj drhtale, a istinska sreca tek sada preplavila je njeno tijelo...
-" da, da!!! Da ljubavi hocu! Hocu da te volim dok disem!"
Kroz suze ljubila je njegove usne dok on kupi svaku njezno prstima.
Dok su se držali za ruke, oko njih su odzvanjali aplauzi njihovih prijatelja i porodice, a Lenka je osjećala kako joj srce ispunjava toplina i radost. Strahinja ju je zagrlio, čuvajući je kao najvrednije blago, dok su njihove suze sreće miješale se s osmjesima na licima prisutnih.Njihova ljubav bila je poput vječne melodije, koja je zvucala u skladu s ritmom njihovih koraka, a svaki trenutak proveden zajedno bio je nezaboravan dio njihove priče. U tom trenutku, dok su stajali zagrljeni, znali su da je ovo tek pocetak njihovih snova i da ce sada svaki poljubac pod zvezdama biti magicniji...
Od mrznje do ljubavi linija je tanka, a iz mrznje ovoga puta iznikla je ljubav koju nikada nista nije moglo da srusi. Ovo je bio kraj, ali pocetak njihove ljubavi.
Zvanicno se moze reci " zivjeli su srecno do kraja zivota" jer svakim danom voljeli su se sve vise i vise i znalo se da ce jednog dana kad ostare biti onaj par koji seta zagrljen pored mora i kom svaki mladi par zavidi.
*****
KRAJ!
NADAM SE DA VAM SE DOPADA OVA SLATKA PRICA. 🥰
DU LIEST GERADE
Mrzi me da bih te mrzela
RomantikNo, vremenom stvari se mjenjaju, zivot za odrasle donio je neke nove izazove i koliko god poricala da mrznja ne moze doci iz ljubavi, vec samo obrnuto... polako sam gutala svako slovo te recenice " Nije tanka linija izmedju ljubavi i mrznje... ili m...