Silna zbunjenost Strahinjom zamjeni Lukina ljubavnica koja sjedila je nasuprot Luke u polu mraku sobi. Njeni prsti su se prepleli dok je gutala knedlu u grlu, pokušavajući pronaći hrabrost za ono što će reći. Uz sve to na svu srecu nije progovorila kada je usla u stan.
"Luka, moram ti nešto reći," počela je, osjećajući kako joj srce lupa kao nikada prije. "Ja... ja sam trudna."
Lukin izraz lica se promijenio iz čuđenja u potpunu zbunjenost. "Trudna?" ponovio je, kao da ne može vjerovati svojim ušima.
Njena ruka je automatski prešla preko svog stomaka dok su suze počele kliziti niz njeno lice. "Da, trudna sam. Test je bio pozitivan."
Luka je sjedio kao ukopan, pokušavajući obraditi šokantnu vijest koju je upravo čuo. "Ali... kako... mi...?"
Ona je duboko udahnula, pokušavajući pronaći riječi. "Znaš kako... imali smo... bez zaštite..." jedva je izustila, osjećajući se kao da je užasno iznevjerila Luku i sebe.
Luka je ustao, prolazeći rukom kroz kosu u znak nervoze. "Šta... šta ćemo sada?" pitao je, glas mu je zvučao prigušeno dok je pokušavao smisliti rješenje za ovu neočekivanu situaciju.
Ona je podigla pogled, gledajući ga s mješavinom straha i nade. "Ne znam... ali želim da znaš da nisam ovo planirala. Ali... ali dijete... to je nešto posebno, nešto što ne mogu ignorirati."
-" Dacu ti novac da abortiras dijete, ja sam vjeren covjek imam devojku koju volim najvise na svijetu"
Njene suze padale su u njeno krilo dok grli stomak svojim tankim prstima
-"Necu da abortira nase dijete"
-" Abortiraces dijete!"
Prodrao se iz petnih zila
-" dosla si mi kasno u noc, rekao sam ti da ne zelim vise da te vidim nikada i onda mi kazes sve ovo!"
-" ali Luka ja nisam kriva, zaljubila sam se ispala sam budala i necu da ti trazim da budes deo odrastanja naseg deteta... Htela sam samo da znas jer imas pravo na to"
-" Slacu ti novac Nevena, slacu ti dovoljno novca ali ako iko pita ja nisam otac je li to to jasno?!"
Progutala je kneglu dok je Luka gotovo stiskao za vrat
-" ako smao iko i pomisli ili dodje do moje devojke ubicu te i to bez razmisljanja"
Plakala je, dok ja stiskam usne u jednu crtu da ne progovorim. Nijesu me vidjeli, nijesu ni mogli da shvate da sam usla jer Luka od soka nije zatvorio vrata, a ja od soka ne uspjem da reagujem. Ako sad ovo prekinem necu moci da znam gde je Strahinja.
-" unistila si mi zivot, moj kum je negde po Novom Sadu i ladno mi je pijan rekao da nece da mi bude kum nije mi ni objasnio zasto samo me je blokirao! I onda mi ti dodjes kao so na ranu. Gubi se iz moje kuce. Hocu da zivim srecno i da moja zena nikada ne zna sta sma radio"
-" Saznace kad, tad da si je carao godinama i da si bio sa vise njih!"
-" Progovori, samo progovori i ubicu te! Ustaj i gubi se Nevena!"
Polako je Lena krenula da se iskrada te time ne otkrije da zna cijelu istinu. Njene noge su klecale od težine saznanja koje je upravo čula, a srce joj je lupalo tako jako da je mislila da će iskočiti iz grudi
Da osjecala je izdaju ali ta izdaja bi boljela da samo pola sata prije nije cula priznanje Strahinje u kom dobija sve ono sto je htela ikada da dobije.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mrzi me da bih te mrzela
RomantizmNo, vremenom stvari se mjenjaju, zivot za odrasle donio je neke nove izazove i koliko god poricala da mrznja ne moze doci iz ljubavi, vec samo obrnuto... polako sam gutala svako slovo te recenice " Nije tanka linija izmedju ljubavi i mrznje... ili m...